Die leeft niet meer. Dus doe Dries Roelvink maar.quote:
Ik snap wel wat hij bedoelt, maar imo geldt dat meer voor subjectieve zaken waarbij meningen kunnen verschillen. Of een bal wel of niet over de doellijn is is gewoon objectief vast te stellen, en over zaken die objectief vast te stellen zijn zou geen discussie mogelijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:43 schreef heloef het volgende:
Die Tukker lult echt uit zijn nek hij zegt precies hetzelfde als Blatter: Emotie blablabla Passie blablabla als FC Twente hetzelfde als Engeland was overkomen had ie zoiets nooit gezegd. Een vuile hypocriet is het.
Ik vond het wel een goede gast. Morgen Ton Boot en Vanenburgquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef Groningert het volgende:
Ranzige vent die van de jakhalzen, sws tukkers;
Je hebt toch wel door dat hij gewoon opstandig wilde zijn he? Wat er ook werd gevraagd zijn mening zou afwijkend worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:43 schreef heloef het volgende:
Die Tukker lult echt uit zijn nek hij zegt precies hetzelfde als Blatter: Emotie blablabla Passie blablabla als FC Twente hetzelfde als Engeland was overkomen had ie zoiets nooit gezegd. Een vuile hypocriet is het.
2 heldenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede gast. Morgen Ton Boot en Vanenburg![]()
![]()
.
Oninteressante gasten. Ton Boot vindt alleen zichzelf interessantquote:
Ze probeerden Leo weg te werken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vanenburg moet meer vertellen over 1990. Wat gebeurde er in de kleedkamer?
Ja, het werd een heel geforceerd toneelstuk. Stomme vent!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat hij gewoon opstandig wilde zijn he? Wat er ook werd gevraagd zijn mening zou afwijkend worden.
Ton Bootquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede gast. Morgen Ton Boot en Vanenburg![]()
![]()
.
Die had ie zelf gemaakt. Dit was de officiële.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Maar....... Johan had die Genee bingo toch al lang? Hij zat toch al eens af te strepen? Of had ik een deja vu?
"Wederom vreemd vandalisme ongedaan gemaakt"quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:03 schreef Falco het volgende:
Die kneuzen van Wikipedia veranderen nog steeds die pagina terug met dat Derksen vernoemd is naar Johannes Vermeer
Check: http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Johan_Derksen&action=historysubmit&diff=21712711&oldid=21712482
Nu wel!quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:42 schreef Mistbank het volgende:
Jammer dat de uitzending van 17:50 niet online staat.
Toch moeilijk voor te stellen dat iemand die z'n volle verstandelijke vermogens heeft het leuk vindt om karaoke te zingen in een kroeg vol ordinaire types met matjes in de nek en tatoeages en oorbellen in.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:50 schreef Veerboot het volgende:
Volgens mij kan Johan zich weleens gaan ergeren aan Ton Boot (of andersom); ik voel een clash aankomen vanavond.
met john van lottem was nog wel het ergste, zijn eerste woorden waren: ik heb bijna niks gezien van het wkquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:12 schreef Sethje het volgende:
De casting voor de gasten mag wel iets scherper..... Die Erik was niet veul.
De Nederlandstalige Wikipedia is één grote faalkaas vol onjuistheden, gebrek aan bronvermeldingen en in het algemeen bijzonder weinig nuttige informatie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:03 schreef Falco het volgende:
Die kneuzen van Wikipedia veranderen nog steeds die pagina terug met dat Derksen vernoemd is naar Johannes Vermeer
Check: http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Johan_Derksen&action=historysubmit&diff=21712711&oldid=21712482
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |