quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja nederland moet kampioen wordenSpanje tweede
ola Sympquote:
Livetopic? Er wordt niet gespeeld vandaag hoor, morgen ook nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey een mod!
Kan je bij het livetopi #2 erachter plakken
THX!
topic is er wel alquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Livetopic? Er wordt niet gespeeld vandaag hoor, morgen ook niet
Hoezo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef Bellatrix het volgende:
Is het echt zo dat de meeste modjes tegen een algemene SC zijn in een subforum?
fixedquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey een mod!
Kan je bij het livetopi #2 erachter plakken
THX!
volgens mij heeft zowat ieder forum eeb eigen SCquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef Bellatrix het volgende:
Nouja iemand zei dat in dagcijfers, nadat die jankhoer DrDentz met zijn verhaaltje klaar was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij heeft zowat ieder forum eeb eigen SC
Ik ben er in ieder geval niet tegen
We zijn dus allemaal een stelletje wijvenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Goed goed, had er niet op gerekend dat er over de 100 slowchats volgeleuterd zijn door een paar wijven over wie er opblijft of wie er gaat slapen. Gelul over opstellingen, tactieken, spelers, dat hoort in het WK-forum.
Dat is het ergste wat je kan overkomen, in Amerika dachten ze soms ook dan ik Duits was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:59 schreef crv het volgende:
Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt bij de FIFA
[ afbeelding ]
En dan noemt ie mij een troll? Ik wilde gewoon een antwoord maar blijkbaar is dit forum zo ver gekomen dat je iemand gewoon een troll noemt in plaats van er op in te gaan. En daar mag ook wel eens naar gekeken worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zijn dus allemaal een stelletje wijven
het is zelf een trollquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan noemt ie mij een troll? Ik wilde gewoon een antwoord maar blijkbaar is dit forum zo ver gekomen dat je iemand gewoon een troll noemt in plaats van er op in te gaan. En daar mag ook wel eens naar gekeken worden.
Dat zijn domme, onnadenkende en onervaren modjes. Modjes die weten hoe het hier werkt juichen een SC juist toe, omdat daarmee de andere topics goeddeels gespaard blijven van slowchat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ja precies. En ik vind ONZ echt niet zo erg, in KLB zie ik het probleem. Dat is gewoon niet leuk meer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn domme, onnadenkende en onervaren modjes. Modjes die weten hoe het hier werkt juichen een SC juist toe, omdat daarmee de andere topics goeddeels gespaard blijven van slowchat.
Dat is bijvoorbeeld ook het hele bestaansrecht van ONZ.
KLBquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja precies. En ik vind ONZ echt niet zo erg, in KLB zie ik het probleem. Dat is gewoon niet leuk meer.
Terechte klachtquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zijn dus allemaal een stelletje wijven
Het enige to[ic waar ik om moet lachen was:quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terechte klacht![]()
Vroegah had je daar nog weleens juweeltjes met enorme paints en zoTegenwoordig is het alleen maar dom gekanker geloof ik. Ik kom er al een tijdje niet meer trouwens.
volgens mij dat topicquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe is trouwens de TT tot stand gekomen?
Drank, bitterballen, laat op de avond, en de volgende dag horen wat je allemaal met wie gedaan hebt? Klinkt als een goed personeelsfeestje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
Deze was een beetje de aanleidingquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
HOAXquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drank, bitterballen, laat op de avond, en de volgende dag horen wat je allemaal met wie gedaan hebt? Klinkt als een goed personeelsfeestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:41 schreef crv het volgende:
[..]
Deze was een beetje de aanleiding
vond de combi vreem en bekenden wel aardig
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
Vreemdgegaan, wat nu?!
Ik zie nu D. als onze D. en L. als Loveless85
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:14 schreef yvonne het volgende:
Bellatrix mag even een week elders de clown uit gaan hangen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Niet normaal dat de crew offtopic gaat en ons daarin mee sleurt. Ik ga denk ik een klacht indienen.
Kusjes
Bella
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bijdehand gedoe in [serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2
[..]
ja, kijk ook net en vind het ook allemaal nog binnen de lijnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zeg nietsmaar valt toch wel mee??? Van wat ik heb gelezen dan
Word je daarvoor geband?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bijdehand gedoe in [serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Word je daarvoor geband?Niveautje weer
Ja, maar iets aan Bansheeboy doen, ho maarquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat er meerdere malen is gevraagd/gezegd dat er serieus gereageerd moet worden
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar iets aan Bansheeboy doen, ho maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |