Database aanleggen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:17 schreef Broder het volgende:
Maar wat is daar nou het nut en de lol van als ik vragen mag?
Valt mee, ik kan het wel even uitleggen:quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef Golden_Pauper het volgende:
heftige tabel
En wat heb je er allemaal aan?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Valt mee, ik kan het wel even uitleggen:
Datum en tijd spreekt voorzich: het tijdstip van de gespotte trein
Materieel: het treintype + treinstelnummer
Treinnummer: de nummer van de trein in de diensregeling
Evt. VMA: indien een trein uit meerdere treinstellen bestaat, geeft men aan welk treinstel vooraan reed en welke achteraan. (Evt. nog welke in het midden indien een trein uit 3 treinstellen bestaat). Zijn er nog meer treinstellen, dan geldt een andere invoermethode (laat ik hier even buiten beschouwing)
Spot-locatie: de locatie van de spot. Betreft meestal een station. ´Lw´ is de afkorting van Leeuwarden.
Extra: extra informatie, zoals in dit geval het tijdstip van een trein die momenteel geen dienst heeft (GDST) Ook eventuele vertragingen worden hier vermeld.
Dat je dat niet inziet! OPEN JE OGENquote:
Ensafquote:
Kom je daar ook vaak, ja?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:51 schreef Ensaf het volgende:
Station Leeuwarden!
quote:
Ensaf en chewbacca_maatschappij in 1 topic. Nu alleen kwiwi nog en dit is een ultiem kwaliteitstopic.quote:
Ik zat in zo'n stom Arrivatreintje, ik geloof de Belcampo als ik me niet vergis.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien heb ik je trein wel genoteerd.
Hoe laat ongeveer?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef Ensaf het volgende:
Ik zat in zo'n stom Arriva Deutsche Bahn treintje, ik geloof de Belcampo als ik me niet vergis.
Sneltrein naar Groningen, ik geloof van 14.05.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe laat ongeveer?
Alle treinen van Deutsche Bahn tussen 14.45u en 15.05u heb ik genoteerd.
quote:
quote:
Er rijden geen sneltreinen om 14.05, dat is namelijk de stoptreinquote:Op maandag 5 juli 2010 21:11 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Sneltrein naar Groningen, ik geloof van 14.05.
Ik vraag mij wel af of er nog meer treinspotters zijn op FOK! Ik ben echt niet de enige.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
Is dit nou echt een verzameltopic geworden voor trieste trein toeters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |