Zelfde.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Tain het volgende:
You've completed 2 of 4 objectives. You have 2 entries in the drawing.
quote:
You achieved Poker Night at the Inventory: Win A Game, Full House, Straight, Kicker Trouble, Rushing, Special Item: The Heavy.quote:
ruse & poker heb ik niet, en vind ook veels te duurquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb ruse en die chin niet, ga ik ook niet kopen..
Dude, serieus? Je zegt dat je niks op hoeft te starten en in de zin daarna zeg je dat het op moet starten. Of het bij boot laadt of voor het spel zelf maakt weinig uit, in beide gevallen moet ik een app laden die niks met het spel zelf te maken heeft.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niets op te starten. De applicatie start gewoon met windows, en als je een game opstart als Steam al draait, dan merk je er helemaal niets van. Dus ik snap echt je probleem niet. Of loop je ook te klagen dat je eerst helemaal Windows moet opstarten voordat je een game kan gaan spelen
.
Je mag het bagatelliseren als je wilt. Ik vind het zinloos voor een app en functionaliteit die ik persoonlijk niet gebruik.quote:
Dan heb je op dat moment Steam waarschijnlijk al aan staan. Het duurt bij mij wel degelijk vele malen langer en nee, ik heb geen langzame PC.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:25 schreef Tain het volgende:
Die 10+ seconde haal ik alleen als ik een probleem heb met mijn internetverbinding. Black Ops start op in hooguit 2 seconden bijvoorbeeld.
Volgens mij snap je niet helemaal waar ik over praat. De Steam load time heeft helemaal niks te maken met internet. Wederom: volgens mij praten jullie allemaal over het moment nadat Steam al opgestart is met je Windows boot. Daarna duurt het niet lang nee, maar daar heb ik het niet over.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dat ligt dus niet aan Steam, dat ligt aan je internet. Steam is gewoon goed. Maar sommige mensen vinden het lastig om de vinger op het probleem te leggen, net als van die mensen die de NS lopen af te zeiken als ProRail zijn zaakjes niet op orde heeft.
Nope, niet alle games. Snelkoppelingen heb ik wel, maar bepaalde games (ik kan ze niet allemaal testen, heb ook nog maar een paar actief geinstalleerd op het moment) vereisen toch echt dat Steam eerst draait. En ja, dan moet je dus gaan wachten tot Steam gestart is. En daarna gaat Steam het spel pas starten. Dan ben je al een hele poos verder.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:05 schreef Bart het volgende:
[..]
In je gameslijst in steam rechtsklikken op een game, dan kan je kiezen voor snelkoppeling op bureaublad plaatsen ofzo. Die snelkoppeling kan je gewoon gebruiken en de game wordt dan evensnel opgestart als een game van cd of een game die je illegaal hebt.
Ik doe ook lang over het wisselen van een DVD, daarom installeer ik ook no-dvd patches. En ja, ik heb mijn games legaal.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:31 schreef Verbal het volgende:
Ik doe echt langer over het wisselen van een cd/dvd.
Vind ik trouwens ook hinderlijk als ik een film wil kijken. Moet ik eerst de tv en de dvd-speler aanzetten, de dvd erin doen, en voor je het weet ben ik een minuut verder.
V.
De wachttijd is geen argument voor Steam. Ik vind Steam echter wel dusdanig prettig als systeem dat ik de wachttijd niet als problematisch zie. En nee, ik start het ook niet op met Windows.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:26 schreef twiFight het volgende:
Film kijken duurt inderdaad ook irritant lang. De DVD speler doet het na 1 seconde, maar vervolgens ben je 2 minuten bezig met unskippable filmpjes voordat je aan je film kan beginnen. Waarom is dat een argument voor Steam?
Ik snap jou niet hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 10:26 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dude, serieus? Je zegt dat je niks op hoeft te starten en in de zin daarna zeg je dat het op moet starten. Of het bij boot laadt of voor het spel zelf maakt weinig uit, in beide gevallen moet ik een app laden die niks met het spel zelf te maken heeft.
[..]
Je mag het bagatelliseren als je wilt. Ik vind het zinloos voor een app en functionaliteit die ik persoonlijk niet gebruik.
[..]
Dan heb je op dat moment Steam waarschijnlijk al aan staan. Het duurt bij mij wel degelijk vele malen langer en nee, ik heb geen langzame PC.
[..]
Volgens mij snap je niet helemaal waar ik over praat. De Steam load time heeft helemaal niks te maken met internet. Wederom: volgens mij praten jullie allemaal over het moment nadat Steam al opgestart is met je Windows boot. Daarna duurt het niet lang nee, maar daar heb ik het niet over.
[..]
Nope, niet alle games. Snelkoppelingen heb ik wel, maar bepaalde games (ik kan ze niet allemaal testen, heb ook nog maar een paar actief geinstalleerd op het moment) vereisen toch echt dat Steam eerst draait. En ja, dan moet je dus gaan wachten tot Steam gestart is. En daarna gaat Steam het spel pas starten. Dan ben je al een hele poos verder.
[..]
Ik doe ook lang over het wisselen van een DVD, daarom installeer ik ook no-dvd patches. En ja, ik heb mijn games legaal.
Film kijken duurt inderdaad ook irritant lang. De DVD speler doet het na 1 seconde, maar vervolgens ben je 2 minuten bezig met unskippable filmpjes voordat je aan je film kan beginnen. Waarom is dat een argument voor Steam?
Ik heb niet alleen een probleem met de wachttijd, ik heb een probleem met wachttijd voor functionaliteit die ik van me leven lang nooit ga gebruiken. Steam geeft je echter geen keus. Dan kan ik het symptoom wel verplaatsen van voor het spel naar boot time, in beide gevallen moet ik even lang wachten op functionaliteit waar ik niet om gevraagd heb en die ik niet uit kan zetten. En nee, ik ga niet mijn startup vol zetten met autoloaders, puur omdat ik dan later wat minder lang hoef te wachten (maar dus wel ELKE keer als ik Windows boot, ongeacht of ik die applicatie wil gebruiken of niet).quote:Op woensdag 8 december 2010 10:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik snap jou niet hoor. Je hebt een probleem met de wachttijd. Iedereen geeft hier aan dat dat niet het geval is als je Steam gewoon met Windows opstart, maar dat wil je niet
.
Volgens mij vereisen alle spellen in Steam dat Steam draait aangezien dat ook meteen de DRM regelt.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:56 schreef twiFight het volgende:
En ik heb het net nog even getest, maar alle drie de spellen die ik momenteel op mijn laptop geinstalleerd heb staan vereisen dat Steam aanstaat voordat ik het spel kan starten. Zelfs direct naar de .exe gaan helpt niet.
Tja, als je niets wil dan heb je pech.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:52 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen een probleem met de wachttijd, ik heb een probleem met wachttijd voor functionaliteit die ik van me leven lang nooit ga gebruiken. Steam geeft je echter geen keus. Dan kan ik het symptoom wel verplaatsen van voor het spel naar boot time, in beide gevallen moet ik even lang wachten op functionaliteit waar ik niet om gevraagd heb en die ik niet uit kan zetten. En nee, ik ga niet mijn startup vol zetten met autoloaders, puur omdat ik dan later wat minder lang hoef te wachten (maar dus wel ELKE keer als ik Windows boot, ongeacht of ik die applicatie wil gebruiken of niet).
Ik zeg niet dat Steam een en al ellende is. Het heeft mijns inziens ook positieve kanten, zoals het feit dat je geen dvds meer hoeft te wisselen, leuke weekenddeals en goede anti cheat maatregelen (voor degenen die online spelen). Maar waarom, o waarom moet ik elke keer als ik een spel wil spelen een browser, chatapplicatie en nog veel meer rotzooi laden? Wat heeft dat met mijn spel te maken?
Tsja, dan kun je ook bij boottime wel elke .exe op laten starten die op je PC staat. Wat is dit nu voor een argument?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:20 schreef NietTeVolgen het volgende:
Wat maakt het uit dat steam meedraait, zo kun je op alles wel zeiken.
Ik heb al meerdere keren aangegeven wat ik wil. Als je geen goede argumenten hebt om mij van jouw gelijk te overtuigen dan mag je je ook gewoon stilhouden hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, als je niets wil dan heb je pech.
Sommige mensen maken zich principieel druk om iets waar ze in feite geen last van hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:20 schreef NietTeVolgen het volgende:
Wat maakt het uit dat steam meedraait, zo kun je op alles wel zeiken.
Je wil niet 1 programma opstarten omdat je zo wel elke exe kan opstarten? Nee, dat is een goed argumentquote:Op woensdag 8 december 2010 11:26 schreef twiFight het volgende:
[..]
Tsja, dan kun je ook bij boottime wel elke .exe op laten starten die op je PC staat. Wat is dit nu voor een argument?
Dat ligt natuurlijk niet aan Steam he.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Mensen vergeten vaak dat Steam gewoon in het begin als DRM was. Nu nog steeds zo maar zijn luier geworden. Bijvoorbeeld bij batman moet je naast Steam ook nog een keer op Windows Live activeren.
En dan heb ik ook nog niet over games met beperkte activatie beperkingen.
Dat soort dingen vind ik echt bullshit. Laksheid that is. Gewoon kopen en key er bij en spelen maar zonder andere externe partyapps die weer om je key zeuren en een account nodig hebben.
Als je het zoveel boeit koop je maar een SSD schijfquote:Op woensdag 8 december 2010 12:25 schreef Frollo het volgende:
Ik heb even getimed hoe lang Steam er bij mij over duurt om op te starten en in te loggen. 30 seconden. OK, dat is niet supersnel, daar heeft twiFight zeker gelijk in. En net als hij vind ik het ook geen optie om Steam dan maar tegelijk met Windows op te starten, want dan duurt dát weer langer.
Maar ik vind het aanvaardbaar, gezien het gemak dat ik er verder van heb. Bovendien, als ik ga gamen, doe ik dat toch minstens voor een halfuur achter elkaar en wat maken die paar tellen aan het begin dan nog uit?
Zit jij dan tijdens het opstarten van je pc constant erachter om op de seconde dat ie klaar is met alles opstarten gelijk als een jekko aan de slag te gaan? Ik gooi mijn pc aan, ga ff relaxt wat anders doen en kom een minuutje of twee later terug als ik zeker weet dat ie klaar is. Dan merk je er dus helemaal niets van hoe lang alles opstart. Je kan natuurlijk lekker gaan zitten wachten, maar het enige wat dat tot resultaat heeft is dat je jezelf gaat irriteren. Maar ja, als je dat leuk vindt, jezelf irriteren, dan moet je zeker blijven zitten wachtenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:25 schreef Frollo het volgende:
Ik heb even getimed hoe lang Steam er bij mij over duurt om op te starten en in te loggen. 30 seconden. OK, dat is niet supersnel, daar heeft twiFight zeker gelijk in. En net als hij vind ik het ook geen optie om Steam dan maar tegelijk met Windows op te starten, want dan duurt dát weer langer.
Maar ik vind het aanvaardbaar, gezien het gemak dat ik er verder van heb. Bovendien, als ik ga gamen, doe ik dat toch minstens voor een halfuur achter elkaar en wat maken die paar tellen aan het begin dan nog uit?
Ik zeg toch juist dat het me niet boeit?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:28 schreef Hajko het volgende:
[..]
Als je het zoveel boeit koop je maar een SSD schijf
Ja!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Zit jij dan tijdens het opstarten van je pc constant erachter om op de seconde dat ie klaar is met alles opstarten gelijk als een jekko aan de slag te gaan?
Je moet ook gewoon niet in het Steam-topic Steam gaan lopen afzeiken hequote:Op woensdag 8 december 2010 12:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja!
Pff, ik zal nog eens een middenpositie innemen zeg.
Ik wou twiFight een beetje gelijk geven en de rest ook, zodat de rust zou wederkeren en we weer verder konden met het ophemelen vanSteam
.
Steam is hotquote:Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef Frollo het volgende:
Steam
Wie noemt zijn programma nou 'stoom'?
Omdat het uit een valve komt zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |