gewoon je geest bezig houden met ietsquote:Op donderdag 1 juli 2010 03:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi Yuri
Ja, balen inderdaad. Niks aan te doen, vooral niet krabben. En dat is moeilijk
Ja, leuk, joepiequote:Op donderdag 1 juli 2010 04:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja nog een paar uurtjes en je mag je op kantoor weer bezig houden
hoezeequote:Op donderdag 1 juli 2010 04:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, leuk, joepie
Ach, en het wordt ook nog eens een lange dag, om 17:00 nog een bijeenkomst die tot zeker 18:30 - 19:00 duurt.
mag je dan eerder weg om de wedstrijd te kijken of moet je tot 17:00 blijven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 04:40 schreef iamredleader het volgende:
Da's waar
En het wordt nu langzaamaan licht buiten!
Ik zal toch echt tot 17:00 moeten blijven, eerder weggaan heeft ook nog eens geen zin vanwege die bijeenkomstquote:Op donderdag 1 juli 2010 04:40 schreef Yurithemaster het volgende:
mag je dan eerder weg om de wedstrijd te kijken of moet je tot 17:00 blijven?
vrijdag hequote:Op donderdag 1 juli 2010 04:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal toch echt tot 17:00 moeten blijven, eerder weggaan heeft ook nog eens geen zin vanwege die bijeenkomst
hehe je zult het denk ik ook niet zo heel druk krijgenquote:Op donderdag 1 juli 2010 04:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ook tot 17:00. Hoewel ik denk dat het vanaf 15:50 heel erg stil zal zijn
Neuh, ik denk dat ik met een blikje cola en de radio aan gewoon rustig wacht tot 5. Trouwens een hoop goodwill bij de collega's gemaakt hierdoor, omdat zij dus allemaal kunnen gaan kijken in de kantinequote:Op donderdag 1 juli 2010 04:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hehe je zult het denk ik ook niet zo heel druk krijgen
dan kan jij tijdens de finale nederland - duitsland gewoon gaan kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 04:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat ik met een blikje cola en de radio aan gewoon rustig wacht tot 5. Trouwens een hoop goodwill bij de collega's gemaakt hierdoor, omdat zij dus allemaal kunnen gaan kijken in de kantine
Nee, dan hadden we de AKQ(SC)BBQ geplandquote:Op donderdag 1 juli 2010 04:59 schreef Yurithemaster het volgende:
dan kan jij tijdens de finale nederland - duitsland gewoon gaan kijken![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 05:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, dan hadden we de AKQ(SC)BBQ gepland
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik moet vanavond naar Duitsland en ook al geef ik eeits om voetbal maar dat weerhoudt me er uiteraard niet van morgen mijn oranje polo aan te trekken
quote:
Pokke warmte. Ik hoef pas om 14.30 te werken maar nu al wakker.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:48 schreef iamredleader het volgende:
Bahdoor het warme weer is m'n eczeem terug, ditmaal zijn het niet m'n handen maar de binnenkant van de ellebogen. En het jeukt weer vreselijk
34!?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
Morgen wordt het 34 graden hier in Enschede... en op weeronline krijgt die dag gewoon een 8!!![]()
Dat is toch veel te warm.
quote:
Ik werk gelukkig de komende dagen in Bussum. Scheelt weer een paar graden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben bang dat we hier in de Zuidelijke contreien ook last van gaan krijgen. Mijn werklocatie ligt op een van de warmste locaties van Nederland
Neem dan maar een kratje water mee.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik moet morgen naar Zutphen, een uur heen en een uur terug in die vreselijke sprintertrein.
quote:
Groot gelijjkquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit hier praktisch alleen vandaag. 1 ziek, 1 blijft thuiswerken en dat zijn de redacteurs. De rest is ook de halve dag weg in verband met filmen.
Ga lekker eerder weg
Ik ben ook al een uur klaar wakker terwijl ik had gepland lekker uit te slapen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pokke warmte. Ik hoef pas om 14.30 te werken maar nu al wakker.
Of, zoals ze bij Top Gear zeggen: "Oh cock"quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Waanzinnig goed idee: met een gevulde sporttas door de stad sjouwen. En vanmiddag nog een keer.
Kak
Heerlijk lijkt me dat... bij ons willen ze daar niet aan...quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:20 schreef iamredleader het volgende:
Maar in de categorie:
Zojuist kregen we de mededeling dat er vandaag een massageteam voor ons klaarstaat! En een half uurtje geleden was ik aan de beurt, heb een heerlijke drukpuntmassage gehad van bijna een kwartier, en dat voelt wel goed
Oh ik dacht dat je mijn Twitter had gelezen over flipflops en sneakers en de verengelsing van het Nederlandsquote:
Ja, zalfje, maar dat helpt niet 100%quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
Heerlijk lijkt me dat... bij ons willen ze daar niet aan...Maar balen van je eczeem zeg.. heb je daar ook nog wat tegen?
Ik bewaar het strijken tot het allerlaatste moment van de dag, 'savonds rond 22:00, dan is het weer koel genoegquote:Ik ben aan het strijken... best warm.
Neuh.... heb m'n Twitter alweer een week niet gebruiktquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:30 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik dacht dat je mijn Twitter had gelezen over flipflops en sneakers en de verengelsing van het Nederlands
Hmm balen zeg.... en iets van Calendulan tegen de jeuk??quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, zalfje, maar dat helpt niet 100%
[..]
Ik vind het 's avonds te warm binnen, dan is het rond 26 graden, nu rond 24 graden.... 's avonds heb ik ook vaak geen zin meer..quote:Ik bewaar het strijken tot het allerlaatste moment van de dag, 'savonds rond 22:00, dan is het weer koel genoeg
Ik gebruik Calmurid, da's 10% ureum en het helpt een beetje. En verder blijf ik er vanafquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm balen zeg.... en iets van Calendulan tegen de jeuk??
Het is overal te warm, maar de alternatieven zijn niet strijken (geen echte optie) en 'sochtends strijken (geen zin in)quote:Ik vind het 's avonds te warm binnen, dan is het rond 26 graden, nu rond 24 graden.... 's avonds heb ik ook vaak geen zin meer..
Dat is toch zonde van zo'n schitterend mediumquote:
Okay... sterkte ermee in ieder geval.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik gebruik Calmurid, da's 10% ureum en het helpt een beetje. En verder blijf ik er vanaf![]()
[..]
Ik ben een ochtendmens, 's avonds komt er maar weinig uit mn handen, dan wil ik gewoon lekker niets...quote:Het is overal te warm, maar de alternatieven zijn niet strijken (geen echte optie) en 'sochtends strijken (geen zin in)
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:47 schreef Etcetera het volgende:
Dat is toch zonde van zo'n schitterend medium
Maar ik ben dan ook verslaafd hequote:
Laatste puin?? Dat je nog een overhemd aandoet joh... of moet je nog ergens naartoe??quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik mocht net nog even een aanhangertje puin lossen, heb daarna maar een schoon overhemd aangetrokken, wat een zweet
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
korte mouwen en geen shirt eronder, vind ik lekkerder dan een shirt, dit zit wat losser.
En dit is bijna het laatste puin, komt nog 1 vrachtje hoop ik...
Volgens mij gaat het alleen om slepen naar de aanhanger en wegbrengen naar de stort. Maar ik zie toch ook wel mensen die slpen zonder shirt en korte broek.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Shirt-loos rondlopen tijdens het sloopwerk is niet echt handig
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik hou m'n shirt aan, ik ben geen lutjebroeker!
Lutjebroeker??quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik hou m'n shirt aan, ik ben geen lutjebroeker!
En ik ben nu gewoon aan het werk, moest even tussendoor de aanhanger legen die ik gisteravond gevuld heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |