Heerlijke serie inderdaad! Dat Jenny 29 is doet niets af aan hoe heerlijk ze eruit ziet echterquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Vind het ook wel een geinige serie! Heerlijk over de top en niet nadenken. Alle typische cliche's worden er door heen gehaald. Ook wel grappig dat die Jenny al 29 is dacht ik en nu voor tiener moet spelen haha.
True maar toch is het apart. Die vrij forse vriend van RJ is 31, Jenny is 29 en RJ zelf is 21. En dan spelen ze 16/17 jarigenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heerlijke serie inderdaad! Dat Jenny 29 is doet niets af aan hoe heerlijk ze eruit ziet echter
Hij is in maart 31 gewordenquote:
22 augustus komt de launch op MTV, ter voorbereiding voor Nederland zou er eerst een perspresentatie plaatsvinden. Ging niet door, dus kregen we een telefnoisch interview met Paul Iocono voorgeschoteldquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Oh vet
Hoe komt het dat Fok hier aandacht aan geeft?
Not badquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:34 schreef MrManiak het volgende:
[..]
22 augustus komt de launch op MTV, ter voorbereiding voor Nederland zou er eerst een perspresentatie plaatsvinden. Ging niet door, dus kregen we een telefnoisch interview met Paul Iocono voorgeschoteld
Maar er komt gegarandeerd een seizoen 2 dacht ik?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:05 schreef DrSmoke het volgende:
Heerlijke show dit. Mijn verwachtingen waren niet zo hoog, maar na aflevering 1 eindelijk te hebben gekeken, kon ik niet meer stoppen!! Wat een lekker wijf is die Amber Lancaster ook zeg en dat buurmeisje mag er ook best zijn!! Jammer dat er nog maar 3 afleveringen zijn dit seizoen...
Dat doen ze standaard in de VS met tienercomedy'squote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
True maar toch is het apart. Die vrij forse vriend van RJ is 31, Jenny is 29 en RJ zelf is 21. En dan spelen ze 16/17 jarigen
Das ook de enige (flauwe) manier om de serie houdbaar te houden. Wanneer hij de eerste aflevering al Jenny paalt is de serie sowieso over. Natuurlijk moeten ze dingen niet te lang rekken, maar dat moeten we nog zien.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Vond de 9e aflevering niet heel best. Elke aflevering eindigt eigenlijk met een teleurstelling. Hij zet nooit door en blijft altijd eerlijk. Zaten wel wat geinige elementen in deze aflevering. Volgende aflevering wordt echt killer afgaande op de preview
Die emo was geniaal. Eerst dat shot van "The Dark Knight" en dan die kop van hem.quote:
Is die ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:53 schreef flyguy het volgende:
Dacht dat vandaag de nieuwe ep al uit zou komen.... bah
Ja, het gaat nog steeds te langzaamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Is die ook
het duurt altijd alleen even voordat die ook worden verspreid.
Rustig aan..;)
200 jaar geleden duurde het 5 jaar. niet dat er toen al series waren maargoed.
U get the point right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |