quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:37 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja weet ik Trovey . nouja hij is de baas niet hoor , als die dreigt krijgt hij een schop na niet hard maar wel dat hij opbokt . beest zit vreemd in elkaar maar over het algemeen wel rustig.
Scheelt het nog als je hem naar buiten doet denk je ? ik wil niet dat hij daar gaat vechte met allemaal katten of mensen lastig valt
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:23 schreef Rasher het volgende:
Aan de staart pakken en net zo lang zwieren tot je kat zonder ruggengraat tegen de muur smakt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:35 schreef TwisterNederland het volgende:
wat moet je ooit met een vaas van 400 euro?
Dit dus, en anders moet je het geluk hebben dat je toevallig heel rustige katten hebt. Maar je kunt een normale kat het niet kwalijk nemen dat ie aan bv. de bank krabt als ie nooit naar buiten kan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef tarantism het volgende:
bobo, wat die mensen hier met hun kat uithalen zeg.
Ik vind het werkelijk ondoenlijk om een kat binnen te houden. Zo'n beest moet toch gewoon lekker kunnen klimmen en insecten vangen/opeten/demonteren. Hoe kan een roofdier nu altijd binnen worden gehouden? dat is zeker geen kat-waardig bestaan voor zo'n dier.
jaja binnenpoeshouder, schiet mij maar af. Maar ik blijf bij mijn standpunt. Dieren zijn geen mode-accessoires of meubilair, maar dieren.
Iemand die zijn kat altijd binnen houdt en dan gaat miepen over gebroken vazen heeft het niet helemaal begrepen dunkt me
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef Righteous het volgende:
[..]
ben niet bang voor hem maar mag hem van mijn vriendin niet meer schoppen . maar met beleid hem weghalen lukt niet want hij beschermt die shit wat hij heeft gesloopt/gevonden heel erg .
hij vliegt je gerust aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh jij maakt er wel een enorm psychologisch verhaal van hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:20 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
Ziet eruit als of het gedrag gevolg is van de wisselende houding tussen jou en je vriendin. Die kat weet dat je vriendin hem in bescherming neemt en hij jou toch de baas is. Op deze manier wordt het alleen maar erger en ook tussen jou en je vriendin.
Je moet samen 1 lijn trekken waarbij je consequent het gedrag van je kat gaat aanpakken. Je mag het hem best ongemakkelijk maken, maar schoppen is wat te ver daarmee gaat hij niet sneller luisteren.
Maar je zou hem ook na elke aanval op jou, en kapot gegooide dingen in 1 saaie kamer opsluiten(wel waar de kattenbak is) En dat voorlopig voor minimaal een uur. En absoluut niet reageren op miauwen, pas eruithalen wanneer hij rustig is.
Maar je moet wel duidelijk samen die lijn trekken. Doe je dat niet zal er waarschijnlijk niet veel veranderen.
En je vriendin moet wel bereid zijn de kat te laten miauwen als hij straf krijgt.
(Als het niet lukt zou ik maar geen kids met haar maken, hitler had een te strenge vader en een te lieve moeder)
Nu heb ik sinds kort ook een binnenkat uit het asiel gehaald omdat ik in een flatje zit. Ik heb ook liever een buitenkat maar dat is een beetje moeilijk. Ik denk dat deze ook wel naar buiten zou kunnen maar dan moet ik een kattenlift maken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:16 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Dit dus, en anders moet je het geluk hebben dat je toevallig heel rustige katten hebt. Maar je kunt een normale kat het niet kwalijk nemen dat ie aan bv. de bank krabt als ie nooit naar buiten kan.
Tuinhandschoenen gebruiken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef Righteous het volgende:
[..]
Euh jij maakt er wel een enorm psychologisch verhaal van hoor
Opsluiten lukt niet want als je hem pakt als hij boos is grijpt hij je .
En schoppen moet je niet zien als dat beest pijn doen maar als hij mensen wil bijten krabben dan moet die gewoon opzouten en weggejaagd worden. Helaas werkt dan alleen een schop soms want dan rent die weg.
En dat slopen deed die altijd al . Beest is gewoon slecht opgevoed door mn vriendin omdat hij teveel verwent is .
Misschien maar naar buiten doen zodat hij kan socializen met andere katten en zn energie kwijt is .
Vind het alleen triest als die beesten bij mensen in de tuin schijtendaarom moest hij binnen blijven
Katten zijn vrij intelligente sociale dieren. Hij ziet heus wel in dat je vriendin hem in bescherming neemtquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef Righteous het volgende:
[..]
Euh jij maakt er wel een enorm psychologisch verhaal van hoor
Opsluiten lukt niet want als je hem pakt als hij boos is grijpt hij je .
En schoppen moet je niet zien als dat beest pijn doen maar als hij mensen wil bijten krabben dan moet die gewoon opzouten en weggejaagd worden. Helaas werkt dan alleen een schop soms want dan rent die weg.
En dat slopen deed die altijd al . Beest is gewoon slecht opgevoed door mn vriendin omdat hij teveel verwent is .
Misschien maar naar buiten doen zodat hij kan socializen met andere katten en zn energie kwijt is .
Vind het alleen triest als die beesten bij mensen in de tuin schijtendaarom moest hij binnen blijven
Nou....quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tuinhandschoenen gebruiken.
Overigens zijn katten toch vrij intelligente beesten. Ze weten precies hoe ze jou gek moeten krijgen. Daar moet je boven staan. Iets doen wat de kat écht klote vind (schreeuwen interesseert hem niet, heeft slechts het gewenst effect: aandacht en commotie) en dan is opsluiten in een kamer of in een bak water gooien de beste oplossing.
Kat 1 heeft gewoon een hekel aan de herrie en wil rustig pittenquote:
Je hebt er zoveel ervaring mee?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan bellen de buren de dierenbescherming. Het grappige is dat de dierenbescherming altijd binnen 10 minuten voor je deur staat dan politieagenten net klaar zijn met eten voordat ze naar je toe gaan als je huis leeg staat.
Nee zo zou ik ook niet met hem omgaan . Maar ze vluchten wel wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kat 1 heeft gewoon een hekel aan de herrie en wil rustig pitten
Kat 2 is geïrriteerd en dat is niet de juiste manier, die pakt hem nog wel terug.
Dat kan, en veel katten vinden het doel om te bereiken belangrijker dan een nat pak.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:55 schreef Righteous het volgende:
[..]
Nee zo zou ik ook niet met hem omgaan . Maar ze vluchten wel weg![]()
Zijn niet alle katten bang voor water trouwens ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |