abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83442361
Meerdere malen geporbeerd zijn gedrag aan te pakken maar hij blijft bezig met dingen slopen
Laatst al een half keukenkastje gesloopt om zijn nagels te veilen Ook mijn leren motorjas en autobanden moeten er aan geloven .
Nu was het weer met bloemen .

[img][/img]

En van mijn vriendin mag ik hem niet meer schoppen ook
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:21:44 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83442384
Naaldhak van je vriendin aan en op zijn kop stampen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_83442385
Katten zijn liefffffff.
pi_83442401
Bij het nekvel pakken en naar buiten gooien.
Google is your friend, abuse your friends
pi_83442413
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:21 schreef wise het volgende:
Naaldhak van je vriendin aan en op zijn kop stampen
wtf

Maar een flinke trap kan die wel krijgen zometeen
pi_83442424
Krabpaal en een plantenspuit doen wonderen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:22:50 #7
64781 bonke
pipo koeie
pi_83442425
plantenspuitje met water doet wonderen
pies on joe toe
pi_83442426
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:22 schreef Metalfrost het volgende:
Bij het nekvel pakken en naar buiten gooien.
Nee hij komt nooit buiten .
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:22:52 #9
308749 DroefSnor
De droevigste snor van NL
pi_83442427
Een spuitje geven dat zal um leren.
Op zondag 19 september 2010 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
Inderdaad, ik rolde vier keer uit mijn rolstoel van het lachen.
pi_83442437
Aan de staart pakken en net zo lang zwieren tot je kat zonder ruggengraat tegen de muur smakt.
pi_83442448
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:22 schreef Righteous het volgende:

[..]

Daarom juist.
Google is your friend, abuse your friends
pi_83442460
quote:

[..]

wtf

Maar een flinke trap kan die wel krijgen zometeen
Ja dat heeft niet, gewoon direct in zijn nekvel pakken en naar buiten doen, dan leren ze iets. Maar nu nog gaan trappen _!

Oh, iemand zei dat al.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:23:54 #13
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_83442469
geef hem een time-out en laat hem naar bed gaan met zijn sokken aan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:24:03 #14
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_83442475
Ik heb precies hetzelfde met de kittens hier . Ik leef met je mee, TS.
Feyenoord Rotterdam
pi_83442489
plantenspuit met water en telkens als hij iets doet wat niet mag spuiten. Mijn kat heeft toen ook afgeleerd om haar nagels in de bank te zetten.
>___<
pi_83442490
Het ergste is dat hij ook de dingen die hij sloopt "bewaakt"
Je kan het dus niet pakken want dan grijpt hij jou zelf
Kan daar niks aan gedaan worden ?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:25:04 #17
64831 2NutZ
pi_83442525
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:24 schreef Righteous het volgende:
De kat de baas laten zjin
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_83442558
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:25 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja tot hij jou pakt .
Kan wel hem wegjagen maar dan wordt het schoppen idd . Heel fel hoor alsof die een prooi verdedigd die mongool
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:26:24 #19
269368 Kimochi
Discodip O+
pi_83442579
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:21 schreef Socios het volgende:
Katten zijn liefffffff.
Nee.
pi_83442636
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:24 schreef Righteous het volgende:
Dat beest doodtrappen en geen nieuwe meer nemen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:27:49 #21
64831 2NutZ
pi_83442653
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:26 schreef Righteous het volgende:

[..]

Ja tot hij jou pakt .
Kan wel hem wegjagen maar dan wordt het schoppen idd . Heel fel hoor alsof die een prooi verdedigd die mongool
Je bent waarschijnlijk in elk geval 70 kilo zwaarder dan dat kutbeest man.
Ram gewoon zijn kop tegen de deur en zeg dat het jouw spullen zijn!
pi_83442696
Zet hem een kwartiertje op de naughtystep, dat zal hem leren!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:29:32 #23
65918 IBAZ
broeinest
pi_83442731
Iets lekkers door zijn eten doen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:29:50 #24
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_83442745
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:25 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Katten zijn altijd de baas in huis.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_83442754
spuitje
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:30:27 #26
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_83442781
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Dat beest doodtrappen en geen nieuwe meer nemen

Dan bellen de buren de dierenbescherming. Het grappige is dat de dierenbescherming altijd binnen 10 minuten voor je deur staat dan politieagenten net klaar zijn met eten voordat ze naar je toe gaan als je huis leeg staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 29-06-2010 14:30:48 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_83442790
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk in elk geval 70 kilo zwaarder dan dat kutbeest man.
Ram gewoon zijn kop tegen de deur en zeg dat het jouw spullen zijn!

ben niet bang voor hem maar mag hem van mijn vriendin niet meer schoppen . maar met beleid hem weghalen lukt niet want hij beschermt die shit wat hij heeft gesloopt/gevonden heel erg .
hij vliegt je gerust aan
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:38:27 #28
65918 IBAZ
broeinest
pi_83443165
Neem dan een eind hout, dan schop je hem niet.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:39:03 #29
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_83443185
GHB geven en dan flink verkrachten succes gegarandeerd
pi_83443193
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef Righteous het volgende:

[..]

ben niet bang voor hem maar mag hem van mijn vriendin niet meer schoppen . maar met beleid hem weghalen lukt niet want hij beschermt die shit wat hij heeft gesloopt/gevonden heel erg .
hij vliegt je gerust aan
Dus die kat mag jou wel schoppen van je vriendin, niet eerlijk
pi_83443491
aanbieden bij lokale chinees, weten ze er ook wel weg mee
pi_83443580
Plantenspuit is al een paar keer gezegd
Heb jij geen anus ofzo dat je zo uit je bek stinkt.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:48:11 #33
64831 2NutZ
pi_83443597
quote:

[..]

hij vliegt je gerust aan
Dus je bent bang voor je vriendin?

En voor die andere mongool die zegt dat katten ALTIJD de baas zijn in huis. Eet een kernreactor
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:54:11 #34
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_83443840
De poez wila naar buiteh je weet
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:56:28 #35
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_83443946
quote:

[..]

dan wel
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:57:27 #36
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_83443978
Haal de hond erbij,dat zal hem eens leren.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_83475247
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:57 schreef Masterboy het volgende:
Haal de hond erbij,dat zal hem eens leren.
Dan gaan ze vechten
  woensdag 30 juni 2010 @ 02:08:07 #38
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83475329
quote:

[..]

hij is dus ook een fokker?
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83475354
Je vriendin had het beestje eerder dingen moeten afleren....wil niet zeggen dat je ze alles kunt afleren want het blijven katten maar direct vanaf het begin duidelijk maken wat je wel en niet wilt kan helpen....tot je met je rug naar het beest toestaat en het dan precies doet wat het zelf wil.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 30 juni 2010 @ 02:13:12 #40
303028 Broder
kevinsangel
pi_83475362
Spuitje.
team is eng ready for whatever als het moet
pi_83475366
Dat is altijd nog beter dan een hond die een van je betere shirtjes verpest en waar je later de resten van uit z'n anus moet trekken.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_83475373
Koop een Kärcher, veel effectiever dan een plantenspuit.

pi_83475458
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 02:11 schreef trovey het volgende:
Je vriendin had het beestje eerder dingen moeten afleren....wil niet zeggen dat je ze alles kunt afleren want het blijven katten maar direct vanaf het begin duidelijk maken wat je wel en niet wilt kan helpen....tot je met je rug naar het beest toestaat en het dan precies doet wat het zelf wil.
Hoe kun je hem dan afleren dat hij wanneer hij iets stuk maakt het verder moet laten ?
Dat slopen heeft die vanaf het begin zo af en toe gedaan . Kutbeest he
pi_83475540
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 02:22 schreef Righteous het volgende:

[..]

Hoe kun je hem dan afleren dat hij wanneer hij iets stuk maakt het verder moet laten ?
Dat slopen heeft die vanaf het begin zo af en toe gedaan . Kutbeest he

Plantenspuit of als je het beestje kunt betrappen gewoon in het nekvel pakken en streng toespreken...OK dat laatste zal niet veel indruk maken in eerste instantie maar als je het vol gaat houden dan krijg het beest wel door dat datgene wat hij/zij doet op dat moment weinig waardering krijgt van de blikjesopener. Eigenlijk moet je vanaf het eerste begin dat de kat een poot in je huis zet het al duidelijk maken wat je wel en niet wilt. Sommige dingen zullen je niet lukken, andere dingen wel. Er zijn hier ook wel momenten geweest dat er ineens katten konden vliegen , zeker als ze voor de zoveelste keer iets deden wat niet mocht. Helaas heb ik nu een kat van 15 (die hier dus vanaf 3 maanden oud is) die blijkbaar een beetje dement aan het worden is want ze begint weer alles te doen wat ik haar had afgeleerd en dan ook zo kijken als je haar toeschreeuwt dat ze niet die bovenkant van die houten kast moet bewerken met haar nagels want voor die reden staan er overal krabpalen. . Ook belangrijk....geen vazen met bloemen in huis....ik heb al 16 jaar geen vazen meer met bloemen in huis ....hopeloos met die katten hier.
Optimist tot in de kist
pi_83475578
herkenbaar...

* Kimsywimsy heeft er twee van zulke

Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
  woensdag 30 juni 2010 @ 02:50:51 #46
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83475717
mensen die hun katten niet buiten laten
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83475762
Je moet gewoon met zware tuinhandschoenen die kat verwijderen.

Hier overigens ook een kat. Die wil ook nog wel eens wat kapot maken en verdedigen. Echter blijft het vooral bij blazen. Één keer goed hard tegen hem schreeuwen dan maakt die zich klein op de grond. Dan kun je hem vastpakken en hem in de volle badkuip flikkeren. Succes gegarandeerd. Wel zorgen dat de badkamerdeur op slot is trouwens en je zelf op tijd aan de kant staat.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83475779
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 02:30 schreef trovey het volgende:

[..]

Plantenspuit of als je het beestje kunt betrappen gewoon in het nekvel pakken en streng toespreken...OK dat laatste zal niet veel indruk maken in eerste instantie maar als je het vol gaat houden dan krijg het beest wel door dat datgene wat hij/zij doet op dat moment weinig waardering krijgt van de blikjesopener. Eigenlijk moet je vanaf het eerste begin dat de kat een poot in je huis zet het al duidelijk maken wat je wel en niet wilt. Sommige dingen zullen je niet lukken, andere dingen wel. Er zijn hier ook wel momenten geweest dat er ineens katten konden vliegen , zeker als ze voor de zoveelste keer iets deden wat niet mocht. Helaas heb ik nu een kat van 15 (die hier dus vanaf 3 maanden oud is) die blijkbaar een beetje dement aan het worden is want ze begint weer alles te doen wat ik haar had afgeleerd en dan ook zo kijken als je haar toeschreeuwt dat ze niet die bovenkant van die houten kast moet bewerken met haar nagels want voor die reden staan er overal krabpalen. . Ook belangrijk....geen vazen met bloemen in huis....ik heb al 16 jaar geen vazen meer met bloemen in huis ....hopeloos met die katten hier.
Aha dan is die dus gewoon niet goed opgevoed door me vriendin . Beest is ook hopeloos verwend enzo
Plantespuit is die niet bang voor Kan je wel doen maar dan slaat die naar de plantenspuit met zn poot .
Enige dat helpt is een emmer water . maar we hebben net een nieuwe houten vloer dus dat kan nu niet meer .
Soms kun je wel lachen want hij is voor niemand of niks echt bang . Alleen soms kan die heel fel reageren als je wat afpakt of als je boos doet tegen hem . Vliegt soms naar je gezicht he . Denk dat die eigenlijk ingeslapen moet worden maarja hij komt niet buiten en we hebbenn nog geen kindjes enzo

Die vazen is wel een idee . Laatst heeft die ookal een vaas van 400 euro zo een staande stuk gemaakt van me vriendin . stiekem moest ik daar wel om lachen want had ze zelf gekocht
pi_83475828
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 03:05 schreef Righteous het volgende:

[..]

Aha dan is die dus gewoon niet goed opgevoed door me vriendin . Beest is ook hopeloos verwend enzo
Plantespuit is die niet bang voor Kan je wel doen maar dan slaat die naar de plantenspuit met zn poot .
Enige dat helpt is een emmer water . maar we hebben net een nieuwe houten vloer dus dat kan nu niet meer .
Soms kun je wel lachen want hij is voor niemand of niks echt bang . Alleen soms kan die heel fel reageren als je wat afpakt of als je boos doet tegen hem . Vliegt soms naar je gezicht he . Denk dat die eigenlijk ingeslapen moet worden maarja hij komt niet buiten en we hebbenn nog geen kindjes enzo

Die vazen is wel een idee . Laatst heeft die ookal een vaas van 400 euro zo een staande stuk gemaakt van me vriendin . stiekem moest ik daar wel om lachen want had ze zelf gekocht

Een vaas van 400 euro in een huis met een kat ....dat is ook vragen om problemen Eigen schuld dikke bult dan ook met zoiets....hier komen dingen als potten voor de planten van de Action of zelfs uit de Kringloop...als het dan in puin ligt is de schade niet zo groot. Die kat is gewoon de baas in huis en jullie laten dat toe. Kom op...even doorzetten en niet meteen bang zijn....het is een kat joh....als het nou een tijger of leeuw was. . Gewoon terugblazen als die kat blaast of je pakt er zoiets als een zachte bezem of mop bij (hand met afstandbediening ) waarmee je die kat een licht duwtje geeft (dus niet meteen lens slaan ) om duidelijk te maken dat je iets niet bevalt, kan het beest meppen wat die wil....jij zit aan de andere kan van de steel.
Optimist tot in de kist
pi_83475955
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 03:12 schreef trovey het volgende:

[..]

Een vaas van 400 euro in een huis met een kat ....dat is ook vragen om problemen Eigen schuld dikke bult dan ook met zoiets....hier komen dingen als potten voor de planten van de Action of zelfs uit de Kringloop...als het dan in puin ligt is de schade niet zo groot. Die kat is gewoon de baas in huis en jullie laten dat toe. Kom op...even doorzetten en niet meteen bang zijn....het is een kat joh....als het nou een tijger of leeuw was. . Gewoon terugblazen als die kat blaast of je pakt er zoiets als een zachte bezem of mop bij (hand met afstandbediening ) waarmee je die kat een licht duwtje geeft (dus niet meteen lens slaan ) om duidelijk te maken dat je iets niet bevalt, kan het beest meppen wat die wil....jij zit aan de andere kan van de steel.
Ja weet ik Trovey . nouja hij is de baas niet hoor , als die dreigt krijgt hij een schop na niet hard maar wel dat hij opbokt . beest zit vreemd in elkaar maar over het algemeen wel rustig.
Scheelt het nog als je hem naar buiten doet denk je ? ik wil niet dat hij daar gaat vechte met allemaal katten of mensen lastig valt
pi_83476003
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 03:37 schreef Righteous het volgende:

[..]

Ja weet ik Trovey . nouja hij is de baas niet hoor , als die dreigt krijgt hij een schop na niet hard maar wel dat hij opbokt . beest zit vreemd in elkaar maar over het algemeen wel rustig.
Scheelt het nog als je hem naar buiten doet denk je ? ik wil niet dat hij daar gaat vechte met allemaal katten of mensen lastig valt

Of een kat naar buiten gaat is je eigen keuze. Zelf heb ik binnenkatten en wel om meerdere redenen:

1. Ik ben zelf niet geschikt voor buitenkatten, veel te snel ongerust....ik schiet al in de stress als ik een kat in huis niet kan vinden
2. Ik heb echte drukke wegen om mijn huis heen, teveel ellende gezien van platgereden katten
3. Ik heb graag een goede verhouding met mijn buren en met hun tuinen.
4. Buitenkatten en zeker dominante katten (zoals die van jullie) lopen een grotere kans om ziektes op te lopen door vechten, helaas dodelijke ziektes waar je niets meer aan kunt doen als de kat ze eenmaal heeft opgelopen.
5, Mijn katten zijn heel vriendelijk en met iedereen vriendjes dus als ze net die mafkees tegenkomen die niets leuker vindt om katten te mishandelen
6. Ik heb voor een groot deel raskatten en samen met hun vriendelijkheid is de kans groot dan iemand anders mijn kat zo leuk gaat vinden dat ze hem wel een nieuw "thuis"willen geven, uiteraard zonder mijn toestemming.

Geeft je kat ook duidelijk aan dat hij naar buiten wil? Als je het zelf niet ziet zitten om die kat buiten te laten lopen om welke reden dan ook kun je ook een balkon of tuin (al naar gelang je woonsituatie) afschermen zodat hij toch naar buiten kan. Mijn balkon is afgeschermd en mijn katten zijn daar prima tevreden mee. Ze zitten niet eens de hele dag buiten....vaak alleen als ik er ook zit, anders zijn ze maar heel kort op het balkon.
Bij mijn eerste kat die was komen aanlopen ben ik regelmatig met een tuigje en een lijntje een rondje gaan lopen maar dat was dan ook een heel makkelijke kat die dat ook toeliet.

Of je kat minder aggressief gaat worden als hij naar buiten kan gaan is moeilijk te zeggen, kan wel kan niet, wellicht wordt het beestje alleen nog maar agressiever omdat hij dan ook nog een buitenterrein moet gaan verdedigen. . Spelen jullie wel veel met de kat zodat het ook op die manier zijn agressie kwijt kan? Net als met honden die agressief en vernielzuchtig kunnen worden als ze niet genoeg beweging hebben wil veel beweging ook nog wel eens helpen, gewoon goed moe maken met zo'n hengel met een speeltje eraan, met propjes alufolie of pingpongballetjes, eigenlijk alles wat je kunt bedenken.

Als laatste: ik neem aan dat de kat "geholpen"is. Mocht dat niet zo zijn dan moet je dat als eerst gaan doen.
Optimist tot in de kist
  woensdag 30 juni 2010 @ 08:48:51 #52
300111 Elynasedai
Kissed by fire
pi_83477491
Misschien kan de kat z'n energie niet kwijt?
  woensdag 30 juni 2010 @ 08:51:15 #53
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_83477535
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:23 schreef Rasher het volgende:
Aan de staart pakken en net zo lang zwieren tot je kat zonder ruggengraat tegen de muur smakt.
_!
Ondanks het walgelijke idee, moest ik toch grinniken om deze opmerking.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_83478582
wat moet je ooit met een vaas van 400 euro?
pi_83486000
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:35 schreef TwisterNederland het volgende:
wat moet je ooit met een vaas van 400 euro?

Normale kattenspeeltjes werken doorgaans niet. Althans, niet bij mijn kat. Dus dan moet je andere dingen zoeken.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83489217
stou hem levens lang in z'n kennel!

Probleem opgelost!
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:10:50 #57
294141 tarantism
hups in die kont
pi_83489542
bobo, wat die mensen hier met hun kat uithalen zeg.

Ik vind het werkelijk ondoenlijk om een kat binnen te houden. Zo'n beest moet toch gewoon lekker kunnen klimmen en insecten vangen/opeten/demonteren. Hoe kan een roofdier nu altijd binnen worden gehouden? dat is zeker geen kat-waardig bestaan voor zo'n dier.

jaja binnenpoeshouder, schiet mij maar af. Maar ik blijf bij mijn standpunt. Dieren zijn geen mode-accessoires of meubilair, maar dieren.
Iemand die zijn kat altijd binnen houdt en dan gaat miepen over gebroken vazen heeft het niet helemaal begrepen dunkt me
pi_83489772
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef tarantism het volgende:
bobo, wat die mensen hier met hun kat uithalen zeg.

Ik vind het werkelijk ondoenlijk om een kat binnen te houden. Zo'n beest moet toch gewoon lekker kunnen klimmen en insecten vangen/opeten/demonteren. Hoe kan een roofdier nu altijd binnen worden gehouden? dat is zeker geen kat-waardig bestaan voor zo'n dier.

jaja binnenpoeshouder, schiet mij maar af. Maar ik blijf bij mijn standpunt. Dieren zijn geen mode-accessoires of meubilair, maar dieren.
Iemand die zijn kat altijd binnen houdt en dan gaat miepen over gebroken vazen heeft het niet helemaal begrepen dunkt me
Dit dus, en anders moet je het geluk hebben dat je toevallig heel rustige katten hebt. Maar je kunt een normale kat het niet kwalijk nemen dat ie aan bv. de bank krabt als ie nooit naar buiten kan.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:20:34 #59
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_83489965
quote:

[..]

hij vliegt je gerust aan

Ziet eruit als of het gedrag gevolg is van de wisselende houding tussen jou en je vriendin. Die kat weet dat je vriendin hem in bescherming neemt en hij jou toch de baas is. Op deze manier wordt het alleen maar erger en ook tussen jou en je vriendin.

Je moet samen 1 lijn trekken waarbij je consequent het gedrag van je kat gaat aanpakken. Je mag het hem best ongemakkelijk maken, maar schoppen is wat te ver daarmee gaat hij niet sneller luisteren.

Maar je zou hem ook na elke aanval op jou, en kapot gegooide dingen in 1 saaie kamer opsluiten(wel waar de kattenbak is) En dat voorlopig voor minimaal een uur. En absoluut niet reageren op miauwen, pas eruithalen wanneer hij rustig is.

Maar je moet wel duidelijk samen die lijn trekken. Doe je dat niet zal er waarschijnlijk niet veel veranderen.
En je vriendin moet wel bereid zijn de kat te laten miauwen als hij straf krijgt.
(Als het niet lukt zou ik maar geen kids met haar maken, hitler had een te strenge vader en een te lieve moeder )
Inter faeces et urinam nascimur,
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:28:21 #60
294141 tarantism
hups in die kont
pi_83490288
Als niets werkt kun je nog altijd verkleedpartijtjes houden, daar zijn katten dol op!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83490427
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:20 schreef Bramdecaviaeter het volgende:

[..]

Ziet eruit als of het gedrag gevolg is van de wisselende houding tussen jou en je vriendin. Die kat weet dat je vriendin hem in bescherming neemt en hij jou toch de baas is. Op deze manier wordt het alleen maar erger en ook tussen jou en je vriendin.

Je moet samen 1 lijn trekken waarbij je consequent het gedrag van je kat gaat aanpakken. Je mag het hem best ongemakkelijk maken, maar schoppen is wat te ver daarmee gaat hij niet sneller luisteren.

Maar je zou hem ook na elke aanval op jou, en kapot gegooide dingen in 1 saaie kamer opsluiten(wel waar de kattenbak is) En dat voorlopig voor minimaal een uur. En absoluut niet reageren op miauwen, pas eruithalen wanneer hij rustig is.

Maar je moet wel duidelijk samen die lijn trekken. Doe je dat niet zal er waarschijnlijk niet veel veranderen.
En je vriendin moet wel bereid zijn de kat te laten miauwen als hij straf krijgt.
(Als het niet lukt zou ik maar geen kids met haar maken, hitler had een te strenge vader en een te lieve moeder )
Euh jij maakt er wel een enorm psychologisch verhaal van hoor
Opsluiten lukt niet want als je hem pakt als hij boos is grijpt hij je .
En schoppen moet je niet zien als dat beest pijn doen maar als hij mensen wil bijten krabben dan moet die gewoon opzouten en weggejaagd worden. Helaas werkt dan alleen een schop soms want dan rent die weg.
En dat slopen deed die altijd al . Beest is gewoon slecht opgevoed door mn vriendin omdat hij teveel verwent is .

Misschien maar naar buiten doen zodat hij kan socializen met andere katten en zn energie kwijt is .
Vind het alleen triest als die beesten bij mensen in de tuin schijten daarom moest hij binnen blijven
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:33:23 #62
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_83490482
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:16 schreef Schnappieter het volgende:

[..]

Dit dus, en anders moet je het geluk hebben dat je toevallig heel rustige katten hebt. Maar je kunt een normale kat het niet kwalijk nemen dat ie aan bv. de bank krabt als ie nooit naar buiten kan.
Nu heb ik sinds kort ook een binnenkat uit het asiel gehaald omdat ik in een flatje zit. Ik heb ook liever een buitenkat maar dat is een beetje moeilijk. Ik denk dat deze ook wel naar buiten zou kunnen maar dan moet ik een kattenlift maken.

Maar ik lok elke avond wel wat motten voor hem om te vangen daar istie altijd wel even zoet mee. En ik ga wat extra tapijt aan de muur doen om hem te laten klimmen. Tot nu toe laat hij nog geen slecht gedrag zien zoals dingen slopen. Maar ik wordt ook niet snel boos als hij in een energieboost wat kapot zou maken. Zodra ik merk dat hij echt energie teveel heeft ga ik wel een leuke constructie in mn kamer maken.

of misschien wat levend voeren, doe ik ook bij mn slang...
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:35:30 #63
308898 flatgebouw
doet alles met beleg
pi_83490576
in ze maag stompen, dat zal hem leren

nee gewoon goed laten merken dat je boos bent, en naar buiten gooien.
pi_83490667
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef Righteous het volgende:

[..]

En schoppen moet je niet zien als dat beest pijn doen maar als hij mensen wil bijten krabben dan moet die gewoon opzouten en weggejaagd worden. Helaas werkt dan alleen een schop soms want dan rent die weg.
En dat slopen deed die altijd al . Beest is gewoon slecht opgevoed door mn vriendin omdat hij teveel verwent is .

Misschien maar naar buiten doen zodat hij kan socializen met andere katten en zn energie kwijt is .
Vind het alleen triest als die beesten bij mensen in de tuin schijten daarom moest hij binnen blijven
Tuinhandschoenen gebruiken.

Overigens zijn katten toch vrij intelligente beesten. Ze weten precies hoe ze jou gek moeten krijgen. Daar moet je boven staan. Iets doen wat de kat écht klote vind (schreeuwen interesseert hem niet, heeft slechts het gewenst effect: aandacht en commotie) en dan is opsluiten in een kamer of in een bak water gooien de beste oplossing.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:43:00 #65
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_83490875
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef Righteous het volgende:

[..]

Katten zijn vrij intelligente sociale dieren. Hij ziet heus wel in dat je vriendin hem in bescherming neemt
En dat verwennen moet inderdaad alleen gebeuren als hij goed is geweest. Veel mensen gaan daar de fout in door een kat te nemen als eindeloos knuffelbeest. Tja dan eindig je al snel met een kat met een godcomplex.

Jouw vriendin lukt het toch wel? en anders moet je hem ergens naar een kamer jagen en hem daar opsluiten. (oppassen dat hij niet een chille ruimte uitzoekt)

Als hij agressief verdrag vertoont mag je hem zeker wel een gepaste tik terug geven. En zorgen dat je daarbij nooit verliest natuurlijk.

Hehe ik snap nooit waarom mensen zo moeilijk doen over wat gratis bemesting hoef je zelf niet met koeienstront in je handen te lopen. Andere dieren schijten ook in het rond. Bij een beetje leven in de tuin hoort ook een beetje schijt in de tuin.
pi_83490905
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tuinhandschoenen gebruiken.

Overigens zijn katten toch vrij intelligente beesten. Ze weten precies hoe ze jou gek moeten krijgen. Daar moet je boven staan. Iets doen wat de kat écht klote vind (schreeuwen interesseert hem niet, heeft slechts het gewenst effect: aandacht en commotie) en dan is opsluiten in een kamer of in een bak water gooien de beste oplossing.
Nou....

pi_83491295
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef Righteous het volgende:

[..]

Nou....

Kat 1 heeft gewoon een hekel aan de herrie en wil rustig pitten
Kat 2 is geïrriteerd en dat is niet de juiste manier, die pakt hem nog wel terug.
pi_83491454
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef o.us het volgende:

[..]

Dan bellen de buren de dierenbescherming. Het grappige is dat de dierenbescherming altijd binnen 10 minuten voor je deur staat dan politieagenten net klaar zijn met eten voordat ze naar je toe gaan als je huis leeg staat.
Je hebt er zoveel ervaring mee?

Eh.

Yikes.
pi_83491483
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kat 1 heeft gewoon een hekel aan de herrie en wil rustig pitten
Kat 2 is geïrriteerd en dat is niet de juiste manier, die pakt hem nog wel terug.
Nee zo zou ik ook niet met hem omgaan . Maar ze vluchten wel weg
Zijn niet alle katten bang voor water trouwens ?
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:59:08 #70
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_83491601
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:55 schreef Righteous het volgende:

[..]

Nee zo zou ik ook niet met hem omgaan . Maar ze vluchten wel weg
Zijn niet alle katten bang voor water trouwens ?
Dat kan, en veel katten vinden het doel om te bereiken belangrijker dan een nat pak.

Er zijn er echter weinig die het echt leuk vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')