Als een van de ontbrekende dames dan weer hier komt krijgt ze veel meer aandacht dan voor die tijd. Dus dames, als jullie lurken: post weer eens!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:52 schreef zebaz het volgende:
Zodra ze geen sterke behoefte meer hebben aan de onverdeelde aandacht hier zijn ze weg. Zo gaat dat met vrouwen.
Heb je al een vaste baan aangeboden gekregen?quote:
Twitteren is makkelijker, he?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer een beetje te minderen in FOK!ken
Nopequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je al een vaste baan aangeboden gekregen?
Twitteren is zeker makkelijkerquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Verloren schaap nummero 1 is boven water...![]()
[..]
Twitteren is makkelijker, he?
Etc: Je ondertitel '~ Let niet op de grote 5 maar pas op voor de oranje 11 ~' mist een woordje...
Waarom niet?quote:
Vragen om de reden misschien?quote:
Ok. Werksequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:03 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, ik ben al niet-subtiel bezig over een baan, vind ik wel genoeg
En nu ga ik weer aan de slag
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
Ik gok dat het iets met voetbal te maken heeft.
Only the good die young.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel alle 13 dood wat je hier steeds plaatst...
Lama, tenzij hij vroegah goede muziek heeft gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal straks even een Kooistra'tje doen dan...
Hij kon altijd wel goed op z'n poot spelen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lama, tenzij hij vroegah goede muziek heeft gemaakt.
Nog maar één dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel alle 13 dood wat je hier steeds plaatst...
Eensquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hekel aan Portugal, met name die egotripper van een Ronaldo
Het staat als een paal boven water dat Kooistra's pachters geen poot hadden om op te staan. Wel gingen ze allemaal op de fles door die flessentrekker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij kon altijd wel goed op z'n poot spelen...
volgende keer wat meer muziek luisteren en een muziekexpert voor het team zoeken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag BBQ gehad, daarna meegedaan aan de pubquiz hier in Leeuwarden. 4e van de 11, ik vind de muziekquiz nog steeds stom
Het moet maar net de muziek zijn die je graag luistertquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgende keer wat meer muziek luisteren en een muziekexpert voor het team zoeken?
Dat heb ik juist niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het moet maar net de muziek zijn die je graag luistert. Dat is ook niet makkelijk nog in te halen, muziekexpert in je team of niet
Nou?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat zou er gebeuren als Bernie Madoff en Sjoerd Kooistra een cel zouden hebben gedeeld?
das bah jahquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:48 schreef iamredleader het volgende:
Bahdoor het warme weer is m'n eczeem terug, ditmaal zijn het niet m'n handen maar de binnenkant van de ellebogen. En het jeukt weer vreselijk
gewoon je geest bezig houden met ietsquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi Yuri
Ja, balen inderdaad. Niks aan te doen, vooral niet krabben. En dat is moeilijk
Ja, leuk, joepiequote:Op donderdag 1 juli 2010 04:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja nog een paar uurtjes en je mag je op kantoor weer bezig houden
hoezeequote:Op donderdag 1 juli 2010 04:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, leuk, joepie
Ach, en het wordt ook nog eens een lange dag, om 17:00 nog een bijeenkomst die tot zeker 18:30 - 19:00 duurt.
mag je dan eerder weg om de wedstrijd te kijken of moet je tot 17:00 blijven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 04:40 schreef iamredleader het volgende:
Da's waar
En het wordt nu langzaamaan licht buiten!
Ik zal toch echt tot 17:00 moeten blijven, eerder weggaan heeft ook nog eens geen zin vanwege die bijeenkomstquote:Op donderdag 1 juli 2010 04:40 schreef Yurithemaster het volgende:
mag je dan eerder weg om de wedstrijd te kijken of moet je tot 17:00 blijven?
vrijdag hequote:Op donderdag 1 juli 2010 04:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal toch echt tot 17:00 moeten blijven, eerder weggaan heeft ook nog eens geen zin vanwege die bijeenkomst
hehe je zult het denk ik ook niet zo heel druk krijgenquote:Op donderdag 1 juli 2010 04:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ook tot 17:00. Hoewel ik denk dat het vanaf 15:50 heel erg stil zal zijn
Neuh, ik denk dat ik met een blikje cola en de radio aan gewoon rustig wacht tot 5. Trouwens een hoop goodwill bij de collega's gemaakt hierdoor, omdat zij dus allemaal kunnen gaan kijken in de kantinequote:Op donderdag 1 juli 2010 04:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hehe je zult het denk ik ook niet zo heel druk krijgen
dan kan jij tijdens de finale nederland - duitsland gewoon gaan kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 04:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat ik met een blikje cola en de radio aan gewoon rustig wacht tot 5. Trouwens een hoop goodwill bij de collega's gemaakt hierdoor, omdat zij dus allemaal kunnen gaan kijken in de kantine
Nee, dan hadden we de AKQ(SC)BBQ geplandquote:Op donderdag 1 juli 2010 04:59 schreef Yurithemaster het volgende:
dan kan jij tijdens de finale nederland - duitsland gewoon gaan kijken![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 05:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, dan hadden we de AKQ(SC)BBQ gepland
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik moet vanavond naar Duitsland en ook al geef ik eeits om voetbal maar dat weerhoudt me er uiteraard niet van morgen mijn oranje polo aan te trekken
quote:
Pokke warmte. Ik hoef pas om 14.30 te werken maar nu al wakker.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:48 schreef iamredleader het volgende:
Bahdoor het warme weer is m'n eczeem terug, ditmaal zijn het niet m'n handen maar de binnenkant van de ellebogen. En het jeukt weer vreselijk
34!?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
Morgen wordt het 34 graden hier in Enschede... en op weeronline krijgt die dag gewoon een 8!!![]()
Dat is toch veel te warm.
quote:
Ik werk gelukkig de komende dagen in Bussum. Scheelt weer een paar graden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben bang dat we hier in de Zuidelijke contreien ook last van gaan krijgen. Mijn werklocatie ligt op een van de warmste locaties van Nederland
Neem dan maar een kratje water mee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik moet morgen naar Zutphen, een uur heen en een uur terug in die vreselijke sprintertrein.
quote:
Groot gelijjkquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit hier praktisch alleen vandaag. 1 ziek, 1 blijft thuiswerken en dat zijn de redacteurs. De rest is ook de halve dag weg in verband met filmen.
Ga lekker eerder weg
Ik ben ook al een uur klaar wakker terwijl ik had gepland lekker uit te slapen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pokke warmte. Ik hoef pas om 14.30 te werken maar nu al wakker.
Of, zoals ze bij Top Gear zeggen: "Oh cock"quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Waanzinnig goed idee: met een gevulde sporttas door de stad sjouwen. En vanmiddag nog een keer.
Kak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |