Dat neem je terug! Bestelt zijn Abtronix Pro 3000 XLquote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:51 schreef Symphonic het volgende:
Echt de meest hilarische reakties verwijderd.
Ik denk dat de meest onzinnige produkten toch wel door TellSell op de markt worden gepleurd.
Als dat ding nou ook nog ging varen in je kop thee, was het helemaal een totaal onnuttig maar wel tof dingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef saaw het volgende:
Niet heel nuttig of vernieuwend, wel heel stoer
[ afbeelding ]
WTF.....quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ei worst. Een keer hier in het "dingen die je pas jaren later begrepen hebt" topic gezien.
Blijkbaar dus voor van die broodjes gezond e.d.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ei worst. Een keer hier in het "dingen die je pas jaren later begrepen hebt" topic gezien.
Ik kwam er zes maanden geleden achter dat er vuilniszakken waren waaraan al twee koortjes (lussen) verbonden waren. Je hoefde dus alleen maar die aan te trekken en dicht te knopen... In the old days moest dat nog gewoon met een bindertjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:26 schreef Mr.Chandon het volgende:
En ik vond de vuilniszakken met een handvat al heel wat en nu komen ze met een geurtje?!
Eiworst:quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat te fur.quote:
[ afbeelding ]
Yepquote:
Ik moest echt best wel hard lachen!! Lekker comfortabel ookquote:
Horeca verkoopzaken hebben ditquote:
Maar hoe maken ze die dan? Alle even grote eierplakjes in de fabriek in een worsthuls stoppen ofwat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van de dooier en het eiwit scheiden, eigeel koken terwijl het in een koker zit, vervolgens de koker gekookte eigeel in een worstvorm zetten, eiwit erom heen en weer kokenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:57 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Maar hoe maken ze die dan? Alle even grote eierplakjes in de fabriek in een worsthuls stoppen ofwat?
wheheh die heb ik ook, briljantquote:
Oh die is wel hip! Ik heb een plastic ei dat door de mate van verkleuring aangeeft hoe hard de eieren zijn maar dit is leuker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
wheheh die heb ik ook, briljant![]()
OT:
[ afbeelding ]
eitje dat je mee moet koken en Killing Me Softly afspeelt als je ei zachtgekookt is. (en nog meer molodietjes voor een half-zacht en een hard ei)
en het werkt nog echt ook!!
Dat is er echt al zo langquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:32 schreef Geluk het volgende:
Ik zag vandaag bij de Albert Heijn marshmellow thee en kauwgomballenthee.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:38 schreef KlappernootatWork het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit toch wel de topper
moet je gewoon zelf maken joh!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:18 schreef KlappernootatWork het volgende:
En deze is ook niet te versmaden:
verdomd! ik wil er ook een!![]()
* KlappernootatWork pakt zijn portemonnee en rent jubelend naar de winkel
Haha zo stom!! Echt niet handig en lijkt me ook niet prettig voor je rug.quote:
Eieren scheiden in wit en geel, geel mixen en in een buis koken, het uit de buis halen en midden in een grotere buis doen, eiwit er om heen gieten en dat weer koken.quote:
[ afbeelding ]
Geweldige sitequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.iwantoneofthose.com/
om ideeen op te doen!
met een beetje handigheid zou je die ook zelf kunnen fabriceren.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
Wat ontzettend tof, als ik geld teveel had zou ik er zeker een willen![]()
[ afbeelding ]
Ik moest even twee keer kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Handig als je een grote tuin hebt
Ik wil al jaren een echte echtequote:Op zondag 4 juli 2010 01:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
Wat ontzettend tof, als ik geld teveel had zou ik er zeker een willen![]()
[ afbeelding ]
Dit product legt de eiworst van een paar posts terug uitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:49 schreef _Arual_ het volgende:
Om eigeel een vreemde vorm te geven:
[ afbeelding ]
De Action heeft het met advocaat-geur geloof ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:12 schreef Pascallio het volgende:
Vorig jaar kwam ik tijdens het vullen bij de plaatselijke supermarkt toiletpapier tegen met geur
dan ruikt je reet lekker fris na het schijten
en als je, in plaats van een zwengel er aan te geven, de druppels er af veeg dan word het dick avocaat?quote:De Action heeft het met advocaat-geur geloof ik.
Er is wijn die moet ademen, maar verreweg de meeste hoeft dat niet. 20-30 jaar terug was een zware bordeaux nog zo dat als je hem hij opentrok hij naar mestvaalt en aarde rook, en als ie dan geademd had hij naar bloemetjes en fruit rook.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
Piet,
even off topic, geloof jij in de werking van de wine aerator op die site?
ik lees namelijk vaak dat het een fabeltje is dat wijn moet ademen....
quote:In de jaren dertig is de huisarts Posthumus uit Eenrum op het idee gekomen om kinderen op een verantwoorde manier buiten te laten vertoeven.
In die tijd waren de meeste huizen kil en vochtig. Sommige kleine kinderen waren vaak ziek. Ook hadden de moeders meestal te weinig tijd om steeds op hun kinderen te letten, en een wandelingetje schoot er vaak bij in.
Dokter Posthumus ontwierp samen met een timmerman een huisje waarin de baby gezond en veilig buiten kon slapen, in de buurt van de moeder. Via de kruisvereniging werd reclame gemaakt voor deze huisjes, en er werden bouwtekeningen uitgedeeld.
In veel tuinen op het Groninger platteland zie je nu nog steeds huisjes staan.
Tegenwoordig is er de trend van het "buitenleven" en daar horen de babyhuisjes weer helemaal bij.
Het is natuurlijk mogelijk om zelf een huisje te maken, maar als U materialen wilt gebruiken die verantwoord en veilig zijn voor Uw baby en ook nog weerbestendig zijn, wordt het een erg dure aangelegenheid. Als u na gebruik zo'n huisje in de schuur hebt staan, wordt het vaak uitgeleend aan vrienden en familie, waardoor het er dikwijls als een konijnenhok uitziet tegen de tijd dat uw tweede kindje er in zou kunnen liggen.
Nou jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:20 schreef 9611Niels het volgende:
Het Lutje Potje!
[..]
[ afbeelding ]
Een konijnenhok voor je kind, ik had er nog nooit van gehoord![]()
Je hebt dus ook nog nooit van Bassieworst gehoord?quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:36 schreef KlappernootatWork het volgende:
Bob de Bouwer boterhamworst.
[ afbeelding ]
Ik zag dit een tijdje terug in mijn buurtsuper en ik vraag me af hoe ze dit voor elkaar krijgen!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:46 schreef geertbukken het volgende:
[ afbeelding ]
een machine waarmee je op FOK! kan.
Grappig man!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:46 schreef geertbukken het volgende:
[ afbeelding ]
een machine waarmee je op FOK! kan.
omdat je dan erg onhandig moet staan tov het te bewerken object.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:47 schreef geertbukken het volgende:
Die haircut umbrella is verdomd handig.
Waarom gebruik kappers dat niet?
quote:
Omdat ie niet handig isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:47 schreef geertbukken het volgende:
Die haircut umbrella is verdomd handig.
Waarom gebruik kappers dat niet?
Ik moet bekennen dat ik het er wel lekker uit vind zien.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:24 schreef Candaasje het volgende:
Dat brood ziet eruit als SMEK...(zo schrijf je dat toch?)......... verre van smakelijk........
misschien kunnen we een keer afspreken het lijkt me geniaal om dat samen met jou te doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:02 schreef geertbukken het volgende:
dat sjeek weejten doe ik elke dag achter de pc ;-)
hahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef saaw het volgende:
Niet heel nuttig of vernieuwend, wel heel stoer
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |