quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ei worst. Een keer hier in het "dingen die je pas jaren later begrepen hebt" topic gezien.
Blijkbaar dus voor van die broodjes gezond e.d.
Yepquote:
Ik moest echt best wel hard lachen!! Lekker comfortabel ookquote:
Horeca verkoopzaken hebben ditquote:
Maar hoe maken ze die dan? Alle even grote eierplakjes in de fabriek in een worsthuls stoppen ofwat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ei worst. Een keer hier in het "dingen die je pas jaren later begrepen hebt" topic gezien.
Blijkbaar dus voor van die broodjes gezond e.d.
Wat dacht je van de dooier en het eiwit scheiden, eigeel koken terwijl het in een koker zit, vervolgens de koker gekookte eigeel in een worstvorm zetten, eiwit erom heen en weer kokenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:57 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Maar hoe maken ze die dan? Alle even grote eierplakjes in de fabriek in een worsthuls stoppen ofwat?
wheheh die heb ik ook, briljantquote:
Oh die is wel hip! Ik heb een plastic ei dat door de mate van verkleuring aangeeft hoe hard de eieren zijn maar dit is leuker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
wheheh die heb ik ook, briljant![]()
OT:
[ afbeelding ]
eitje dat je mee moet koken en Killing Me Softly afspeelt als je ei zachtgekookt is. (en nog meer molodietjes voor een half-zacht en een hard ei)
en het werkt nog echt ook!!
Dat is er echt al zo langquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:32 schreef Geluk het volgende:
Ik zag vandaag bij de Albert Heijn marshmellow thee en kauwgomballenthee.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:38 schreef KlappernootatWork het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit toch wel de topper
moet je gewoon zelf maken joh!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:18 schreef KlappernootatWork het volgende:
En deze is ook niet te versmaden:
verdomd! ik wil er ook een!![]()
* KlappernootatWork pakt zijn portemonnee en rent jubelend naar de winkel
Haha zo stom!! Echt niet handig en lijkt me ook niet prettig voor je rug.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |