abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:30:27 #26
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_83442781
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Dat beest doodtrappen en geen nieuwe meer nemen

Dan bellen de buren de dierenbescherming. Het grappige is dat de dierenbescherming altijd binnen 10 minuten voor je deur staat dan politieagenten net klaar zijn met eten voordat ze naar je toe gaan als je huis leeg staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 29-06-2010 14:30:48 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_83442790
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk in elk geval 70 kilo zwaarder dan dat kutbeest man.
Ram gewoon zijn kop tegen de deur en zeg dat het jouw spullen zijn!

ben niet bang voor hem maar mag hem van mijn vriendin niet meer schoppen . maar met beleid hem weghalen lukt niet want hij beschermt die shit wat hij heeft gesloopt/gevonden heel erg .
hij vliegt je gerust aan
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:38:27 #28
65918 IBAZ
broeinest
pi_83443165
Neem dan een eind hout, dan schop je hem niet.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:39:03 #29
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_83443185
GHB geven en dan flink verkrachten succes gegarandeerd
pi_83443193
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef Righteous het volgende:

[..]

ben niet bang voor hem maar mag hem van mijn vriendin niet meer schoppen . maar met beleid hem weghalen lukt niet want hij beschermt die shit wat hij heeft gesloopt/gevonden heel erg .
hij vliegt je gerust aan
Dus die kat mag jou wel schoppen van je vriendin, niet eerlijk
pi_83443491
aanbieden bij lokale chinees, weten ze er ook wel weg mee
pi_83443580
Plantenspuit is al een paar keer gezegd
Heb jij geen anus ofzo dat je zo uit je bek stinkt.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:48:11 #33
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_83443597
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef Righteous het volgende:

[..]

hij vliegt je gerust aan
Dus je bent bang voor je vriendin?

En voor die andere mongool die zegt dat katten ALTIJD de baas zijn in huis. Eet een kernreactor
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:54:11 #34
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_83443840
De poez wila naar buiteh je weet
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:56:28 #35
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_83443946
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:22 schreef Righteous het volgende:

[..]

Nee hij komt nooit buiten .
dan wel
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:57:27 #36
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_83443978
Haal de hond erbij,dat zal hem eens leren.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_83475247
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:57 schreef Masterboy het volgende:
Haal de hond erbij,dat zal hem eens leren.
Dan gaan ze vechten
  woensdag 30 juni 2010 @ 02:08:07 #38
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83475329
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:22 schreef Righteous het volgende:

[..]

Nee hij komt nooit buiten .
hij is dus ook een fokker?
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83475354
Je vriendin had het beestje eerder dingen moeten afleren....wil niet zeggen dat je ze alles kunt afleren want het blijven katten maar direct vanaf het begin duidelijk maken wat je wel en niet wilt kan helpen....tot je met je rug naar het beest toestaat en het dan precies doet wat het zelf wil.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 30 juni 2010 @ 02:13:12 #40
303028 Broder
kevinsangel
pi_83475362
Spuitje.
team is eng ready for whatever als het moet
pi_83475366
Dat is altijd nog beter dan een hond die een van je betere shirtjes verpest en waar je later de resten van uit z'n anus moet trekken.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_83475373
Koop een Kärcher, veel effectiever dan een plantenspuit.

pi_83475458
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 02:11 schreef trovey het volgende:
Je vriendin had het beestje eerder dingen moeten afleren....wil niet zeggen dat je ze alles kunt afleren want het blijven katten maar direct vanaf het begin duidelijk maken wat je wel en niet wilt kan helpen....tot je met je rug naar het beest toestaat en het dan precies doet wat het zelf wil.
Hoe kun je hem dan afleren dat hij wanneer hij iets stuk maakt het verder moet laten ?
Dat slopen heeft die vanaf het begin zo af en toe gedaan . Kutbeest he
pi_83475540
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 02:22 schreef Righteous het volgende:

[..]

Hoe kun je hem dan afleren dat hij wanneer hij iets stuk maakt het verder moet laten ?
Dat slopen heeft die vanaf het begin zo af en toe gedaan . Kutbeest he

Plantenspuit of als je het beestje kunt betrappen gewoon in het nekvel pakken en streng toespreken...OK dat laatste zal niet veel indruk maken in eerste instantie maar als je het vol gaat houden dan krijg het beest wel door dat datgene wat hij/zij doet op dat moment weinig waardering krijgt van de blikjesopener. Eigenlijk moet je vanaf het eerste begin dat de kat een poot in je huis zet het al duidelijk maken wat je wel en niet wilt. Sommige dingen zullen je niet lukken, andere dingen wel. Er zijn hier ook wel momenten geweest dat er ineens katten konden vliegen , zeker als ze voor de zoveelste keer iets deden wat niet mocht. Helaas heb ik nu een kat van 15 (die hier dus vanaf 3 maanden oud is) die blijkbaar een beetje dement aan het worden is want ze begint weer alles te doen wat ik haar had afgeleerd en dan ook zo kijken als je haar toeschreeuwt dat ze niet die bovenkant van die houten kast moet bewerken met haar nagels want voor die reden staan er overal krabpalen. . Ook belangrijk....geen vazen met bloemen in huis....ik heb al 16 jaar geen vazen meer met bloemen in huis ....hopeloos met die katten hier.
Optimist tot in de kist
pi_83475578
herkenbaar...

* Kimsywimsy heeft er twee van zulke

Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
  woensdag 30 juni 2010 @ 02:50:51 #46
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83475717
mensen die hun katten niet buiten laten
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83475762
Je moet gewoon met zware tuinhandschoenen die kat verwijderen.

Hier overigens ook een kat. Die wil ook nog wel eens wat kapot maken en verdedigen. Echter blijft het vooral bij blazen. Één keer goed hard tegen hem schreeuwen dan maakt die zich klein op de grond. Dan kun je hem vastpakken en hem in de volle badkuip flikkeren. Succes gegarandeerd. Wel zorgen dat de badkamerdeur op slot is trouwens en je zelf op tijd aan de kant staat.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83475779
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 02:30 schreef trovey het volgende:

[..]

Plantenspuit of als je het beestje kunt betrappen gewoon in het nekvel pakken en streng toespreken...OK dat laatste zal niet veel indruk maken in eerste instantie maar als je het vol gaat houden dan krijg het beest wel door dat datgene wat hij/zij doet op dat moment weinig waardering krijgt van de blikjesopener. Eigenlijk moet je vanaf het eerste begin dat de kat een poot in je huis zet het al duidelijk maken wat je wel en niet wilt. Sommige dingen zullen je niet lukken, andere dingen wel. Er zijn hier ook wel momenten geweest dat er ineens katten konden vliegen , zeker als ze voor de zoveelste keer iets deden wat niet mocht. Helaas heb ik nu een kat van 15 (die hier dus vanaf 3 maanden oud is) die blijkbaar een beetje dement aan het worden is want ze begint weer alles te doen wat ik haar had afgeleerd en dan ook zo kijken als je haar toeschreeuwt dat ze niet die bovenkant van die houten kast moet bewerken met haar nagels want voor die reden staan er overal krabpalen. . Ook belangrijk....geen vazen met bloemen in huis....ik heb al 16 jaar geen vazen meer met bloemen in huis ....hopeloos met die katten hier.
Aha dan is die dus gewoon niet goed opgevoed door me vriendin . Beest is ook hopeloos verwend enzo
Plantespuit is die niet bang voor Kan je wel doen maar dan slaat die naar de plantenspuit met zn poot .
Enige dat helpt is een emmer water . maar we hebben net een nieuwe houten vloer dus dat kan nu niet meer .
Soms kun je wel lachen want hij is voor niemand of niks echt bang . Alleen soms kan die heel fel reageren als je wat afpakt of als je boos doet tegen hem . Vliegt soms naar je gezicht he . Denk dat die eigenlijk ingeslapen moet worden maarja hij komt niet buiten en we hebbenn nog geen kindjes enzo

Die vazen is wel een idee . Laatst heeft die ookal een vaas van 400 euro zo een staande stuk gemaakt van me vriendin . stiekem moest ik daar wel om lachen want had ze zelf gekocht
pi_83475828
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 03:05 schreef Righteous het volgende:

[..]

Aha dan is die dus gewoon niet goed opgevoed door me vriendin . Beest is ook hopeloos verwend enzo
Plantespuit is die niet bang voor Kan je wel doen maar dan slaat die naar de plantenspuit met zn poot .
Enige dat helpt is een emmer water . maar we hebben net een nieuwe houten vloer dus dat kan nu niet meer .
Soms kun je wel lachen want hij is voor niemand of niks echt bang . Alleen soms kan die heel fel reageren als je wat afpakt of als je boos doet tegen hem . Vliegt soms naar je gezicht he . Denk dat die eigenlijk ingeslapen moet worden maarja hij komt niet buiten en we hebbenn nog geen kindjes enzo

Die vazen is wel een idee . Laatst heeft die ookal een vaas van 400 euro zo een staande stuk gemaakt van me vriendin . stiekem moest ik daar wel om lachen want had ze zelf gekocht

Een vaas van 400 euro in een huis met een kat ....dat is ook vragen om problemen Eigen schuld dikke bult dan ook met zoiets....hier komen dingen als potten voor de planten van de Action of zelfs uit de Kringloop...als het dan in puin ligt is de schade niet zo groot. Die kat is gewoon de baas in huis en jullie laten dat toe. Kom op...even doorzetten en niet meteen bang zijn....het is een kat joh....als het nou een tijger of leeuw was. . Gewoon terugblazen als die kat blaast of je pakt er zoiets als een zachte bezem of mop bij (hand met afstandbediening ) waarmee je die kat een licht duwtje geeft (dus niet meteen lens slaan ) om duidelijk te maken dat je iets niet bevalt, kan het beest meppen wat die wil....jij zit aan de andere kan van de steel.
Optimist tot in de kist
pi_83475955
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 03:12 schreef trovey het volgende:

[..]

Een vaas van 400 euro in een huis met een kat ....dat is ook vragen om problemen Eigen schuld dikke bult dan ook met zoiets....hier komen dingen als potten voor de planten van de Action of zelfs uit de Kringloop...als het dan in puin ligt is de schade niet zo groot. Die kat is gewoon de baas in huis en jullie laten dat toe. Kom op...even doorzetten en niet meteen bang zijn....het is een kat joh....als het nou een tijger of leeuw was. . Gewoon terugblazen als die kat blaast of je pakt er zoiets als een zachte bezem of mop bij (hand met afstandbediening ) waarmee je die kat een licht duwtje geeft (dus niet meteen lens slaan ) om duidelijk te maken dat je iets niet bevalt, kan het beest meppen wat die wil....jij zit aan de andere kan van de steel.
Ja weet ik Trovey . nouja hij is de baas niet hoor , als die dreigt krijgt hij een schop na niet hard maar wel dat hij opbokt . beest zit vreemd in elkaar maar over het algemeen wel rustig.
Scheelt het nog als je hem naar buiten doet denk je ? ik wil niet dat hij daar gaat vechte met allemaal katten of mensen lastig valt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')