Voor iemand van 30 heb je wel erg weinig gereisd. Niet zo'n reiziger?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:08 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Vooralsnog 9... kijken of ik volgend jaar de 10 haal.
Ik beperk me vooral tot Oostenrijk en Zwitserland, vooral in Oostenrijk ben ik erg vaak geweest. Maar ik heb nog wel e.e.a. op mijn verlanglijstje staan hoor. Noorwegen, Ierland, Schotland, Zweden... zolang ik maar niet te lang in een vliegtuig hoef te zittenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor iemand van 30 heb je wel erg weinig gereisd. Niet zo'n reiziger?
En dat probeer ik zo te houden ookquote:En zelfs Frankrijk niet gezien. Dat zie je maar weinig...
Ik kan alle landen aanraden!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik beperk me vooral tot Oostenrijk en Zwitserland, vooral in Oostenrijk ben ik erg vaak geweest. Maar ik heb nog wel e.e.a. op mijn verlanglijstje staan hoor. Noorwegen, Ierland, Schotland, Zweden... zolang ik maar niet te lang in een vliegtuig hoef te zitten.
En daar hoort Frankrijk dus ook bij!quote:[..]
En dat probeer ik zo te houden ook.
Wel interessant. Je bent naast mij de enige die in Soedan geweest is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:08 schreef Basboussa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kaartje, ziet er niet zo interessant uit, maar toch 30 landen...Komt binnen nu en volgend jaar geen verandering in, denk ik. Daarna wel met name M-O (Saudi Arabie, Syrie, Libanon etc.), hoop ik
Ik kan Kroatie en Oekraine meer dan aanraden, zekervoor jou als Oost-Europaliefhebber! Kievquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:24 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
18 landen, dat begint ergens op te lijken.
Alleen Bosnië, Scandinavië, de VS of Brazilië zou ik ook graag nog eens naartoe willen. Maar ja, reizen naar ver weg of naar dure landen is ook weer zo duur hè.
Van de plaatjes die ik op internet heb gezien lijkt Kiev me ook echt geweldig. Maar ik ben op zich echt geen hardcore Oost-Europaliefhebber, mijn favoriete land tot nu toe blijft toch Portugal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan Kroatie en Oekraine meer dan aanraden, zekervoor jou als Oost-Europaliefhebber! Kiev
Naar dure landen wel ja. Ver weg hoeft absoluut niet duur te zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:24 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
18 landen, dat begint ergens op te lijken.
Alleen Bosnië, Scandinavië, de VS of Brazilië zou ik ook graag nog eens naartoe willen. Maar ja, reizen naar ver weg of naar dure landen is ook weer zo duur hè.
Oeh jaloers!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:01 schreef Veersesmurf het volgende:
Heb de laatste 4 weken m'n Zuid Amerika lijstje een beetje bijgewerkt![]()
[ afbeelding ]
visited 55 countries (24%)
Ik zit hier nu in Cordoba (Argentinie) heb nog 2,5 maand te gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oeh jaloers!
Goeie tijd gehad zeker?
Lekker!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:44 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Ik zit hier nu in Cordoba (Argentinie) heb nog 2,5 maand te gaan
Ik háát vroeg boeken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Naar dure landen wel ja. Ver weg hoeft absoluut niet duur te zijn.
Vanaf Keulen naar Kiev goedkoop met Wizzair of Germanwings volgens mij. Weeze-Zadar is ideaal en kost 3x niks.quote:
Daar hoef je ook niet vroeg voor te boeken (alhoewel het vrij logisch is dat een week van tevoren onnodig veel geld kost), je moet gewoon zorgen dat je lang genoeg weg blijft. Als je minstens een maand verblijft in een land waar het leven veel goedkoper is dan hier, valt het allemaal reuze mee en zullen de totale kosten niet veel hoger uitvallen dan wanneer je een week naar Londen gaat.quote:
Thanks, momenteel bezig met de visum carrousel, Kazachstan is al binnen, morgen weer naar Den Haag... Wacht ook nog op de persoonlijke goedkeuring van Khameini uit Iran.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef El_Matador het volgende:
Mooie gordel, Robert!
Ik hoop dat mijn kaart er eind 2011 zo uitziet (50):
[ afbeelding ]
Vet! Ik wil de Stans ook ooit es doen...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Thanks, momenteel bezig met de visum carrousel, Kazachstan is al binnen, morgen weer naar Den Haag... Wacht ook nog op de persoonlijke goedkeuring van Khameini uit Iran.![]()
Ik wil nu al op vakantie....
Gaat denk ik een fantastische reis worden, lijkt me ook leuk om ooit te doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Thanks, momenteel bezig met de visum carrousel, Kazachstan is al binnen, morgen weer naar Den Haag... Wacht ook nog op de persoonlijke goedkeuring van Khameini uit Iran.![]()
Ik wil nu al op vakantie....
quote:
Jawel maar niet noemenswaardigquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan nog niet eens in Spanje geweest zijn?!
lijkt wel of je de mazelen hebt man!quote:
Echt? Pak 'm beet Vaticaanstad, Brunei, Noord-Korea, Vanuatu, Birma, Oezbekistan, Haïti, allemaal geweest? Dat vind ik knap.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef galtfactory het volgende:
Ik kan beter opsommen waar ik nog niet ben geweest.
- Groenland
- contigent Afrika
- Noord & Zuidpool
De rest heb ik al gezien.
die heb ik lekker wel allemaal gehadquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef galtfactory het volgende:
Ik kan beter opsommen waar ik nog niet ben geweest.
- Groenland
- contigent Afrika
- Noord & Zuidpool
De rest heb ik al gezien.
Hehe op deze reactie zat ik te wachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef ETA het volgende:
[..]
die heb ik lekker wel allemaal gehad![]()
In het afgelopen Carnavalsweekeinde was ik in Liechtenstein. Da's land nr. 10.quote:Mijn bescheiden lijst groeit dit jaar waarschijnlijk met de volgende landen:
Zwitserland
Liechtenstein
Denemarken
Zweden
Noorwegen
Canada
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:21 schreef El_Matador het volgende:
En nummer 39 (Brazilie):
[ afbeelding ]
Ja, zeker, gaat lekker laatste tijd. Antarctica is zeker een "land" (op travbuddy wel). Stom dat world66 die niet meeneemt.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:45 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Goed bezigIk zou Antarctica kunnen toevoegen, mocht dat een land zijn...
*is ook op weg naar Barsil, maar eerst BA & Uruguay
Jij kiest wel bijzondere landen uit zeg! Mali? Hoe kom je daar terecht dan? Ethiopie? Madagaskar (wil ik ook graag zien, voor de natuur), en alleen Ecuador in Zuid-Amerika, werk je in de goede doelenwereld?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:13 schreef Farenji het volgende:
[ afbeelding ]
Flink wat landen erbij na laatste reis.
Ik hou gewoon heel veel van reizen en bijzondere plekken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kiest wel bijzondere landen uit zeg! Mali? Hoe kom je daar terecht dan? Ethiopie? Madagaskar (wil ik ook graag zien, voor de natuur), en alleen Ecuador in Zuid-Amerika, werk je in de goede doelenwereld?
Dat blijktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik hou gewoon heel veel van reizen en bijzondere plekken.
Goed begin...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:19 schreef Sandrvich het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nog niet buiten Europa geweest.
Yep.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whut ben jij serieus daar OVERAL geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vlek groeit langzaam en dan ineens in de laatste 5 jaar explodeert hij![]()
Dit is het kaartje zonder de landen die ik dit jaar ga bezoeken:
Lijkt veel door Rusland, 10% 24 landen
Oh ik dacht dat HSG daar zelf was geweest, maar dat heeft ie vast van iemand gekopieerd ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |