TMIquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
vanmiddag ging het niet van harte, allebei zo fucking verbrand_!
Zeg dat dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zeg dat dan.Zonnesteek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
hou je kankerwaffel toch dicht, je lijkt wel een opstandige 11 jarigequote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar niemand wil seks met jou. Dan alleen lelijke homo's.
Beter.quote:
Wat kijk je met je ogen die naar boven gaan, lelijke kanker hoer die je bentquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hou je kankerwaffel toch dicht, je lijkt wel een opstandige 11 jarige![]()
ken je dat ene filmpje van dat meisje dat zegt 'met je ogen die naarboven kijken' ofzowas jij dat ofzo? goddamn
Dat filmpje is grappig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ken je dat ene filmpje van dat meisje dat zegt 'met je ogen die naarboven kijken' ofzowas jij dat ofzo? goddamn
Hier ligt toch geen zand.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat kijk je met je ogen die naar boven gaan, lelijke kanker hoer die je bent
ja, die jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat kijk je met je ogen die naar boven gaan, lelijke kanker hoer die je bent
Hou je kankermuil, hond.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
Heeft er iemand hier moeite met het uitspreken van aluminiumfolie? Ik vraag me dat af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |