abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88976961
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef Individual het volgende:

[..]

En dan kom je in je nieuwe land aan en dan ben jij ineens de buitenlander, helemaal in een monocultuur. Al enig idee welk land?

Vergeet niet om contact op te nemen met ikvertrek (020-893 6000) zodat we kunnen zien hoe succesvol je emigratie gaat worden. Het belooft een mooi script. w/
Daar mag je alleen zeggen dat je Nederland te druk vindt of dat je weggaat vanwege de "toenemende intolerantie". Zeggen dat je genoeg hebt van de alsmaar groter wordende groep mensen uit "warme landen" mag natuurlijk niet. :')
  zondag 21 november 2010 @ 15:49:54 #252
78918 SeLang
Black swans matter
pi_88977046
Dat vind ik altijd wel humor, mensen die iets tegen allochtonen hebben en daarom willen emigreren en zich (kennelijk) niet realiseren dat ze in dat nieuwe land zelf zo'n vuile allochtoon worden :')
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_88977141
quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 15:49 schreef SeLang het volgende:
Dat vind ik altijd wel humor, mensen die iets tegen allochtonen hebben en daarom willen emigreren en zich (kennelijk) niet realiseren dat ze in dat nieuwe land zelf zo'n vuile allochtoon worden :')
Nou ja, als het om huidskleur gaat dan kan hij prima naar bijvoorbeeld Cottbus. Die stad wordt grondig beschermd tegen niet-blanken; studenten van de TU die een kleurtje hebben durven daar nauwelijks nog de universiteitscampus af. Daar zou hij dus volgens mij best kunnen aarden. :)
pi_88977191
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:48 schreef bewaker het volgende:

[..]

Daar mag je alleen zeggen dat je Nederland te druk vindt of dat je weggaat vanwege de "toenemende intolerantie". Zeggen dat je genoeg hebt van de alsmaar groter wordende groep mensen uit "warme landen" mag natuurlijk niet. :')
Maar als je nickname werkelijk je beroep is, is het toch dankzij de allochtonen dat hun je beroep nog een beetje spannend maken? :P
Dus eigenlijk moet je ze niet weg willen krijgen of begrijp ik het verkeerd? :@
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 15:53:49 #255
45833 crew  Fogel
pi_88977207
Op Spitsbergen kom je ook niet veel gekleurden tegen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_88977289
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:37 schreef bewaker het volgende:

[..]

Geef eens antwoord op m'n vraag: wat is er mis met monocultureel?
En post ook even je volledige naam en adres.
Er is niks mis met monocultureel, ik vroeg enkel waar je dat nog ging vinden? Mijn naam heeft er niks mee te maken en ik woon in Londen, Engeland.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_88977317
quote:
12s.gif Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Nou ja, als het om huidskleur gaat dan kan hij prima naar bijvoorbeeld Cottbus. Die stad wordt grondig beschermd tegen niet-blanken; studenten van de TU die een kleurtje hebben durven daar nauwelijks nog de universiteitscampus af. Daar zou hij dus volgens mij best kunnen aarden. :)
Ik denk ook niet dat je daar niet veel niet-blanken tegenkomt, in een Oost-Duits stadje niet ver van Polen. Misschien vindt bewaker Polen of Rusland wel wat.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_88977322
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:39 schreef amenhörrudu het volgende:

[..]

Ik denk dat die landen best wel te vinden zijn. In Rusland, Finland en enkele oostbloklanden (deze zijn vrij vaak racistisch) kan 'bewaker' best slagen.
Ja, en Russen zijn ook enorm relaxed met Nederlandse middenstanders die er heen verhuizen.
  zondag 21 november 2010 @ 15:59:17 #259
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_88977416
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:48 schreef bewaker het volgende:

[..]

Dan hou je toch gewoon je mond erover tegen de programmamakers? Als je dan in je mono-cultuur aankomt (om er een multi-cultuur van te maken) hoef je je er toch niet meer aan te ergeren. ;)
reset
pi_88977518
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:39 schreef amenhörrudu het volgende:

[..]

Ik denk dat die landen best wel te vinden zijn. In Rusland, Finland en enkele oostbloklanden (deze zijn vrij vaak racistisch) kan 'bewaker' best slagen.
Ook in minder koude landen als Italië en Griekenland is de hoeveelheid mensen uit maghreb/afrika een stuk kleiner als in Nederland. Sterker nog, volgens mij heeft alleen Frankrijk meer van dat soort lui rondlopen, dus keuze zat, zowel binnen als buiten Europa.
pi_88977616
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:02 schreef bewaker het volgende:

[..]

Ook in minder koude landen als Italië en Griekenland is de hoeveelheid mensen uit maghreb/afrika een stuk kleiner als in Nederland.
Sterker nog, volgens mij heeft alleen Frankrijk meer van dat soort lui rondlopen, dus keuze zat, zowel binnen als buiten Europa.
Ik vraag me af of je überhaupt het verschil tussen een Turk, een Bulgaar, een Griek, een Algerijn of een Italiaan zou kunnen herkennen. :D
pi_88977699
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 10:47 schreef Bierie het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik werk bij een heel klein bedrijf en daarom werk ik meer dan geregeld thuis. (immers wat voor zin heeft het om in mijn eentje op kantoor te gaan zitten). Dan hoor ik mijn buurman nog wel eens mompelen in de tuin ofzo (ouder echtpaar). "Hmm hij is weer eens thuis hoor" etc

Nederlanders zijn oh zo tolerant. Maar ze gunnen elkaar het daglicht niet in de ogen. :')
Iets wat me ook wel stoord in Nederland is idd dat je soms een wat gecontroleerd gevoel hebt, een erfenis van de calvinistische cultuur denk ik. Wat betreft arbeidsethos en economie kan je de calvinistische cultuur wel als iets positiefs zien (hard werken, goed omgaan met geld) maar door die cultuur zien we ook veel betuttelende aspecten terug in ons land, bv. om iets te verbouwen in je huis en het autorijden. Er is geen enkel land met zoveel verkeersdrempels zoals in NL of rode kruizen op de derde baan van de snelweg. Het hele verkeersbeleid begint me dus steeds meer te storen aan NL. :r
Dat maakt NL wel wat saai en gecontroleerd.
voor sommige zaken staat NL bekend als zeer tolerant maar NL'ers kunnen dus ook behoorlijk betuttelend of moeilijk doen over andere dingen.
pi_88977726
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:53 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Maar als je nickname werkelijk je beroep is, is het toch dankzij de allochtonen dat hun je beroep nog een beetje spannend maken? :P
Dus eigenlijk moet je ze niet weg willen krijgen of begrijp ik het verkeerd? :@
pi_88977781
quote:

[..]

Ook in minder koude landen als Italië en Griekenland is de hoeveelheid mensen uit maghreb/afrika een stuk kleiner als in Nederland. Sterker nog, volgens mij heeft alleen Frankrijk meer van dat soort lui rondlopen, dus keuze zat, zowel binnen als buiten Europa.
Sure. Niet teveel opgelet volgens mij, Italie heeft een enorm immigratie probleem met zowel Oost-Europeanen en Afrikanen. Zelfde geldt voor veel warme landen, ze liggen er tenslotte wat dicht bij. Maar ook Zweden heeft een lekkere hoeveelheid Somaliers, Iraniers...
pi_88977864
quote:

[..]

Frankrijk heeft uiteraard veel mensen uit dat soort landen omdat de Maghreb-landen en veel Afrikaanse landen vroeger kolonies van Frankrijk waren. In Italie heeft in ieder geval de islam minder invloed omdat het katholieke geloof daar nog steeds groter is dan elders.
Griekenland kamt de laatste tijd wel met illegale immigranten uit o.a. Turkije zoals je de laatste tijd in het nieuws hoort.
pi_88977926
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:09 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Sure. Niet teveel opgelet volgens mij, Italie heeft een enorm immigratie probleem met zowel Oost-Europeanen en Afrikanen. Zelfde geldt voor veel warme landen, ze liggen er tenslotte wat dicht bij. Maar ook Zweden heeft een lekkere hoeveelheid Somaliers, Iraniers...
in Italie zijn de Roemenen de grooste minderheidsgroep, maar dit heus niet allemaal zigeuners
pi_88977990
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:13 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

in Italie zijn de Roemenen de grooste minderheidsgroep, maar dit heus niet allemaal zigeuners
Dat zeg ik toch nergens?
pi_88978020
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:15 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch nergens?
Nee maar sommige mensen denken meteen alleen daar aan.
pi_88978099
Wij gaan weg om eens te kijken wat er buiten Nederland te vinden is.

Ik studeer zelf Engelse Taal en Cultuur en daarom ga ik (en mijn man wil mee) 2 jaar in de UK wonen: goed voor m'n studie, en we willen beide graag eens zien hoe het is om niet in Nederland te wonen. Tijdens mijn studie is een mooi moment en gelukkig heeft mijn man een opleiding in een sector waar hij wereldwijd mee aan de slag kan.

Of we willen blijven weten we niet, of we terug komen ook niet. We houden alle opties open en zien wel waar het schip strandt.

Plan is om oktober volgend jaar te 'vertrekken', naar York of een dorpje in de buurt van York. Hopelijk kunnen we iets eerder omdat dat betekent dat mijn man dan werk heeft gevonden en ik geen herkansingen heb. Collegejaar hier eindigt (zonder herkansingen) begin juli, dus hopelijk vinden we tussen 1 juli en 1 oktober ergens een huis en hij een baan, vooral :)
Ja doei.
pi_88978204
quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 15:49 schreef SeLang het volgende:
Het gaat er dan ook niet om of ze allochtoon zijn of niet, het gaat erom of het volk is waar je mee kunt leven of die je juist spuugzat bent.
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 16:31:21 #271
45833 crew  Fogel
pi_88978566
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan weg om eens te kijken wat er buiten Nederland te vinden is.

Ik studeer zelf Engelse Taal en Cultuur en daarom ga ik (en mijn man wil mee) 2 jaar in de UK wonen: goed voor m'n studie, en we willen beide graag eens zien hoe het is om niet in Nederland te wonen. Tijdens mijn studie is een mooi moment en gelukkig heeft mijn man een opleiding in een sector waar hij wereldwijd mee aan de slag kan.

Of we willen blijven weten we niet, of we terug komen ook niet. We houden alle opties open en zien wel waar het schip strandt.

Plan is om oktober volgend jaar te 'vertrekken', naar York of een dorpje in de buurt van York. Hopelijk kunnen we iets eerder omdat dat betekent dat mijn man dan werk heeft gevonden en ik geen herkansingen heb. Collegejaar hier eindigt (zonder herkansingen) begin juli, dus hopelijk vinden we tussen 1 juli en 1 oktober ergens een huis en hij een baan, vooral :)
Ben je inmiddels getrouwd?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_88978664
yup, afgelopen zomer! :) :Y
Ja doei.
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 16:47:42 #273
45833 crew  Fogel
pi_88979155
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
yup, afgelopen zomer! :) :Y
*O* Proficiat!

Ook al plannen wat je na de twee jaar York wil, indien in het buitenland wonen inderdaad bevalt?
pi_88979280
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
we willen beide graag eens zien hoe het is om niet in Nederland te wonen.
ik zie geen antwoord op de vraag uit de titel. ;)
pi_88979283
Daar willen we gaandeweg achter komen. Wellicht in de UK blijven maar wel elders, wellicht terug naar Nederland of een ander buitenland waar een van ons of beide een baan aangeboden krijgt, ofzo :+

We houden de opties een beetje open, maar willen vooral eerst ervaren hoe het ons vergaat in 'Niet Nederland'. In verband met de gezondheid van mijn schoonmoeder (terminaal zonder indicatie van tijd) zoeken we het voorlopig ook niet aan de andere kant van de wereld, en ik denk dat we over 2 jaar (of eigenlijk over 3 jaar, vanaf nu dus) wel even zie hoe het er allemaal voor staat.

Eerste doel is bachelor en master halen in York (al doe ik m'n Bachelor officieel nog wel in Nijmegen) en een ervaring rijker worden..

We willen er niet met allerlei verwachtingen en plannen die al verder rijken dan dit in stappen om teleurstellingen te voorkomen of mogelijke opties die opdoemen al bij voorbaat uit te sluiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 21-11-2010 17:16:10 ]
Ja doei.
pi_88979313
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:51 schreef bewaker het volgende:

[..]

ik zie geen antwoord op de vraag uit de titel. ;)
Dan ben je blind :)
Ja doei.
pi_88979380
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dan ben je blind :)
Ik zie een hoop redenen om naar York te gaan, maar niet waarom je even buiten NL wilt wonen. Wat voor verbeteringen hoop je aan te treffen in York? :)
pi_88979415
mensen gaan niet altijd weg omdat ze het hier slecht hebben of verwachten dat het ergens anders 'beter' is.

Studie/werk/ontwikkeling zijn m.i. betere redenen om weg te gaan in vergelijking met 'kankeren op Nederland en denken dat alles elders 'beter' is'.
Ja doei.
  Moderator zondag 21 november 2010 @ 18:02:03 #279
45833 crew  Fogel
pi_88981465
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:21 schreef bewaker het volgende:

[..]

Het gaat er dan ook niet om of ze allochtoon zijn of niet, het gaat erom of het volk is waar je mee kunt leven of die je juist spuugzat bent.
En de bepalende factor voor jou blijkt uitsluitend op de huidskleur te berusten... of heb je toch andere argumenten? Generaliseren is namelijk wel erg makkelijk.
  zondag 21 november 2010 @ 18:21:10 #280
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88981986
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef bewaker het volgende:
Voor mij een reden om volgend jaar te emigreren is dat ik me al heel lang niet thuisvoel in multicultureel Nederland. Bepaalde groepen ben ik gewoon spuugzat (marokkanen, turken, surinamers, antillianen, somaliers, nigerianen) en zie ik liever vandaag dan morgen uit Nederland verdwijnen. Helaas gaat dat niet lukken, dus vertrek ik binnenkort zelf uit Nederland, samen met m'n vriendin (die er gelukkig ook zo over denkt). :)
Je zult er achter komen dat ALLE westerse landen een "bepaalde groepen" probleem heeft. De VS hebben Latino's, African Americans, Vietnamezen, Koreanen, Puerto Ricanen en ga zo maar door.... en al die groepen zorgen voor gang-problemen en criminaliteit. Canada eenzelfde verhaal, daar zijn het vooral de Pakistani's die de problemen veroorzaken.

In geheel Europa zijn er minderheden uit het zuiden en zuid-oosten. In heel Noord Amerika zijn er minderheden uit het zuiden en zuid-oosten.

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:21 schreef bewaker het volgende:Het gaat er dan ook niet om of ze allochtoon zijn of niet, het gaat erom of het volk is waar je mee kunt leven of die je juist spuugzat bent.
Maar wat zijn dan precies de redenen dat je er niet mee kunt leven? En waarom denk je bijvoorbeeld dat Latino's in de VS, Pakistanen in Canada, Vietnamezen in Australië, etc. echt zoveel beter zijn?

Je zal er denk ik achter komen dat als je een probleem hebt met minderheden uit meerdere continenten (Antillianen, Surinamers, Marokkanen EN Turken noem je) dat je waarschijnlijk ook problemen gaat hebben met minderheden uit meerdere continenten in andere landen.

Ik ben benieuwd welk land je denkt heen te gaan waar dergelijke minderheidsproblemen NIET bestaan?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 21 november 2010 @ 18:35:34 #281
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88982362
quote:
In Griekenland barst het van de Roemenen/Bulgaren, EN Afrikanen. Griekenland is namelijk een redelijk makkelijk land om binnen te komen voor niet-EU mensen, vanwege de ligging en geen directe land-verbinding met de EU tot voor kort. Griekenland is een enorm interessante bestemming voor asielzoekers die verderop in Europa (bijv. Duitsland) heil willen zoeken.... alleen worden ze volgens EU wetten weer terug gestuurd naar Griekenland, die het probleem moet oplossen. Grieken en Turken liggen elkaar wellicht niet zo, maar er zijn enorm veel Turken in Griekenland, velen illegaal.

Zie ook hier: http://blog.gale.com/spea(...)illegal-immigration/

Dan Italië. Italië is door haar ligging het ultieme landingspunt voor moslims uit Noord Afrika, die soms met hele veerboten tegelijk aankomen, zonder paspoorten uiteraard die ze tijdens de reis in de Middellandse Zee flikkeren. Ook heeft Italië veel Roemenen die enorm veel problemen en criminaliteit veroorzaken, en deze eeuw zijn daar ook veel Latino's bijgekomen die - naast Spanje - ook veel vaker voor andere landen met de Latijnse taal kiezen.

http://www.guardian.co.uk(...)aly-milan-race-riots

Dan zijn er nog andere warme landen: Spanje, welke bijvoorbeeld 500.000 illegalen legaliseerde een jaar of 2 terug, onder wie grote delen Marokkanen en Noord-Afrikanen, waar jij van probeert te ontsnappen....

TIP: Als je echt van Noord-Afrikanen af wil, (en blijkbaar ook Zuid-Amerikanen zoals Antillianen en Surinamers), dan is het niet verstandig DICHTER bij die landen te gaan wonen. Als je wil wonen waar men 98% blank is, en problemen met immigranten en/of minderheden niet bestaan, dan dien je te gaan naar het noordelijke deel van Finland, Zweden of Noorwegen, IJsland, en wellicht het Canadese platteland. NIET waar de zon schijnt in ieder geval, want daar willen ook de meeste migranten uit Afrika en Zuid-Amerika blijven. ;)
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 21 november 2010 @ 18:40:17 #282
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88982510
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:26 schreef bewaker het volgende:
Ik hou nog even voor me welk land we op het oog hebben ivm privacy enzo. ;)
Wat een onzin? Alsof iemand uit dit forum daaruit zou kunnen afleiden wie je precies bent. Je zit hier midden in een groep mensen die allemaal buiten NL wonen, (op een enkeling na) en ik denk dat het er wellicht meer te maken mee heeft dat het land van je keuze..... er eentje is die waarschijnlijk net zo goed te kampen heeft met immigratieproblemen, maar je nog een roze bril op hebt. ;)

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:26 schreef bewaker het volgende:
Monocultureel hoeft niet eens (is er soms iets mis met mono-cultureel?), maar er zijn gelukkig maar weinig andere landen die net zoals Nederland hun grenzen wijd hebben opengezet voor iedereen uit de Maghreb en donker Afrika. :)
Maar jij noemt ook Antillianen en Surinamers. Die komen niet uit de Maghreb en donker Afrika, alhoewel de laatste groep daar wel als slaaf vandaan getrokken is een jaar of 300 geleden.

En noem eens een Europees land waar weinig mensen uit Noord-Afrika wonen?

Hier in ieder geval een mooi overzicht: http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4385768.stm

Elk land in de EU heeft dus wel een Noord-Afrikaanse minderheid. Je kunt dan dus net zo goed in Friesland of Zeeland gaan wonen, dan kom je ze ook veel minder tegen dan in Rotterdam. ;)

[ Bericht 41% gewijzigd door maartena op 21-11-2010 18:48:22 ]
-
pi_88982819
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:48 schreef bewaker het volgende:
Voor mij een reden om volgend jaar te emigreren is dat ik me al heel lang niet thuisvoel in multicultureel Nederland. Bepaalde groepen ben ik gewoon spuugzat (marokkanen, turken, surinamers, antillianen, somaliers, nigerianen) en zie ik liever vandaag dan morgen uit Nederland verdwijnen. Helaas gaat dat niet lukken, dus vertrek ik binnenkort zelf uit Nederland, samen met m'n vriendin (die er gelukkig ook zo over denkt). :)
_O-

If you can't beat them, join them
pi_88983530
onze bewaker is ineens verdacht stil.. maar dat komt vast omdat hij ook andere dingen te doe heeft dan op FOK! posten ;)
Ja doei.
pi_88983645
Waarom weg uit Nederland? Omdat Nederland enorm weinig te bieden heeft wat betreft carriere, goed weer en natuur. (dat ik nu in een land zit waar dat ook niet veel beter is maar geen donder uit :6 :P )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_88983701
De zon schijnt altijd in London, toch?
Ja doei.
pi_88983996
quote:
99s.gif Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
De zon schijnt altijd in London, toch?
Welke zon? Ik ken niemand die voor het weer naar Londen komt. Het mag er misschien warmer zijn dan in de andere britse steden maar dat komt denk ik door de smog.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_88984035
/sarcasm
Ja doei.
pi_88984072
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 11:09 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Daar heb je in Londen zeker minder last van, met name omdat je in je Porsche nog steeds relatief gezien een behoorlijk pauper bent :D
hahahaha precies :Y
pi_88984094
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Welke zon? Ik ken niemand die voor het weer naar Londen komt. Het mag er misschien warmer zijn dan in de andere britse steden maar dat komt denk ik door de smog.
Londen. een van de weinige plekken in de wereld waar je nadat je in de metro heb gezeten of door de inner city heb gewandeld ineens zwarte smurrie heb wanneer je je neus wilt snuiten . En toch is het er heerlijk. Heb er 6 maanden gewoond. Prachtige stad :) Maar die zon heb ik idd ook nog nooit gezien daar :{
Profiel opgeheven.
pi_88984120
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:28 schreef Bierie het volgende:

[..]

Londen. een van de weinige plekken in de wereld waar je nadat je in de metro heb gezeten of door de inner city heb gewandeld ineens zwarte smurrie heb wanneer je je neus wilt snuiten . En toch is het er heerlijk. Heb er 6 maanden gewoond. Prachtige stad :) Maar die zon heb ik idd ook nog nooit gezien daar :{
Tja, bijna iedere wereldstad heeft daar wel last van
pi_88984149
het was een grapje mensen, sorry ;(
Ja doei.
pi_88984306
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:28 schreef Bierie het volgende:

[..]

Ik zit nu 2.5 jaar in Londen en moet zeggen dat het zwarte smurrie gebeuren echt minder aan het worden is! ^O^
pi_88984520
quote:
Op zondag 21 november 2010 19:28 schreef Bierie het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een kunst. Ik heb er in 5 jaar in ieder geval nog nooit last van gehad.
pi_88984841
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een kunst. Ik heb er in 5 jaar in ieder geval nog nooit last van gehad.
Nog nooit! :{ Dan doe je dat vrij aardig. Zelfs na een run in hyde park heb ik smurrie in de neus zitten. Het is inderdaad overdreven dat het continu bij iedereen elke dag voorkomt, maar nooit in 5 jaar is misschien ook wat overdreven :P. Maarja, je snuit je neus dan ook niet elke dag :P

Misschien is de lucht in SW ook wel schoner (8>
  zondag 21 november 2010 @ 19:53:56 #296
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_88984962
Ik was afgelopen week nog in Londen, maar ik had ook wel wat van die zwarte smurrie hoor. Wel bijna continu buiten geweest, dat scheelt natuurlijk. :)

Niet dat het me uitmaakt, ik kan niet wachten tot ik er over twee maanden kan gaan wonen. Niet omdat Nederland zo kut is overigens, maar omdat de opleiding daar beter bij mijn wensen aansluit en ik gewoon zin heb in iets nieuws.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_88985129
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:53 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik was afgelopen week nog in Londen, maar ik had ook wel wat van die zwarte smurrie hoor. Wel bijna continu buiten geweest, dat scheelt natuurlijk. :)

Niet dat het me uitmaakt, ik kan niet wachten tot ik er over twee maanden kan gaan wonen. Niet omdat Nederland zo kut is overigens, maar omdat de opleiding daar beter bij mijn wensen aansluit en ik gewoon zin heb in iets nieuws.
Oe ja, mede universiteit klant ^O^ :7
  zondag 21 november 2010 @ 19:59:52 #298
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_88985233
Jep, we kunnen in het voorjaar wel eens een biertje gaan doen daar. :7

Het viel me van de week wel weer op dat die universiteit qua lelijkheid toch moeilijk te overtreffen is. Wat een grauwe zooi zeg. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 21 november 2010 @ 20:00:04 #299
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_88985240
Ik denk dat 't in London niet veel erger is dan in de randstad:
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_88985589
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Jep, we kunnen in het voorjaar wel eens een biertje gaan doen daar. :7

Het viel me van de week wel weer op dat die universiteit qua lelijkheid toch moeilijk te overtreffen is. Wat een grauwe zooi zeg. :P
Kom eens langs op Moorgate in de city campus. Daar zit ik zelf ook altijd. De bovenste etage is alleen voor postgraduates en is afgelopen zomer volledig gefurbished. Ziet er vrij super de luxe uit en is in complete contrast met de rest van de universiteit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')