Een echt vent hoeft niet te patseren, wel mijn meisje zeggenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk.Ook als ze ''m'n meisje'' zeggen.
Toch viel het vanmiddag ook mee ondaks dat die scheids een trekker isquote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Het is toch te hopen dat we vrijdag net zo'n scheids hebben als vanavond, anders voorzie ik veel geel en rood voor Oranje
Wie?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hallo weet ik niet, meestal als ik iemand RL ken kan ik dat wel zien.Jij houdt denk ik van Barry Atsma types.
ja dat vind ik leukquote:Op maandag 28 juni 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Een echt vent hoeft niet te patseren, wel mijn meisje zeggen
Dood of de gladiolen is mooier.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hallo weet ik niet, meestal als ik iemand RL ken kan ik dat wel zien.Jij houdt denk ik van Barry Atsma types.
echt een verademing deze manquote:
Vanmiddag ging het toch redelijk? Al waren die van RObben en Stekel onzin natuurlijk. Maar ja als we brasil kloppen vervallen die weerquote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Het is toch te hopen dat we vrijdag net zo'n scheids hebben als vanavond, anders voorzie ik veel geel en rood voor Oranje
ik zeg altijd mijn liefquote:
Hmm... Denny Christiaan types dan?quote:
vanmiddag ging dat prima, hoewel beide kaarten onterecht waren, maar ik doel eigenlijk op het acteertalent van BRAquote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag ging het toch redelijk? Al waren die van RObben en Stekel onzin natuurlijk. Maar ja als we brasil kloppen vervallen die weer
Ja kon hem even niet plaatsen maar neequote:
Toch niet van die mannen met vette lange haren, en een kleine kont.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geef dan eens een voorbeeld?
Ik denk namelijk dat jij meer van het rock-type bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |