Zuid-Afrikaanse Chardonnayquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Chardonnay,Cabernet Sauvignon,Chablis
Dimple, Jameson, Chivas Regal, VAT 69quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Chardonnay,Cabernet Sauvignon,Chablis
haha Vat 69 ken je van BoB ofniet ?quote:
dat is correctquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:40 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
haha Vat 69 ken je van BoB ofniet ?
hehe awesomequote:Op woensdag 30 juni 2010 01:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dat is correct![]()
vriend van mijn zus drinkt het ook
ZA wijnen zijn ook erg lekker, wijn uit de Napa Vallei in California ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zuid-Afrikaanse Chardonnay
Heb dan ook wijn leren drinken in ZA
Je moet voor vinoloog gaan studeren johquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ZA wijnen zijn ook erg lekker, wijn uit de Napa Vallei in California ooken verder heb ik uit bijna elke grote wijnstreek al wel een lekkere wijn gehad
vind t gewoon lekkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je moet voor vinoloog gaan studeren joh
Kan tochquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
vind t gewoon lekker![]()
En ik verdiep me graag in dingen die ik lekker vind
beroep: Clownquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ZA wijnen zijn ook erg lekker, wijn uit de Napa Vallei in California ooken verder heb ik uit bijna elke grote wijnstreek al wel een lekkere wijn gehad
quote:
zoiets hoefde ik dus nooit te makenquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooit moesten we op school een beroepskeuzetest doen en bij een klasgenoot kwam daar letterlijk clown uit
clown'en zijn tofquote:
whahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooit moesten we op school een beroepskeuzetest doen en bij een klasgenoot kwam daar letterlijk clown uit
nee, ze zijn verdomde engquote:
tof !quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een spuitend bloempje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |