Eieren scheiden in wit en geel, geel mixen en in een buis koken, het uit de buis halen en midden in een grotere buis doen, eiwit er om heen gieten en dat weer koken.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ei worst. Een keer hier in het "dingen die je pas jaren later begrepen hebt" topic gezien.
Blijkbaar dus voor van die broodjes gezond e.d.
Geweldige sitequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.iwantoneofthose.com/
om ideeen op te doen!
met een beetje handigheid zou je die ook zelf kunnen fabriceren.quote:Op zondag 4 juli 2010 01:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
Wat ontzettend tof, als ik geld teveel had zou ik er zeker een willen![]()
[ afbeelding ]
Ik moest even twee keer kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Handig als je een grote tuin hebt
Ik wil al jaren een echte echtequote:Op zondag 4 juli 2010 01:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
Wat ontzettend tof, als ik geld teveel had zou ik er zeker een willen![]()
[ afbeelding ]
Dit product legt de eiworst van een paar posts terug uitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:49 schreef _Arual_ het volgende:
Om eigeel een vreemde vorm te geven:
[ afbeelding ]
De Action heeft het met advocaat-geur geloof ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:12 schreef Pascallio het volgende:
Vorig jaar kwam ik tijdens het vullen bij de plaatselijke supermarkt toiletpapier tegen met geur
dan ruikt je reet lekker fris na het schijten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |