Thanks, momenteel bezig met de visum carrousel, Kazachstan is al binnen, morgen weer naar Den Haag... Wacht ook nog op de persoonlijke goedkeuring van Khameini uit Iran.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef El_Matador het volgende:
Mooie gordel, Robert!
Ik hoop dat mijn kaart er eind 2011 zo uitziet (50):
[ afbeelding ]
Vet! Ik wil de Stans ook ooit es doen...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Thanks, momenteel bezig met de visum carrousel, Kazachstan is al binnen, morgen weer naar Den Haag... Wacht ook nog op de persoonlijke goedkeuring van Khameini uit Iran.![]()
Ik wil nu al op vakantie....
Gaat denk ik een fantastische reis worden, lijkt me ook leuk om ooit te doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Thanks, momenteel bezig met de visum carrousel, Kazachstan is al binnen, morgen weer naar Den Haag... Wacht ook nog op de persoonlijke goedkeuring van Khameini uit Iran.![]()
Ik wil nu al op vakantie....
quote:
Jawel maar niet noemenswaardigquote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan nog niet eens in Spanje geweest zijn?!
lijkt wel of je de mazelen hebt man!quote:
Echt? Pak 'm beet Vaticaanstad, Brunei, Noord-Korea, Vanuatu, Birma, Oezbekistan, Haïti, allemaal geweest? Dat vind ik knap.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef galtfactory het volgende:
Ik kan beter opsommen waar ik nog niet ben geweest.
- Groenland
- contigent Afrika
- Noord & Zuidpool
De rest heb ik al gezien.
die heb ik lekker wel allemaal gehadquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef galtfactory het volgende:
Ik kan beter opsommen waar ik nog niet ben geweest.
- Groenland
- contigent Afrika
- Noord & Zuidpool
De rest heb ik al gezien.
Hehe op deze reactie zat ik te wachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef ETA het volgende:
[..]
die heb ik lekker wel allemaal gehad![]()
In het afgelopen Carnavalsweekeinde was ik in Liechtenstein. Da's land nr. 10.quote:Mijn bescheiden lijst groeit dit jaar waarschijnlijk met de volgende landen:
Zwitserland
Liechtenstein
Denemarken
Zweden
Noorwegen
Canada
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |