Die leeft niet meer. Dus doe Dries Roelvink maar.quote:
Ik snap wel wat hij bedoelt, maar imo geldt dat meer voor subjectieve zaken waarbij meningen kunnen verschillen. Of een bal wel of niet over de doellijn is is gewoon objectief vast te stellen, en over zaken die objectief vast te stellen zijn zou geen discussie mogelijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:43 schreef heloef het volgende:
Die Tukker lult echt uit zijn nek hij zegt precies hetzelfde als Blatter: Emotie blablabla Passie blablabla als FC Twente hetzelfde als Engeland was overkomen had ie zoiets nooit gezegd. Een vuile hypocriet is het.
Ik vond het wel een goede gast. Morgen Ton Boot en Vanenburgquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef Groningert het volgende:
Ranzige vent die van de jakhalzen, sws tukkers;
Je hebt toch wel door dat hij gewoon opstandig wilde zijn he? Wat er ook werd gevraagd zijn mening zou afwijkend worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:43 schreef heloef het volgende:
Die Tukker lult echt uit zijn nek hij zegt precies hetzelfde als Blatter: Emotie blablabla Passie blablabla als FC Twente hetzelfde als Engeland was overkomen had ie zoiets nooit gezegd. Een vuile hypocriet is het.
2 heldenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede gast. Morgen Ton Boot en Vanenburg![]()
![]()
.
Oninteressante gasten. Ton Boot vindt alleen zichzelf interessantquote:
Ze probeerden Leo weg te werken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vanenburg moet meer vertellen over 1990. Wat gebeurde er in de kleedkamer?
Ja, het werd een heel geforceerd toneelstuk. Stomme vent!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat hij gewoon opstandig wilde zijn he? Wat er ook werd gevraagd zijn mening zou afwijkend worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |