Regen? Dat zal de tuin prettig vinden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier nu een beetje regen en temperaturen van onder de 25 graden, ik klaag niet
Ow... * jaloers is....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier nu een beetje regen en temperaturen van onder de 25 graden, ik klaag niet
Oude kennis, oude troep --> OUDquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow... * jaloers is....
Zo net wat oude troep meegegeven aan iemand die oud troep ophaalt en toevallig bij de buren was...blijkt die man ook nog een oude kennis te zijn haha
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Hier regent het nu ook een beetje. Prima hoor
Ik moest tankini even google'n.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga vanmiddag mn tankini ook maar eens zoeken en ook gebruik maken van het zwembad!!
Leuk met een bootje !!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest tankini even google'n.
Dacht eerst even dat je met een bootje in het zwembad ging spelen...![]()
Ken zo'n gevalletje wel, maar niet onder die term dus...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Diaan goes swimmingpool...
[ afbeelding ]
Duimen dan maar (en watertrappelen gelijktijdig gaat prima samen)...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
Waarschijnlijk goed nieuws voor mn oma... hoe en wat krijg ik zo te horen!! * voorzichtig hoopvol is.
Dank!quote:
Ik neem aan dat die huisarts niet complete onzin loopt uit te kramen, maar een bevestiging vanuit het ziekenhuis kan geen kwaad...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
Nou het is ons allemaal niet helemaal duidelijk. De uitslag zou 7 dagen op zich wachten, vandaag is de huisiarts geweest en die had gezegd dat hij gisteren bericht had ontvangen dat het alleen eierstokkanker zou zijn. Op zich nog wel een traject te gaan, maar beter te behandelen dan buikvlieskanker. Mijn moeder is toch nog wat achterdochtig en wacht toch het bericht/de uitslag maandag in het ziekenhuis af.
Mijn moeder was er helaas ook niet bij toen de huisarts er was... hij kwam onverwacht langs.
Paar emmertjes warm water er bij en dan is het wel weer te doen, denk ik...quote:Nou het badjesplezier is alweer afgelopen, Twan ging liever bij de buurmeisjes met waterballonnen gooien en Lennon heeft er ruim een uur in gezeten en begon flink te bibberen... uiteindelijk heb ik er zelf maar 20 minuten in gezeten. Wel even lekker, maar het water was nog iets koud.
Precies....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die huisarts niet complete onzin loopt uit te kramen, maar een bevestiging vanuit het ziekenhuis kan geen kwaad...
[..]
helpt niet... ik heb al 6 emmers heet water en een kan gekookt water erin gedaan... maar het is toch klaar voor vandaag. Zo eten en straks Twan naar zn vader brengen.quote:Paar emmertjes warm water er bij en dan is het wel weer te doen, denk ik...
Succes!! En goed idee!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen met het OV naar huis, zie daar als bergen tegen op met deze warmte en geen airco in de bus.
Flesje water maar meenemen...
Steek je bed in de fik...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Niks mis met een hete nacht op z'n tijd
Zou het daar wel koel zijn dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:wat een rust vanavond. Zit iedereen op het terras?
Weltrusten, sweet dreams!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, daar heb je een punt
Maar ik kies er toch maar voor om te gaan maffen ipv van naar het terras....
Om 06.15 weer een wekker
Hekel aan Portugal, met name die egotripper van een Ronaldoquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hebben we collectief een hekel aan Protugal of was de reactie bij Spanje hetzelfe geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |