Ik heb vannacht na 2 kut nachten juist weer goed geslapenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht na 2 kut nachten juist weer goed geslapen
's avonds een paar biertjes drinken en je valt als een blok in slaapquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik slaap al sinds donderdag slecht
Vanmiddag agressietraining op deze locatie.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:31 schreef D. het volgende:
Ik moet hier tot 17:00u blijven, anders krijg ik geen garantie
Hup Holland man!quote:
Wat moet je heel de dag doen daarquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:31 schreef D. het volgende:
Nouja, ik hoef niet te blijven, maar de auto moet blijven staan (uitharden) dus ik zit hier vastquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet je heel de dag doen daar
Kan niemand je ophalen? Of naar huis lopen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik hoef niet te blijven, maar de auto moet blijven staan (uitharden) dus ik zit hier vast
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:35 schreef D. het volgende:
Zeg, als jullie foto's blijven posten is mijn telefoon zo leeg
Lopen is 30kmquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan niemand je ophalen? Of naar huis lopen?
Hallo verschillende persoonlijkheden van D.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hallo verschillende persoonlijkheden van D.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Agressie training met GWSjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vanmiddag agressietraining op deze locatie.
Ben blij dat ik het heb kunnen verschuiven en dat ik morgen
Dan zit ik gezellig tussen de geitenwollen sokjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg verstandigquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Lopen is 30km
ophalen zou kunnen, maar blijf er nu ze bezig zijnliever even bij om een oogje in het zeil te houden
Heb je gewaarschuwdquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:31 schreef D. het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:50 schreef crv het volgende:
[..]
Agressie training met GWSjes![]()
Daar zou ik juist agressief van wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehe de laatste keer dat ik aan zo'n training meedeed was de cursusleider een kwartier lang zijn tekst kwijt. Hij wilde iets bij mij doen, en voor hij het in gaten had was ik hem voor en deed hetzelfde bij hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:57 schreef crv het volgende:
Was net ff bij de docter in de wachtkamner zitten er 2 duitsers te praten over voetbal.
Hebben ze het over de mogelijkheden. Zegt die een. Denk dat we de finale wel halen maar als we Nederland treffen weet ik niet of we die kunnen hebben. Het lijkt of ze niet goed spelen maar ze zijn niet te verslaan
ze scheiten in hun broek
niet dat was voordat je wegging,quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe de laatste keer dat ik aan zo'n training meedeed was de cursusleider een kwartier lang zijn tekst kwijt. Hij wilde iets bij mij doen, en voor hij het in gaten had was ik hem voor en deed hetzelfde bij hem.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Een hele geile goeie morgen[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Een hele geile goeie morgen[ afbeelding ]
Te laat dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:01 schreef crv het volgende:
[..]
niet dat was voordat je wegging,eigenwijs
Ja dus 2 dagen lang wat anders te doen zoekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:12 schreef PatriQue89 het volgende:
is het nu zo dat vrijdag pas weer gevoetbald word?
Oh op die manier , tja sorry dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:15 schreef D. het volgende:
[..]
Te laat dus
Je had me een jaar geleden moeten waarschuwen toen ik een sterretje had en het verhaal begon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:17 schreef crv het volgende:
waarom wensen we elkaar enkel een goedemorgen en niet gelijk de hele dag. want om 12 uur herhalen we het niet tenzij je weg bent geweest en terugkomt
Had een sterretje, dat is geholpen maar scheurde toch verder, toen kreeg ik een nieuwe ruit, maar die stond te strak in de 'sponning' dus is gaan scheuren. Nu dus ruit 2quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:16 schreef crv het volgende:
[..]
Oh op die manier , tja sorry dan.
Maar hoezo verhaal begon ?
Ik zeg nergens dat het niet goed isquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu komt er eindelijk eens wat kwaliteit langs is het nog niet goed
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Had een sterretje, dat is geholpen maar scheurde toch verder, toen kreeg ik een nieuwe ruit, maar die stond te strak in de 'sponning' dus is gaan scheuren. Nu dus ruit 2
Is topic voor, je zit gewoon te copy/pasten uit het Tribunebabes topicquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu komt er eindelijk eens wat kwaliteit langs is het nog niet goed
Jeetje, lijkt wel of je bij Carglass zitquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Had een sterretje, dat is geholpen maar scheurde toch verder, toen kreeg ik een nieuwe ruit, maar die stond te strak in de 'sponning' dus is gaan scheuren. Nu dus ruit 2
om je dood te ergerenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat duurt tot 5 uur?
In de reclame duurt het nog geen 10 seconden
De ruit zit er nu in, en nou moet ie uitharden, maar ik hoorde net dat ik om 13:00u al mag rijdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat duurt tot 5 uur?
In de reclame duurt het nog geen 10 seconden
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
weet je......
Ik heb het gevoel dat we vrijdag gaan winnen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
weet je......
Ik heb het gevoel dat we vrijdag gaan winnen
Grr..quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:15 schreef crv het volgende:
[..]
Ja dus 2 dagen lang wat anders te doen zoeken
1 januari kreeg ik voor CHF100 nog ¤67.35 en nu al ¤75.5quote:Mittwoch, 30. Juni, 2010
1 Euro = 1.32472 Schweizer Franken
1 Schweizer Franken (CHF) = 0.75488 Euro (EUR)
Mittelkurs war 1.32441 / 1.32472 (Geld/Brief)
Mindestkurs war 1.31640 / 1.31670
Maximalkurs war 1.33380 / 1.33410
quote:
Ja zag het, was ze net aan het bestuderen toen mijn laptop klem liepquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm, nee volgens mij niet
Ik heb net een hele nieuwe lading gepost hierzo: Tribunebabes Deel II : Een van de voordelen van het WK
Hoofd goed hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef crv het volgende:
[..]
C_A hoes je hoofd ?
ik heb ook dat gevoel. Ze zijn me hier allemaal aan het bashen natuurlijk (helemaal die jaloerse fransen), maar het deert me niet. [ afbeelding ]
quote:KAAPSTAD - De Portugese voetbalvedette Cristiano Ronaldo liet zich na de uitschakeling door Spanje in de achtste finale van het WK van zijn slechtste kant zien. De 25-jarige ster van Real Madrid spuugde richting de cameraman die zijn aftocht van het veld in Kaapstad registreerde. Ronaldo weigerde bovendien na afloop commentaar te geven, terwijl hij toch de aanvoerder van Portugal is.
De grillige Portugees liet uiteindelijk via de website van zijn zaakwaarnemer toch van zich horen. "Ik voel me een gebroken man, ontroostbaar, gefrustreerd en ongelooflijk bedroefd”, zo schreef Ronaldo. De Portugees werd voorafgaand aan het toernooi gezien als een van de potentiële uitblinkers, maar stelde zwaar teleur. De aanvaller maakte slechts één doelpunt, tijdens de monsterzege op Noord-Korea (7-0).
Na de nederlaag tegen Spanje meldde Ronaldo zich heel even voor de camera van een tv-station. Op de vraag of hij een verklaring had voor de nederlaag, bitste Ronaldo: "Vraag dat maar aan Carlos Queiroz.” Vervolgens beende hij boos weg. Op de website van zijn agent verklaarde de Portugese vedette dat bondscoach Queiroz juist op dat moment een persconferentie gaf en dat de verslaggevers beter daar hun vraag had kunnen stellen.
"Ik was niet in de positie om daarop antwoord te geven. Ik ben ook maar een mens, en zoals ieder mens heb ik mijn verdriet en ik heb het recht om in m'n eentje dat te verwerken”, aldus Ronaldo. "Ik weet dat ik de aanvoerder ben; ik heb altijd mijn verantwoordelijkheid genomen en zal dat ook blijven doen.”
Ik zal eens een gebroken man van hem maken met z'n wannebee zielige gedoequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een zielig mannetje![]()
Edit:
Bron? hierzo... anders krijgen we dat weer![]()
Dus je "afterparty" heeft je hoofdpijn doen zakken naar je benenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoofd goed hoor
Owww ik ben ZOOOO moe! Gewoon pijn in mijn benenGisteren gefiets en gek staan springen in de kamer
Ze zijn bang voor onsDus we gaan winnen
Al is het maar met 1-0.... we gaan het gewoon redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Kun je afwassen hoorquote:
Heeft die Ronaldo eigenlijk al een bijnaamquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een zielig mannetje![]()
Edit:
Bron? hierzo... anders krijgen we dat weer![]()
quote:
quote:Fehlanzeige! Bei Oranje brennt es lichterloh. Krisensitzung in der Nacht, weil Holland-Star Robin van Persie (26/Arsenal) Trainer Bert van Marwijk angebrüllt hatte.
quote:Jouw score
Tijd om te kijken naar jouw positie in de Oranjepoule. Na de 8ste finale sta je op 1565 punten.Dit aantal brengt je op positie 194133 van de 254.607 deelnemers.
De LAMAquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:48 schreef Symphonic het volgende:
Die Ronaldo is een verschrikkelijke droeftoeter....
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
Ik ga naar huis
Nog 1 dagje en dan vakantie
Geniaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:58 schreef crv het volgende:
Deze ahd ik gister in de mail gekregen![]()
[ afbeelding ]
* heeft hem natuurlijk uitgeprint en opgehangen hierquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:58 schreef crv het volgende:
Deze ahd ik gister in de mail gekregen![]()
[ afbeelding ]
En de spanjooltjes niet te vergetenquote:
Eerst de portujankballetjes met Cry-stiano ZRonaldo hequote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst de portujankballetjes met Cry-stiano ZRonaldo he
Prima, maar met hangende hoofdjesquote:
Zijn we het eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |