Oh ga je nu al naar bed lieverd.quote:
Dus je mag baggeraars niet ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef leeell het volgende:
Socios;
eerst mocht ik je wel, je opstellen in de vuurlinies vanwege de treinen (seriously The fuck?)
maar daarna was je gewoon een baggeraar zoals iedereen, en een trieste ook
oh sommige wel sommige nietquote:
Lekker ketsen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh ga je nu al naar bed lieverd.
Nou mensen je hoort het wij gaan naar bed.Spreek jullie morgen(Waarschijnlijk laat in de middag pas
) weer.
Oquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bagger is niet meer wat het ooit was.
Over 3 jaar bestaat de wereld niet meerquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:44 schreef leeell het volgende:
Baggeren is niet meer van het over 3 jaar is, deal with it
Dat klopt, maar dat komt door de moderatiequote:
Huh? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef leeell het volgende:
Socios;
eerst mocht ik je wel, je opstellen in de vuurlinies vanwege de treinen (seriously The fuck?)
maar daarna was je gewoon een baggeraar zoals iedereen, en een trieste ook
Its the end of bagger as we know it.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Over 3 jaar bestaat de wereld niet meer
Merendeel? ik mag niemand, behalve Adelante.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:46 schreef leeell het volgende:
sowieso mag ik het merendeel van de crew niet
eerst mocht ik je. (underdog)quote:
Ooh noesquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Its the end of bagger as we know it._!
ik zou er geen namen bij kunnen plakkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:49 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Merendeel? ik mag niemand, behalve Adelante.
Wegens mijn goede verleden hier, mag ik helemaal niks uitvoeren meer
Danny unbanned me altijdquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:51 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zou er geen namen bij kunnen plakken
al vind ik danny echt een triest figuur samen met een heel zooitje moderators
Ga dan op GS baggerenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:51 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zou er geen namen bij kunnen plakken
al vind ik danny echt een triest figuur samen met een heel zooitje moderators
Over welk tijdsbestek praten we hier?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:50 schreef leeell het volgende:
eerst mocht ik je. (underdog)
meer posts (bagger)
toen niet meer (Oorzaak > gevolg)
pff geen idee, maar dan lees ik dat soort reacties en dan denk ik kanker gast wtf echt reacties van penisbaard niveauquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Over welk tijdsbestek praten we hier?
ik heb een keer zon heule reeks gevolgd van danny over zijn ervaring en gedachten over fok toen en nu, en over bepaalde discussies daarover die in de kliko belanden voor geen reden (behalve indekken van zichzelf dan) dus ik heb niet meer om te laten zien behalve een heel zooitje PM's van user naar aanleiding van die "rel"quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:51 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Danny unbanned me altijd
Yvonne bant me altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |