abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83481247
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:12 schreef rhubarbje het volgende:
dat is als zeggen dat hetero´s elkaar altijd oraal geven tijdens sex
Nou uhh....zou eigenlijk wel moeten ja
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:55:59 #53
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_83481315
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou uhh....zou eigenlijk wel moeten ja

Snap ook niet dat het sommige mensen zo tegenstaat. Heb wel vriendinnen gehad die dat niet deden. (maar wel wilden ontvangen)
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_83481406
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik snap die dames die het goedkeuren en zelfs aanmoedigen niet echt, die mannen 'beffen' elkaar namelijk ook.

Hoe kun je hem dan nog een goeienachtkusje op de mond geven als je 's nachts naast hem in bed ligt nadat hij heeft gereetrimd?
Hmm ja, eigenlijk is dat niet zo'n fijn idee Bij mij heerst ook het idee dat als een man iets met andere mannen doet, dat hij dan toch een stukje mannelijkheid verliest. Klinkt heel erg bekrompen, maar onbewust zou het op mij toch dat effect hebben denk ik. Ik denk ook dat die beelden van hem en zijn vriendje in mijn hoofd blijven hangen. Die handelingen.
pi_83481442
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:55 schreef Stefan het volgende:

[..]

Snap ook niet dat het sommige mensen zo tegenstaat. Heb wel vriendinnen gehad die dat niet deden. (maar wel wilden ontvangen)
Ik snap niet wat er nou zo erg aan is.
Complete afknapper lijkt mij, als ze dat niet willen doen. Alsof ze vies zijn van een penis of zo.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:59:36 #56
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_83481481
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hmm ja, eigenlijk is dat niet zo'n fijn idee
Bij mij heerst ook het idee dat als een man iets met andere mannen doet, dat hij dan toch een stukje mannelijkheid verliest. Klinkt heel erg bekrompen, maar onbewust zou het op mij toch dat effect hebben denk ik.

De realiteit is daardoor datn vrouwen tijdens het uitgaan met elkaar mogen zoenen maar dat mannen elkaar stiekum gaan opzoeken op parkeerplaatsen. Was een keer een programma opn van Alberto stegeman, in veel van die auto's zit achterin een kinderzitje.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_83481565
Ja hoor, maar schat de kans dat hij dat wil niet zo heel groot
pi_83482098
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hmm ja, eigenlijk is dat niet zo'n fijn idee Bij mij heerst ook het idee dat als een man iets met andere mannen doet, dat hij dan toch een stukje mannelijkheid verliest. Klinkt heel erg bekrompen, maar onbewust zou het op mij toch dat effect hebben denk ik. Ik denk ook dat die beelden van hem en zijn vriendje in mijn hoofd blijven hangen. Die handelingen.
hoi trouwen?
pi_83482276
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 21:48 schreef DjinN het volgende:
Rommelen überhaupt of het nou met een man of een vrouw is vind ik al niet kunnen...dus het antwoord op je vraag is een duidelijke nee
Dat lijkt mij ook.
pi_83482809
Het komt ook een beetje doordat mannen twee vrouwen samen wel geil vinden, en het niets af doet aan hun vrouwelijkheid. Terwijl het idee van mannen die het met elkaar doen door de meeste vrouwen niet geil wordt gevonden en wel afbraak doet aan hun mannelijkheid. Vooral omdat de meeste homo's wat vrouwelijke trekjes hebben, of althans dat is het stereotype beeld van homo's.

Maar dit is dan wel weer in strijd met de mannelijke users hier die ook hun vrouw niet met een andere vrouw willen laten experimenteren. Dat heeft dan meer met monogamie te maken dan met beeldvorming lijkt me.
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 12:05:10 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_83484034
Vreemdgaan=vreemdgaan, of het nou met een man of een vrouw is, precies hetzelfde, open relatie is ook niets voor mij.

Fantaseren is wat anders, zou hij zelf mogen weten (heb geen man, maar ALS).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:11:05 #62
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83489556
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:33 schreef Lief het volgende:
Dames, mag jouw man fantasereb danwel rommelen met een andere man? Of vind je hem dan geen echte man meer en knap je op hem af.
Nee natuurlijk is het verkeerd,

Ik maak de vraag wat breder, wat als een vrouw een vriend heeft of getrouwd is en fantaseert over een andere man of wilt rommelen of iemand die vrijgezel is en wilt rommelen met de vriendin van iemand anders.

Gods antwoord is duidelijk
Jeremia5vers8 Geile, rondzwervende hengsten zijn het, zij hinniken ieder naar de vrouw van zijn naaste. 9 Zou Ik hierover geen bezoeking doen, luidt het woord des HEREN, of zou Ik aan een volk als dit Mij niet wreken?

Met andere woorden ben jezelf bezet of is de ander bezet waarom je fantaseert of wilt rommelen.
En de zonde begint niet al bij de daad, maar als je de gedachten hebt is het al verkeerd

matteus5vers28 Maar Ik zeg u: Een ieder, die een vrouw aanziet om haar te begeren, heeft in zijn hart reeds echtbreuk met haar gepleegd.

Tegen diegene zeg ik maak rechstomkeer stop ermee, laat het los. 1 Jezus is op de eerste plaats gekomen om mensen niet te veroordelen, maar te redden van het oordeel. 2 maak rechtsomkeer, ga er niet mee door.
pi_83489589
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:11 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Ik maak de vraag wat breder, wat als een vrouw een vriend heeft of getrouwd is en fantaseert over een andere man of wilt rommelen of iemand die vrijgezel is en wilt rommelen met de vriendin van iemand anders.

Jeremia5vers8 Geile, rondzwervende hengsten zijn het, zij hinniken ieder naar de vrouw van zijn naaste. 9 Zou Ik hierover geen bezoeking doen, luidt het woord des HEREN, of zou Ik aan een volk als dit Mij niet wreken?

Met andere woorden ben jezelf bezet of is de ander bezet waarom je fantaseert of wilt rommelen.
En de zonde begint niet al bij de daad, maar als je de gedachten hebt is het al verkeerd

matteus5vers28 Maar Ik zeg u: Een ieder, die een vrouw aanziet om haar te begeren, heeft in zijn hart reeds echtbreuk met haar gepleegd.

Tegen diegene zeg ik maak rechstomkeer stop ermee, laat het los. 1 Jezus is op de eerste plaats gekomen om mensen niet te veroordelen, maar te redden van het oordeel. 2 maak rechtsomkeer, ga er niet mee door.
Doe nou niet. Niemand heeft boodschap aan jouw bijbelcitaten.
En het is pas verkeerd als de partner het niet goed vindt. Anders niet.

Wat betreft die gedachten....daar heb je geen controle over. Iedereen droomt of fantaseert wel eens over een ander. Ik heb zelfs seks gehad in mijn dromen met iemand die ik in het echt heel afstotelijk vind. Dus het is echt totaal betekenisloos. Ik vind dat ook totaal niet verkeerd. En een God die dat wel verkeerd zou vinden heeft niet helemaal door hoe zijn creaties in elkaar zitten.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 30-06-2010 14:17:09 ]
pi_83489769
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:11 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Ik snap je denkwijze maar je maakt in mijn mening een grote fout
God bestaat niet dus of ie het goed vind of niet doet er dan verder ook niet zo toe
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_83489871
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap je denkwijze maar je maakt in mijn mening een grote fout
God bestaat niet dus of ie het goed vind of niet doet er dan verder ook niet zo toe
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:19:00 #66
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83489899
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doe nou niet. Niemand heeft boodschap aan jouw bijbelcitaten.
En het is pas verkeerd als de partner het niet goed vindt. Anders niet.
Kijk ik heb me er zelf ook schuldig aan gemaakt, dat ik in mijn gedachten een verlangen had naar een vrouw die bezet was. matteus5vers28 Maar Ik zeg u: Een ieder, die een vrouw aanziet om haar te begeren, heeft in zijn hart reeds echtbreuk met haar gepleegd.
Dus ik heb zelf ook het oordeel van God verdiend daarvoor, maar spijt en vergeving gevraagd en gekregen doordat Jezus daarvoor is gestorven. Ik ben blij dat God barmhartig is geweest naar mij en er niet meer naar omkijkt.

Maar dat betekend dat ik door zijn kracht het de rug toekeer en er niet mee doorga.
pi_83490012
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Kijk ik heb me er zelf ook schuldig aan gemaakt, dat ik in mijn gedachten een verlangen had naar een vrouw die bezet was. matteus5vers28 Maar Ik zeg u: Een ieder, die een vrouw aanziet om haar te begeren, heeft in zijn hart reeds echtbreuk met haar gepleegd.
Dus ik heb zelf ook het oordeel van God verdiend daarvoor, maar spijt en vergeving gevraagd en gekregen doordat Jezus daarvoor is gestorven. Maar dat betekend dat ik door zijn kracht het de rug toekeer en er niet mee doorga.
Aha, dus iedereen die spijt en vergeving vraagt krijgt dit ook, omdat Jezus voor ieders zonden is gestorven.
Lekker makkelijk....
Niet dat ik het verlangen naar een andere bezette vrouw een zonde vind. Helemaal als je zelf vrijgezel bent.
pi_83490175
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Aha, dus iedereen die spijt en vergeving vraagt krijgt dit ook, omdat Jezus voor ieders zonden is gestorven.
Lekker makkelijk....
Niet dat ik het verlangen naar een andere bezette vrouw een zonde vind. Helemaal als je zelf vrijgezel bent.
mooie escape mogelijkheid idd
oh ik sloeg hem dood en dat mag niet! shit... nu baal ik wel! oh nou dan heb ik vast spijt
pfew hemel ik kom er aan!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:26:39 #69
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83490217
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lekker makkelijk....
Als ik naar Jezus kijk zie ik altijd dat hij begripvol en barmhartig is als mensen oprecht vergeving vragen aan God voor de verkeerde dingen die ze hebben gedaan. romeinen8vers1 Zo is er dan nu geen veroordeling voor hen, die in Christus Jezus zijn.

In het voorbeeld met de overspelige vrouw, waarin Jezus haar niet veroordeelt zegt hij ook dit
Johannes8vers11 En zij zeide: Niemand, Here. En Jezus zeide: Ook Ik veroordeel u niet. Ga heen, zondig van nu af niet meer
pi_83490413
Matthijs je liefde voor jezus is net iets over de top, weet je zeker dat je niet van mannen houd?
Blessed is the mind too small for doubt.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:32:29 #71
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83490460
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef Moro het volgende:
Matthijs jou liefe voor jezus is net iets over de top weet je zeker dat je niet van mannen houd?
Nee ik hou niet van mannen, op de manier zoals je bedoeld naar vrouwen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:41:20 #72
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83490811
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

mooie escape mogelijkheid idd
oh ik sloeg hem dood en dat mag niet! shit... nu baal ik wel! oh nou dan heb ik vast spijt
pfew hemel ik kom er aan!
Denk hier maar eens overna Lucas7vers36tot50,

Deze vrouw stond bekend als zondares (misschien stond ze bekend als de dorpshoer)en kijk eens wat ze doet als Jezus daar is, wat voor liefde ze toont.

Lucas7vers37 Een vrouw die in de stad bekendstond als zondares had gehoord dat hij bij de farizeeër thuis zou eten, en ze ging naar het huis met een albasten flesje met geurige olie. 38 Ze ging achter Jezus staan, aan het voeteneinde van het aanligbed; ze huilde en zijn voeten werden nat door haar tranen. Ze droogde ze met haar haar, kuste ze en wreef ze in met de olie

Lucas7vers47 Daarom zeg ik je: haar zonden zijn haar vergeven, al waren het er vele, want ze heeft veel liefde betoond; maar wie weinig wordt vergeven, betoont ook weinig liefde.’ 48 Toen zei hij tegen haar: ‘Uw zonden zijn u vergeven

Waardoor [i]vers50 Hij zei tegen de vrouw: ‘Uw geloof heeft u gered; ga in vrede.[/i]
pi_83491003
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:41 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Deze vrouw stond bekend als zondares (misschien stond ze bekend als de dorpshoer)en kijk eens wat ze doet als Jezus daar is, wat voor liefde ze toont.

Lucas7vers37 Een vrouw die in de stad bekendstond als zondares had gehoord dat hij bij de farizeeër thuis zou eten, en ze ging naar het huis met een albasten flesje met geurige olie. 38 Ze ging achter Jezus staan, aan het voeteneinde van het aanligbed; ze huilde en zijn voeten werden nat door haar tranen. Ze droogde ze met haar haar, kuste ze en wreef ze in met de olie
Slet! beetje die voetjes masseren en kussen en zo jaja
quote:
Waardoor [i]vers50 Hij zei tegen de vrouw: ‘Uw geloof heeft u gered; ga in vrede.[/i]
niks geloof ze kon gewoon heel goed euhm dingen "inwrijven"
dan zou ik haar ook wel vergeven ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83491010
quote:

[..]

Lucas7vers47 Daarom zeg ik je: haar zonden zijn haar vergeven, al waren het er vele, want ze heeft veel liefde betoond; maar wie weinig wordt vergeven, betoont ook weinig liefde.’ 48 Toen zei hij tegen haar: ‘Uw zonden zijn u vergeven

Take it outside, God-boy
pi_83491808
quote:

[..]

Die vrouw was gewoon zo'n onzeker type welke de meeste gelovigen zijn en zocht iets om houvast aan te hebben. Het is toch prachtig dat je kan geloven dat wat je ook fout doet, je er spijt van hebt het je toch wel vergeven wordt. Echt, denk nou toch gewoon eens na!
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:33:31 #76
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83492971
Waarom zijn jullie matthijs zo belachelijk aan het maken ? Ok, misschien is het ook belachelijk in jullie ogen maar dan kan je elkaar toch nog wel met respect behandelen. Als zijn ideeën over liefde etc. je niet aanstaan vraag hem dan op een respectvolle manier het af te kappen i.p.v. zo openlijk te beledigen.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_83493189
Matthijs, verpest aub niet elk topic met bijbel onzin waar niemand wat aan heeft. De meeste mensen zien dat niet als geldige en/of redelijke argumenten. En het topic zal al snel vervalling in een religie bash-topic.
pi_83493260
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:45 schreef CaptainCab het volgende:

[..]

Take it outside, God-boy
pi_83493286
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:33 schreef raebyddet het volgende:
Waarom zijn jullie matthijs zo belachelijk aan het maken ? Ok, misschien is het ook belachelijk in jullie ogen maar dan kan je elkaar toch nog wel met respect behandelen. Als zijn ideeën over liefde etc. je niet aanstaan vraag hem dan op een respectvolle manier het af te kappen i.p.v. zo openlijk te beledigen.
Omdat dit al de zoveelste keer is...
En in zekere zin is het moeilijk iemand niet belachelijk te maken op het moment dat je denkt dat die persoon in een denkbeeldig sprookjesfiguur gelooft en datzelfde sprookjesverhaal tot in detail aanhangt en nooit voor zichzelf nadenkt.

Want wat Matthijs de hele tijd doet is zeggen dat iets verkeerd is, omdat God of Jezus dit zo vindt. En wat God en Jezus vinden klopt, want zij zijn waarheid, perfect, volmaakte liefde, etc...dat schiet niet op in een discussie.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 30-06-2010 15:50:27 ]
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:53:45 #80
286493 raebyddet
pi_83493747
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat dit al de zoveelste keer is...
En in zekere zin is het moeilijk iemand niet belachelijk te maken op het moment dat je denkt dat die persoon in een denkbeeldig sprookjesfiguur gelooft en datzelfde sprookjesverhaal tot in detail aanhangt en nooit voor zichzelf nadenkt.
Ik snap dat het op een gegeven moment vermoeiend wordt, maar uit zijn verhalen kunnen mensen nog het e.a. leren. Wat in jouw belevingswereld past kan je eruit halen en het toepassen. Misschien is het niet zo slim van hem om zulke reacties te plaatsen op een forum waarvan de meerderheid niet christelijk is, maar als je het goed bekijkt kun je ervan leren. Naastenliefde (respect ) etc.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:57:48 #81
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83493886
quote:
Bedankt, dat gebeurd ook niet zo vaak dat een vrouw het opneemt.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:58:28 #82
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83493904
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Matthijs, verpest aub niet elk topic met bijbel onzin waar niemand wat aan heeft. De meeste mensen zien dat niet als geldige en/of redelijke argumenten. En het topic zal al snel vervalling in een religie bash-topic.
Je bent meestal wel degene die altijd een reactie geeft, hoe kan dat dan.
pi_83494036
Alleen als ik er ook bij ben
Haters gonna hate.
pi_83494091
quote:
omdat hij geen discussies voert maar loopt te preken terwijl niemand er op zit te wachten

en ik zou niet zo reageren als het de eerste keer was en hij open is over godsdienst
als iemand die geloofd daar normaal over kan praten vind ik het alleen maar heel boeiend
als iemand berekeningsdrang heeft is het gewoon vervelend
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:11:38 #85
286493 raebyddet
pi_83494434
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat hij geen discussies voert maar loopt te preken terwijl niemand er op zit te wachten

en ik zou niet zo reageren als het de eerste keer was en hij open is over godsdienst
als iemand die geloofd daar normaal over kan praten vind ik het alleen maar heel boeiend
als iemand berekeningsdrang heeft is het gewoon vervelend
Het is je eigen keus om hem belachelijk te maken, als hij zich belachelijk gedraagt kan jij er nog boven staan en op een normale volwassen manier zeggen dat hij dat moet afkappen. Maar ja, we gaan weer off-topic.
pi_83494492
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:11 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Het is je eigen keus om hem belachelijk te maken, als hij zich belachelijk gedraagt kan jij er nog boven staan en op een normale volwassen manier zeggen dat hij dat moet afkappen. Maar ja, we gaan weer off-topic.
ja dat is mijn eigen keus idd? Ik had even geen zin om er boven te staan maar om er mee te lachen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:14:22 #87
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83494546
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:11 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Er boven staan, nou neem je het weer voor hun op.
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:14:25 #88
58560 Oksel
Gezellig.
pi_83494548
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:20 schreef Xennia het volgende:
Nee brr afknapper.
Omgekeerd heb ik trouwens ook geen vrijbrief. We hebben voor elkaar en een exclusieve relatie gekozen.
Nee, jij hebt ervoor gekozen, je man heeft er voor moeten kiezen, omdat hij anders niet bij jou kon zijn.
pi_83494564
Ik krijg daar geen natte sloot van.
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:16:13 #90
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83494637
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja dat is mijn eigen keus idd? Ik had even geen zin om er boven te staan maar om er mee te lachen
Ik dacht meer hieraan, vandaar dat er ook zo'n heftige reacties komen hebreeen4vers12 Want het woord Gods is levend en krachtig en scherper dan enig tweesnijdend zwaard en het dringt door, zó diep, dat het vaneenscheidt ziel en geest, gewrichten en merg, en het schift overleggingen en gedachten des harten
pi_83494655
Als je dingen wilt doen met anderen moet je het maar doen voordat je een relatie aangaat.. of je bent lid van een swingers-sekte.

Maar aan de andere kant; hoeveel mannen vinden het geil om in hun kontje te worden genomen..
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:17:48 #92
286493 raebyddet
pi_83494720
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nu ja, zie, je kiest er dus zelf voor om hem belachelijk te maken. Je vorige post was meer een "als hij dat niet deed dan zou ik dit niet gedaan hebben". Je wees naar hem. Ik vind dat het ook anders kan, als jij het daar niet mee eens bent, prima
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:18:06 #93
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83494741
Ja, zolang ik er maar bij ben
pi_83494833
Nee. Ik vind het een afknapper en ik zou vooral niet weten waarom.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_83494974
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Nu ja, zie, je kiest er dus zelf voor om hem belachelijk te maken. Je vorige post was meer een "als hij dat niet deed dan zou ik dit niet gedaan hebben". Je wees naar hem. Ik vind dat het ook anders kan, als jij het daar niet mee eens bent, prima
ja het kan ook anders maar ik kies er voor dat niet te doen
en dat komt deels door zijn eigen gedrag
iemand die je mag zeik je doorgaans niet af

genoeg uitleg?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83495136
Even serieus. Voor mij betekent monogaam toch echt dat je met niemand anders iets uitspookt. Dus nee. Als hij dat zou willen, dan moet hij maar single blijven.
pi_83495486
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:26 schreef friekin_ het volgende:
Even serieus. Voor mij betekent monogaam toch echt dat je met niemand anders iets uitspookt. Dus nee. Als hij dat zou willen, dan moet hij maar single blijven.
monogaam is niet de enige relatievorm die werkt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83495508
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Voor mij wel.
pi_83495619
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

voor de 1 wel, voor de ander niet
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:37:42 #100
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_83495620
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja het kan ook anders maar ik kies er voor dat niet te doen
en dat komt deels door zijn eigen gedrag
iemand die je mag zeik je doorgaans niet af

genoeg uitleg?
Dus je haat me, daar zijn genoeg mensen van. Ik zit er ook niet mee als mensen me haten, wel als ik mijn vijand niet liefheb. Dus als iemand me haat doe ik niet hetzelfde, maar heb diegene lief. Trouwens straks gaat Jezus voor eeuwig scheiding maken, mensen die hun hele leven de waarheid hebben gehaat en niet gered zijn door Jezus. Die waarschuw ik uit liefde omdat Jezus straks rechtvaardig gaat oordelen en hoe erg is het om in de handen van de levende God dan te vallen.
pi_83495696
Ik haat je niet maar ik heb je ook niet bepaald lief nee
En verder maak ik me niet zo heel veel zorgen want ja Jezus komt helemaal geen scheiding maken
en als ie dat wel doet zeg ik toch gewoon dat het met spijt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83496161
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:37 schreef matthijs.. het volgende:
Trouwens straks gaat Jezus voor eeuwig scheiding maken, mensen die hun hele leven de waarheid hebben gehaat en niet gered zijn door Jezus.
Beetje merkwaardig niet, voor iemand die naastenliefde en het toekeren van de andere wang e.d. predikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')