Jij kan in je eentje niet helemaal gelukkig zijn?quote:Het komt op mij over alsof ze willen bewijzen dat ze niemand nodig hebben en helemaal alleen gelukkig kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef maickeltje het volgende:
En dan maar huilie huilie doen als ze joran tegen komen en als hij ze in de zee flikkert.
Ja, zo avontuurlijk. Ik hoop altijd maar dat ze die reizen echt leuk vinden en dat ze het niet doen om erbij te hotren.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef maickeltje het volgende:
En dan maar huilie huilie doen als ze joran tegen komen en als hij ze in de zee flikkert.
Ne, ik heb net als de meeste mensen behoefte aan mensen om me heen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij kan in je eentje niet helemaal gelukkig zijn?
Wow.quote:Een relatie moet een aanvulling zijn op je leven en zeker geen invulling.
Als je op jezelf al niet gelukkig bent zul je dat op de lange termijn ook in een relatie niet zijn.
dat kunnen ze thuis zeggen dat die leuke pablo, manuel, kazhim of david missenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
Na het inmiddels al heel succesvolle topic vrouwen die alles ontkennen m.b.t. onder andere relaties heb ik besloten een nieuw KLB-topic te openen.
Ditmaal is mijn klacht: vrouwen die zich lijken te moeten bewijzen met verre reizen, het liefst in hun eentje:
- "Ja, ik ben net vijf maanden in mijn eentje wezen backpacken in Australië."
- "Volgende week ga ik drie maanden in mijn eentje door Zuid-Amerika reizen."
Wat me eraan stoort, is dat het ze er niet eens zozeer om gaat dat je leuk vindt dat ze het vertellen. Het lijkt meer de bedoeling te zijn dat je er diep van onder de indruk bent.
Het zijn trouwens bijna altijd alleenstaande vrouwen. Het komt op mij over alsof ze willen bewijzen dat ze niemand nodig hebben en helemaal alleen gelukkig kunnen zijn.![]()
![]()
Behoefte hebben aan mensen om je heen is iets heen anders als een relatie nodig hebben om "gelukkig" te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ne, ik heb net als de meeste mensen behoefte aan mensen om me heen.
En vergeet er niet bij te zeggen dat ze het allemaal op hun hyves zetten onder het kopje reizenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef Pinterman het volgende:
Terechte klacht. Geweldig hoor, zo'n reis, absoluut waar. Dat soort wijven doen het echter alleen maar om wat TS al zegt - zichzelf en de wereld proberen te bewijzen dat ze zo zelfstandig en vrijgevochten zijnHet zijn meestal ook van die zweterige figuren die geen BH dragen omdat ze zich anders niet vrij kunnen voelen. En na zo'n reis (80% van de gevallen is het naar Afrika. Je weet gewoon dat het vanwege de negerpiemels is) komen ze ook nooit meer verder dan Frankrijk.
Wat ik gewoon bedoel is dat ze lijken te willen uitstralen dat ze volkomen zelfstandig zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Behoefte hebben aan mensen om je heen is iets heen anders als een relatie nodig hebben om "gelukkig" te kunnen zijn.
Even een tip. Als je dat bedoelt, zeg dat dan ook gewoon.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat ik gewoon bedoel is dat ze lijken te willen uitstralen dat ze volkomen zelfstandig zijn.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:18 schreef _Led_ het volgende:
Zeg nou maar gelijk dat je van mannen houdt
Om nog maar niet te zwijgen over Relatieplanet. Daar staan de meest fantastische dingen over dat soort reizen in die profielen. Ik zoek even een paar voorbeelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:23 schreef vosss het volgende:
[..]
En vergeet er niet bij te zeggen dat ze het allemaal op hun hyves zetten onder het kopje reizen
Dat staat best duidelijk beschreven in de OP.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Even een tip. Als je dat bedoelt, zeg dat dan ook gewoon.
Als we allemaal dingen gaan zeggen op een andere manier dan dat we ze eigenlijk bedoelen dan snapt dadelijk niemand er meer wat van
quote:Wat me eraan stoort, is dat het ze er niet eens zozeer om gaat dat je leuk vindt dat ze het vertellen. Het lijkt meer de bedoeling te zijn dat je er diep van onder de indruk bent.
Het zijn trouwens bijna altijd alleenstaande vrouwen. Het komt op mij over alsof ze willen bewijzen dat ze niemand nodig hebben en helemaal alleen gelukkig kunnen zijn.
Je snapt dat we niet in de rechtszaal zitten maar dat het een forum is en dat het allemaal niet heel serieus is?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Even een tip. Als je dat bedoelt, zeg dat dan ook gewoon.
Als we allemaal dingen gaan zeggen op een andere manier dan dat we ze eigenlijk bedoelen dan snapt dadelijk niemand er meer wat van
Wat zijn dat voor vreemde vrouwen, die zichzelf als een soort avonturier/spektakelstuk zien.quote:' Pittige actieve jonge dame. Spiritueel maar zeker niet zweverig. Lief, eerlijk, af en toe een kreng, positief, apart, tattoo's (momenteel work in progress voor een japanse - fullsleeve rechterarm) Creatief, Impulsief en flink wat ouwehoeren.
-
Soms ook even de stilte in... In dromen, (in) voelen en aarden. Het bos in, de hei op... De wens om te zien 2 jaar geleden bij een sjamaan uitgesproken en sindsdien is mijn leven in stroom - versnelling geraakt... intuïtief / sensitief, maar liever geen drama's
-
Dansen is Bidden, iets wat ik vol overgave doe... Ga graag uit en ben dan zeker de hele avond op de dansvloer te vinden. Zweten is lekker!!
Lopen is meditatie, iets wat ik vol overgave doe… Ik loop 3x per week hard op de hei… Mp3speler mee en gaan…
Tekenen is de stilte ingaan... ssstBen van huis uit illustrator/ vormgever. Heb een tijd lang niets gedaan maar ben het nu langzaam aan weer aan het oppakken. Tis ook een stukje blootgeven wat voor mij niet altijd even makkelijk gaat.
Capoeira, samen met anderen net even verder gaan dan je zelf denkt te kunnen (trainen) erg leuk samenspel en... gegarandeerd nog steeds spierpijn
Die op hun beurt de naam van het neuksletje uit Nederland niet eens meer wetenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef wise het volgende:
[..]
dat kunnen ze thuis zeggen dat die leuke pablo, manuel, kazhim of david missen
Ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:36 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik wil naar india..wie wil met mij mee?
Vrouwen die zichzelf een kreng of bitch noemen, daar zit ook wel een klb topic in.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
En mijn favoriete RP-profieltekst voor vandaag:
[..]
Wat zijn dat voor vreemde vrouwen, die zichzelf als een soort avonturier/spektakelstuk zien.
Hoera.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:38 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Awesome dan kunnen we zeggen dat we samen zijn geweest
Open jij het? Anders zeggen mensen weer van "Daar heb je Federer-fan weer met zijn vrouwnhaattopics."quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:39 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Vrouwen die zichzelf een kreng of bitch noemen, daar zit ook wel een klb topic in.
Bedankt voor je duidelijke argumentatie.quote:
nee jij hebt onderbouwde statementsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt voor je duidelijke argumentatie.
psiiieeesss...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef maickeltje het volgende:
Die zijn in werkelijkheid ook zo zacht als een ei.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:39 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Vrouwen die zichzelf een kreng of bitch noemen, daar zit ook wel een klb topic in.
Of zowat alle vrouwen die ik ken, van mijn leeftijd althans: opleiding klaar en baren maar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
Zowat alle vrouwen die ik ken zou je niet meer terugzien na '5 maanden backpacken in Australië'.
Of ze gaan eerst in een kantoor werken om na een paar jaar een ' gedurfde' switch te maken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Of zowat alle vrouwen die ik ken, van mijn leeftijd althans: opleiding klaar en baren maar.
Prachtig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:23 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Of ze gaan eerst in een kantoor werken om na een paar jaar een ' gedurfde' switch te maken.
Ze gaan iets doen waar ze ' hun eigen ei in kwijt kunnen'. En dat is meestal iets als 'coach ' een massagesalon of ze gaan holistisch beeldhouwen.
3 keer raden wie er voor zorgt dat ze niet tot armoe vervallen en hun leuke stedentripjes kunnen blijven maken.
'Mijn man Jaap heeft me altijd emotioneel en financieel gesteund al hebben we wel een stapje terug moeten doen'.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:23 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Of ze gaan eerst in een kantoor werken om na een paar jaar een ' gedurfde' switch te maken.
Ze gaan iets doen waar ze ' hun eigen ei in kwijt kunnen'. En dat is meestal iets als 'coach ' een massagesalon of ze gaan holistisch beeldhouwen.
3 keer raden wie er voor zorgt dat ze niet tot armoe vervallen en hun leuke stedentripjes kunnen blijven maken.
'Mijn man Jaap heeft me altijd emotioneel en financieel gesteund al hebben we wel een stapje terug moeten doen'.
Briljantquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:23 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ze gaan iets doen waar ze 'hun eigen ei in kwijt kunnen'. En dat is meestal iets als 'coach' een massagesalon of ze gaan holistisch beeldhouwen.
'Mijn man Jaap heeft me altijd emotioneel en financieel gesteund, al hebben we wel een stapje terug moeten doen'.
Die 5 maanden Australië zitten daar dan vaak tussenin. Soulsearching doe je namelijk het beste door je op een plaats waar niemand je kent iedere avond te laten dubbeldekken door geile Duitse studentenhippies en opportunistische exemplaren van de locale bevolking, just to get it out of your system.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef Disavowed het volgende:
Of zowat alle vrouwen die ik ken, van mijn leeftijd althans: opleiding klaar en baren maar.
Doe mij ook zo'n vriendin.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:03 schreef ShadyLane het volgende:
Gelukkig is m'n zusje gewoon met haar vriend op wereldreis. Dan mag het wel.
in koppertje, komt die : pics van je zusjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:03 schreef ShadyLane het volgende:
Gelukkig is m'n zusje gewoon met haar vriend op wereldreis. Dan mag het wel.
Quote van de Maand Week.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:23 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ze gaan iets doen waar ze 'hun eigen ei in kwijt kunnen'. En dat is meestal iets als 'coach' een massagesalon of ze gaan holistisch beeldhouwen.
'Mijn man Jaap heeft me altijd emotioneel en financieel gesteund, al hebben we wel een stapje terug moeten doen'.
Beter dan van die boerinnen die hun hele leven in Nederland blijven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
Na het inmiddels al heel succesvolle topic vrouwen die alles ontkennen m.b.t. onder andere relaties heb ik besloten een nieuw KLB-topic te openen.
Ditmaal is mijn klacht: vrouwen die zich lijken te moeten bewijzen met verre reizen, het liefst in hun eentje:
Wat me eraan stoort, is dat het ze er niet eens zozeer om gaat dat je leuk vindt dat ze het vertellen. Het lijkt meer de bedoeling te zijn dat je er diep van onder de indruk bent.
Het zijn trouwens bijna altijd alleenstaande vrouwen. Het komt op mij over alsof ze willen bewijzen dat ze niemand nodig hebben en helemaal alleen gelukkig kunnen zijn.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
En mijn favoriete RP-profieltekst voor vandaag:
[..]
Wat zijn dat voor vreemde vrouwen, die zichzelf als een soort avonturier/spektakelstuk zien.Volgens mij ben je heel erg ver heen ls je iets schrijft als zo'n profieltekst. Zijn ook mensen bij wie dingen altijd in balsn zijn. Dan beginnen ze over ying en yang en over hun verbinding met de kosmos.
![]()
Volgens mij doe je dat dan toch zelf.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
Reizen kunnen toch interessant zijn? Of is thuiszitten meer jou ding?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]So true! Ik heb sowieso vaak het idee dat er veel mensen zijn die gaan reizen om er interessant over te kunnen doen.
Ik wist dat er zo'n opmerking zou komen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:28 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Reizen kunnen toch interessant zijn? Of is thuiszitten meer jou ding?
Want?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo'n opmerking zou komen.Leer eens lezen.
Wat is hier trouwens mis mee?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
Het komt op mij over alsof ze willen bewijzen dat ze niemand nodig hebben en helemaal alleen gelukkig kunnen zijn.![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:28 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Reizen kunnen toch interessant zijn? Of is thuiszitten meer jou ding?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:53 schreef Pharkus het volgende:
Eens met het topic, maar mannen kunnen er wat mij betreft ook wat van. Voor het avontuur naar Australie gaan... Kom wees een vent zeg dat je gewoon een half jaar wil neuken en zuipen, niks mis mee. Maar om het nou een avontuur of 'culturele' verrijking te noemen, zeker in dit tijdstip waar je op je mobiel kan twitteren dat je ook in Australie een scheet laat, pappie en mammie ieder moment kan bellen, een creditcard voor nood op zak hebt en je ticket terug al geregeld hebt.
Jij moet je als man nog wel even bewijzen bij geschiedenis.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:02 schreef Fes1-2 het volgende:
Mannen hoeven zich niet meer te bewijzen.... Denk aan marco polo, willem barendse, colombus etc etc. Ik wilde maar even zeggen.
En die man die 'handig' is met ICT maakt zijn websites gewoon met Word, inclusief bizar lelijke kleurcontrasten, veel hoofdletters, gifjes, en scrollende tekst met uitroeptekens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die starten een website in curiosa met hulp van hun 'vent' die handig is met ICT of beginnen een zzp-consultancy voor iets enorm triviaals.
Je hebt gelijk. Soort zoekt soort, dus ze eindigen vanzelf bij een kansloze vent, en uiteindelijk emigreren ze halverwege de menopause naar Thailand. Naar eigen zeggen is dat omdat het daar zo'n lekker weer is; lekker eten; aardige mensen; en geweldige cultuur - maar in de realiteit is het omdat ze in Nederland geen vrienden hebben en om onverklaarbare redenen loopt de business met de website nietquote:De chicks uit TS zijn zij die geen keuze durven te maken en weglopen voor het leven en verantwoordelijkheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |