1-0quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
wat had je vanmiddag staan bij nl-slowakije btw?
quote:
oh dat jaquote:Op maandag 28 juni 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, vorige wedstrijd duidelijk slaan en geen rood krijgen...
Nee, dat was bij de primeur van de nieuwe single van Katie Melua.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
dat is die ene waar we zo lullig verloren en waar mijn broer huilend boven op zijn kamer naar de radio luisterde?
ah k danquote:Op maandag 28 juni 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
1-0toch weer 5 puntjes binnen. Nog bedankt voor het overhalen gisteren.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dat was bij de primeur van de nieuwe single van Katie Melua.
quote:
Sorry? Die had na zijn huidigegele kaart voor de QF geschorst moeten zijn. Die tweede tegen Ivoorkust was pure onzin.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Nu Kaka nog een gele kaart aannaaien, want die hoort niet eens in deze wedstrijd te staan
we hadden echt moeten winnen toen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:03 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ja volgens mij is het die ja![]()
Duurde wel tot half 11 geloof ik. Ik mocht opblijven
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
OMG je kent hem!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou zonde zijn, is er een keer een FOK! hunk.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wiemet die mooie ogen
staat toch nergens
U bro gay 2?quote:
goffer, daar ging mijn bierquote:Op maandag 28 juni 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Thuis, cocktailtjes slurpenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
Mag ik even een stomme vraag stellen en vragen waar Ronaldinho is?
Ja voetbalt niet mee idd, mis hem.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
Mag ik even een stomme vraag stellen en vragen waar Ronaldinho is?
Ik vind er niet veel aanquote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou zonde zijn, is er een keer een FOK! hunk.
het is al 2-3 in kaartenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:07 schreef crv het volgende:
Kut
[ afbeelding ] Chili Millar
staat nergens dat hij gay isquote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou zonde zijn, is er een keer een FOK! hunk.
quote:
Ja maar jij houdt van.. ja.quote:
Gekkiequote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had hem andersom, en dat had zomaar gekund
staat er ook hoorquote:
gepasseerd in ieder gevalquote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker hoor, goed voor mekaar.![]()
geblesseerd of gewoon niet goed genoeg?
volgens mij lag ik toen al kwijlend op de bank te slapen. Ik weet het niet meerquote:Op maandag 28 juni 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
we hadden echt moeten winnen toen.
in de verlenging hadden we een strafschop moeten krijgen
Dat vind ik leuk.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel mooie ogen
Maar beetje patserig
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt van.. ja.![]()
Nee hij is niet het lekkerste wat ik ooit gezien heb, maar wel op FOK! fobo.
Kwijlend.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Marlalala het volgende:
[..]
volgens mij lag ik toen al kwijlend op de bank te slapen. Ik weet het niet meer
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Het is toch te hopen dat we vrijdag net zo'n scheids hebben als vanavond, anders voorzie ik veel geel en rood voor Oranje
lol, vind dat echt een van de meest onterechte nederlagen van oranje.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Marlalala het volgende:
[..]
volgens mij lag ik toen al kwijlend op de bank te slapen. Ik weet het niet meer
Ja hallo weet ik niet, meestal als ik iemand RL ken kan ik dat wel zien.quote:
Een echt vent hoeft niet te patseren, wel mijn meisje zeggenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk.Ook als ze ''m'n meisje'' zeggen.
Toch viel het vanmiddag ook mee ondaks dat die scheids een trekker isquote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Het is toch te hopen dat we vrijdag net zo'n scheids hebben als vanavond, anders voorzie ik veel geel en rood voor Oranje
Wie?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hallo weet ik niet, meestal als ik iemand RL ken kan ik dat wel zien.Jij houdt denk ik van Barry Atsma types.
ja dat vind ik leukquote:Op maandag 28 juni 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Een echt vent hoeft niet te patseren, wel mijn meisje zeggen
Dood of de gladiolen is mooier.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hallo weet ik niet, meestal als ik iemand RL ken kan ik dat wel zien.Jij houdt denk ik van Barry Atsma types.
Vanmiddag ging het toch redelijk? Al waren die van RObben en Stekel onzin natuurlijk. Maar ja als we brasil kloppen vervallen die weerquote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Hmm... Denny Christiaan types dan?quote:
vanmiddag ging dat prima, hoewel beide kaarten onterecht waren, maar ik doel eigenlijk op het acteertalent van BRAquote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag ging het toch redelijk? Al waren die van RObben en Stekel onzin natuurlijk. Maar ja als we brasil kloppen vervallen die weer
Ja kon hem even niet plaatsen maar neequote:
Toch niet van die mannen met vette lange haren, en een kleine kont.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geef dan eens een voorbeeld?
Ik denk namelijk dat jij meer van het rock-type bent
Jeezzzz, weet ik het gewoon mooie ogen en lach, stoer maar geen patserquote:Op maandag 28 juni 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geef dan eens een voorbeeld?
Ik denk namelijk dat jij meer van het rock-type bent
Mannen met lang haarquote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toch niet van die mannen met vette lange haren, en een kleine kont.
Ja ik ook maar nu even iets realistisch. Fabio is een godquote:
Een pittige man, lekker vlot, in voor een goed gesprek, lekker gek doen met zijn maten?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Jeezzzz, weet ik het gewoon mooie ogen en lach, stoer maar geen patser
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vanmiddag ging dat prima, hoewel beide kaarten onterecht waren, maar ik doel eigenlijk op het acteertalent van BRA
Nee die zou ik geven maar niet op vallenquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Jeezzzz, weet ik het gewoon mooie ogen en lach, stoer maar geen patser
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al best lang haar
Hoelang? bijna 36 jaar
Ja en wel donker haar en kortquote:Op maandag 28 juni 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een pittige man, lekker vlot, in voor een goed gesprek, lekker gek doen met zijn maten?
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al best lang haar
Hoelang? bijna 36 jaar
Nee ook nietquote:
Wij wel. En Pat. Maar die is er niet geleuf ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef crv het volgende:
kunnen we het weer over voetbal hebben, ik val niet op mannen
Is er voetbal dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef crv het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef crv het volgende:
die is leren. hoop dat ie zijn Her haaltquote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij wel. En Pat. Maar die is er niet geleuf ik.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij wel. En Pat. Maar die is er niet geleuf ik.
quote:
Wat ben je nu voor MODquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |