erwin.. waarom post jij zoveel rommelquote:
Negat!quote:
Omdat het kan, zultkop!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef viezerdt het volgende:
[..]
erwin.. waarom post jij zoveel rommel
Die grap van mij is trouwens zo slecht dat dit er wel achter kan:
Evers immitaties van de broertjes de boer zijn dan wel weer grappig. En cruijf moet maar eens verhuizen naar Afghanistan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
hehehe speciaal voor viezerdt
Op minuut 01:00 hehehe
http://www.skoftenmedia.com/images/gifdump/53/26.gifquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:16 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Nee voetbal en mannen knurft, dat gaat maar in heel weinig gevallen op.
Ik zit me dit wk weer gruwelijk te ergeren aan al die zogenaamde kerels die meteen op de grond liggen als er een hand richting hun hoofd komt o.i.d.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef Esses het volgende:
gebruik dan ook iets normaals...
[ [url=http://piccer.nl/dpl.php?t=2&file=4d7f7/1277922307.gif]afbeelding ] Klik voor de grote versie![/url]
Is toch ook zo :pquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:52 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst nog tegen
. Dat voetballers zich laten vallen alsof ze neergeschoten worden.
Hier nog iemand die voetbal haat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef sp3c het volgende:
gaat het hier nu serieus over voetbal?
das een sport voor dames!
Ik heb net spareribs op.. lekkere bbq!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef EllaN het volgende:
Woah ik heb zin in spareribs, maar heb vanmiddag besloten weer even wat minder vet te eten.
Maar toch... Spareribs. Ik kan me een leven als vegetariër echt niet voorstellen
.
Geniaal!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef Esses het volgende:
gebruik dan ook iets normaals...
[ [url=http://piccer.nl/dpl.php?t=2&file=4d7f7/1277922307.gif]afbeelding ] Klik voor de grote versie![/url]
Jij baalt gewoon omdat jouw naam ook met een 's' begintquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef sp3c het volgende:
nou zo vervelend vind ik het nu ook weer niet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:25 schreef hcwp het volgende:
[..]
Jij baalt gewoon omdat jouw naam ook met een 's' begint
Heel veel succes! Laat je niet gek makenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
ondergetekende heeft morgen om 0800rijexamen te Utreg. Dat word dus vroeg mn nest uit en dan lekker in de file aansluiten
. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
. (klote belastingdienst
)
Heel veel succes! Ik had hem de 2e keer pas, terwijl ik de eerste keer bijna foutloos reed en de tweede keer een ingreep hadquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
ondergetekende heeft morgen om 0800rijexamen te Utreg. Dat word dus vroeg mn nest uit en dan lekker in de file aansluiten
. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
. (klote belastingdienst
)
Ach daarom.. bij mij sloeg die door de zenuwen 3x(!!!!) achter elkaar af en ik reed net 5 minuten van het CBR af toen die vent al ingreepquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:29 schreef EllaN het volgende:
[..]
Heel veel succes! Ik had hem de 2e keer pas, terwijl ik de eerste keer bijna foutloos reed en de tweede keer een ingreep had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |