Tegen Sod heet hij er veel nodig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:18 schreef senswal het volgende:
[..]
Hoeveel procent heeft hij nodig denk je?
En heeft hij je nog eventuele tactieken gesmst?
Doe eens lief.quote:
Schitterende reactie.quote:
Die twee zijn allebei hetero hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:31 schreef Salamando het volgende:
Kournikova![]()
Hingis![]()
mooie potten weer vandaag
scherpquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die twee zijn allebei hetero hoor.
auw, slechte woordgrap doet fysiek pijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die twee zijn allebei hetero hoor.
quote:
Sorry, ik vond het ook zeldzame bagger van mezelf.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
auw, slechte woordgrap doet fysiek pijn
Denk je dat of hoop je dat? Als Nadal fit is, zie ik hem echt niet verliezen.quote:
Waarom denk je dat? Nadal is de nummer 1 van de wereld. Hij is op Federer na al jaren de beste grasspeler ter wereld (vorig jaar uiteraard niet, want toen deed hij niet mee). Zoals ik ook onlangs al schreef, vind ik het soms een beetje onzinnig dat mensen maar denken dat Federer en Nadal tijdens de GS'en worden verslagen. Dat gebeurt vrijwel nooit, behalve bij Nadal op hardcourt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:15 schreef Outlined het volgende:
Verwacht dat Sod gaat winnen, zijn vlakke harde slagen komen op deze ondergrond beter uit de voeten dan de spin van Nadal.
Waarom hij dat denkt gaf hij al aan toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Nadal is de nummer 1 van de wereld. Hij is op Federer na al jaren de beste grasspeler ter wereld (vorig jaar uiteraard niet, want toen deed hij niet mee). Zoals ik ook onlangs al schreef, vind ik het soms een beetje onzinnig dat mensen maar denken dat Federer en Nadal tijdens de GS'en worden verslagen. Dat gebeurt vrijwel nooit, behalve bij Nadal op hardcourt en bij Federer op gravel.
Mensen (dus ook de tegenstanders van Nadal en Federer) hebben ook zoiets als training, coaches, enz. om zich te verbeteren. Het is dus misschien wel zo dat Nadal en Federer de beste zijn, maar het is lang niet altijd zo, dat de beste wint. De beste op DAT moment wint... En dat kan zomaar iemand anders zijn dan Nadal en Federerquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Nadal is de nummer 1 van de wereld. Hij is op Federer na al jaren de beste grasspeler ter wereld (vorig jaar uiteraard niet, want toen deed hij niet mee). Zoals ik ook onlangs al schreef, vind ik het soms een beetje onzinnig dat mensen maar denken dat Federer en Nadal tijdens de GS'en worden verslagen. Dat gebeurt vrijwel nooit, behalve bij Nadal op hardcourt.
Federer op gravel staat een beetje gelijk aan Nadal op gras.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Nadal is de nummer 1 van de wereld. Hij is op Federer na al jaren de beste grasspeler ter wereld (vorig jaar uiteraard niet, want toen deed hij niet mee). Zoals ik ook onlangs al schreef, vind ik het soms een beetje onzinnig dat mensen maar denken dat Federer en Nadal tijdens de GS'en worden verslagen. Dat gebeurt vrijwel nooit, behalve bij Nadal op hardcourt.
Die vergelijking is echt heel krom. Gras en gravel zijn totaal verschillende ondergronden, dat Soderling kan winnen van beide op gravel wil niet zeggen dat op gras het net zo werkt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Federer op gravel staat een beetje gelijk aan Nadal op gras.
Op gravel won Söderling van Federer, dus op gras kan hij winnen van Nadal (zeker als Petzschner (ofzo) en Haase 2 sets kunnen pakken). Toch denk ik Nadal, in 4 of 5. Juist in wedstrijden waarvan je denkt dat 'ie het moeilijk gaat krijgen, speelt 'ie extra goed
Nadal had last van zijn knie in de 2de en 3de ronde. Daarom speelt hij ook de Davis-Cup niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Federer op gravel staat een beetje gelijk aan Nadal op gras.
Op gravel won Söderling van Federer, dus op gras kan hij winnen van Nadal (zeker als Petzschner (ofzo) en Haase 2 sets kunnen pakken). Toch denk ik Nadal, in 4 of 5. Juist in wedstrijden waarvan je denkt dat 'ie het moeilijk gaat krijgen, speelt 'ie extra goed
het is meer dat Fed net zo onoverwinnelijk is op gras als Nadal op gravel...en wat Fed op gravel t.o.v. vNadal is is Nadal op gras t.o.v. Fed...En Soderling heeft ze beiden op gravel verslagenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die vergelijking is echt heel krom. Gras en gravel zijn totaal verschillende ondergronden, dat Soderling kan winnen van beide op gravel wil niet zeggen dat op gras het net zo werkt.
Ja, maar wat ik bedoel is dat omdat iemand van beide kan winnen op gravel, dat niet wil zeggen dat op gras het ook zomaar mogelijk is. Het spelletje van een meter achter de baseline ballen terugrammen, rennen en glijden naar elke bal, dat kan niet op grasquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
het is meer dat Fed net zo onoverwinnelijk is op gras als Nadal op gravel...en wat Fed op gravel t.o.v. vNadal is is Nadal op gras t.o.v. Fed...En Soderling heeft ze beiden op gravel verslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |