Daar teken ik wel voor, al mag Soderling-Murray ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Norrage het volgende:
Halve finales Fed vs Djoko en Murray vs Nadal plz!!!
Gewoon img-tags gebruiken.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:15 schreef Szura het volgende:
OP gefixt.
weet alleen niet hoe je die afbeelding van de poll maakt
Hopelijk gaat hij zich hetzelfde gedragen tegen Nadal als een paar jaar terug.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij zich hetzelfde gedragen tegen Nadal als een paar jaar terug.
Ja, vind die bedragen ook wel laag. Ze kunnen er beter een percentage van het prijzenged van maken lijkt me.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:45 schreef Salamando het volgende:
WIMBLEDON, England (AP)—Rafael Nadal has been fined $2,000 by Wimbledon officials for receiving coaching during his third-round match.
Nadal was given a code violation by French umpire Cedric Mourier for allegedly receiving advice from his coach, uncle Toni Nadal, during his five-set win over Philipp Petzschner on Saturday.
Both Nadals said Toni had only been giving the player encouragement.
The fine was announced Monday. Nadal's reaction: "The rules are the rules."2.000 dollar is toch gewoon wisselgeld voor die gozer
Goeie smileykeuze.quote:
Ook dit vind ik een goeie smileykeuze.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:12 schreef senswal het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zat er weer in het publiek bij Nadal?
Waarom verwachten mensen altijd weer dat Nadal (en Federer) verliezen op GS'en? Dat gebeurt vrijwel nooit. Bij elk GS opnieuw wordt er gezegd: "Ja, Federer/Nadal gaat het niet redden tegen X".* Maar bij de laatste vijfentwintig(?) GS'en is het op twee keer na niet meer voorgekomen dat iemand anders dan Federer en Nadal won.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:10 schreef Outlined het volgende:
Het spelletje dat Haase speelt kan Sod ook, ik verwacht dan ook dat Sod wint van nadal, zo niet sloop dan ff de knieën van Nadal.
[...]
Ken je haar niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:12 schreef senswal het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zat er weer in het publiek bij Nadal?
Ja precies, net zoals iedereen hier dacht dat Soderling Nadal wel even zou pakken in de finale van RG. Maar zodra Nadal domineert in de wedstrijd is het weer een saaie pot.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom verwachten mensen altijd weer dat Nadal (en Federer) verliezen op GS'en? Dat gebeurt vrijwel nooit. Bij elk GS opnieuw wordt er gezegd: "Ja, Federer/Nadal gaat het niet redden tegen X".* Maar bij de laatste vijfentwintig(?) GS'en is het op twee keer na niet meer voorgekomen dat iemand anders dan Federer en Nadal won.
Paar willekeurige voorbeelden: toen Fed de finale van de AO moest spelen tegen Gonzalez, toen hij dit jaar de finale moest spelen tegen Murray, toen Nadal tegen Soderling moest, enz, enz, enz.
Nee ik had het over die jongen achter haar.quote:[..]
Ken je haar niet?Dat is Shakira.
Anders dan wanneer Federer domineert en je kunt genieten van technische hoogstandjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:11 schreef senswal het volgende:
[..]
Ja precies, net zoals iedereen hier dacht dat Soderling Nadal wel even zou pakken in de finale van RG. Maar zodra Nadal domineert in de wedstrijd is het weer een saaie pot.
Precies.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:11 schreef senswal het volgende:
[..]
Ja precies, net zoals iedereen hier dacht dat Soderling Nadal wel even zou pakken in de finale van RG. Maar zodra Nadal domineert in de wedstrijd is het weer een saaie pot.
Wie is dat dan?quote:[..]
Nee ik had het over die jongen achter haar.![]()
Wit-Rus? Onbekend? Zo onbekend is ze niet en Tsveta komt uit Bulgarije.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:23 schreef Outlined het volgende:
Een onbekende Wit Rus staat Venus er af te tikken. En terecht.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:32 schreef magik7777 het volgende:
Zit zo naar het lijstje van de meeste aces te kijken, en ik acht de kans vrij groot dat held Isner niet meer word achterhaald.
1. J.Isner - 113
2. A.Roddick - 104
3. N.Mahut - 103
4. J.Tsonga - 85
5. D.Brands - 83
6. T.De Bakker - 80
7. T.Berdych - 75
7. S.Querrey - 75
9. Y.Lu - 73
10. J.Benneteau - 69
Alleen Tsonga mag er in zijn laatste wedstrijd tegen Murray niet meer dan 27 slaan...
Wie zijn moeder?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:42 schreef Morthill het volgende:
Tsonareva lijkt nu toch echt van Clijsters te gaan winnen, 3-1 in de laatste set
quote:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar als je de cijfers ziet, dan lijkt het vooral Venus die stond te frotten. 29 UE tegen 6 van Pironkovaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:41 schreef TheArt het volgende:
Tsveta heeft Venus gewoon compleet weggeslagen. Echt alle hoeken van de baan laten zien en dat is toch ook weer eens bijzonder leuk om te zien op gras.
quote:Sinds het begin in 1877 werd het herenenkeltoernooi acht maal door Pete Sampras (1972) gewonnen, de recordhouder wordt daarmee
Vooral omdat Pironkova eigenlijk makkelijk met het tempo van Venus mee kwam en vaak de rally overnam, waarna ze Venus de fout in dwong. En die moest wat extra's doen en dat kon ze niet brengen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:46 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar als je de cijfers ziet, dan lijkt het vooral Venus die stond te frotten. 29 UE tegen 6 van Pironkova
En 22 winners van Williams tegen 12 van Pironkova...
Maar zoals ik al zei, ikheb de wedstrijd niet gezien...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:49 schreef Bruce117 het volgende:
Lees ik dit nou goed op de frontpage van wikipedia:
[..]
jazeker, van 1993 tot 2000 won ie het continu, todat onze Kraai langskwamquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nou, Venus miste ook wel bizar veel gemakkelijke forehands en gemakkelijke volleys. Service liep ook totaal niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:41 schreef TheArt het volgende:
Tsveta heeft Venus gewoon compleet weggeslagen. Echt alle hoeken van de baan laten zien en dat is toch ook weer eens bijzonder leuk om te zien op gras.
Ze speelde niet op een goed niveau, dat zeker niet, maar dat heeft ze wel vaker niet op gras en dan wint ze alsnog. Pironkova dwong haar ook wel grotendeels tot de fouten en het nemen van meer risico.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou, Venus miste ook wel bizar veel gemakkelijke forehands en gemakkelijke volleys. Service liep ook totaal niet.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kennelijk zijn ze het jaar van Kraai alleen vergeten daarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:52 schreef Salamando het volgende:
[..]
jazeker, van 1993 tot 2000 won ie het continu, todat onze Kraai langskwam
Als Federer de finale haalt heeft hij 3 wedstrijden om er 58 te slaan. Als Tsonga wint van Murray gaat die er bijna zeker overheen, en Berdych als die voorbij Federer heeft ook een goede kans.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:32 schreef magik7777 het volgende:
Zit zo naar het lijstje van de meeste aces te kijken, en ik acht de kans vrij groot dat held Isner niet meer word achterhaald.
1. J.Isner - 113
2. A.Roddick - 104
3. N.Mahut - 103
4. J.Tsonga - 85
5. D.Brands - 83
6. T.De Bakker - 80
7. T.Berdych - 75
7. S.Querrey - 75
9. Y.Lu - 73
10. J.Benneteau - 69
Alleen Tsonga mag er in zijn laatste wedstrijd tegen Murray niet meer dan 27 slaan...
Murray wint denk ik wel van Tsonga, en Federer ook wel van Berdych, als Roddick gisteren gewonnen had, was het hem wel gelukt. Maar Fed heeft de meeste kans..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Federer de finale haalt heeft hij 3 wedstrijden om er 58 te slaan. Als Tsonga wint van Murray gaat die er bijna zeker overheen, en Berdych als die voorbij Federer heeft ook een goede kans.
wat moeten ze dan zeggen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:07 schreef Morthill het volgende:
pfff, ik word stiekem wel heel moe van die spelers die zeggen dat ze als kind keken naar Wimbledon en ervan droomden om daar ver te komen en het te winnendat zeggen ze allemaal
Tennis vond ik best leuk, maar omdat mijn ouders het NOG leuker vonden dat ik er geld mee kon verdienen, hebben ze me gepushed, totdat ik het spuug en spuugbeu was. Maar omdat ik mijn ouders niet wilde teleurstellen, en ik het zonde vond van al die dollars, heb ik het toch maar doorgezet, hoewel het heel mijn sociale leven om zeep hielp...quote:
Spuugbeu?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:27 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Tennis vond ik best leuk, maar omdat mijn ouders het NOG leuker vonden dat ik er geld mee kon verdienen, hebben ze me gepushed, totdat ik het spuug en spuugbeu was. Maar omdat ik mijn ouders niet wilde teleurstellen, en ik het zonde vond van al die dollars, heb ik het toch maar doorgezet, hoewel het heel mijn sociale leven om zeep hielp...
zoiets???
Weet ik veel, liever nietsquote:
Ben ik het wel mee eens, net als die geweldige interviews na de wedstrijd of, nog erger, over een wedstrijd die nog moet komen:quote:
Maar verliest de 2e set met 6-3.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Weet ik veel, liever niets
Eleveld staat inmiddels 6-0 en *3-2 voor
Haha zoooo herkenbaar allemaal!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, net als die geweldige interviews na de wedstrijd of, nog erger, over een wedstrijd die nog moet komen:
- "It's going to be a very tough match." Dat zegt volgens mij elke speler over elke wedstrijd.
- "I know that if I play very well, I'll have a chance of winning." Dat zegt volgens mij vrijwel elke speler over elke wedstrijd.
- "This is one of my favorite tournaments in the world."
'Try to play my best tennis' dan ook nog.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:00 schreef senswal het volgende:
[..]
Haha zoooo herkenbaar allemaal!
En achter die van It's gonna be a very tough match, but i gonna play my best tennis.
mooi, nu tegen de nummer 6 van de plaatsingquote:
Ja, warm word je er niet meer van anno 2010quote:
Als ik het zo zie kan ik weinig anders dan het met je eens zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben aan het kijken, maar ze ziet er nog steeds heel mooi uit.
Ja, echt mooi.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:13 schreef senswal het volgende:
[..]
Haha die Top 10
4 - Why couldn't I have played Federer? It would've been over in 15 minutes.
Geil.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:40 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hear hear.quote:
Geniaalquote:
Hoeveel procent heeft hij nodig denk je?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOSSSSSS RAFAAAA!!MOrgen AARSCH kicken!
![]()
![]()
rot. op. oversekste puberquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOSSSSSS RAFAAAA!!MOrgen AARSCH kicken!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |