Jammer dat ze toch weer de wafeltang heeft gevonden....quote:Op maandag 28 juni 2010 20:02 schreef Lady-Miekie het volgende:
D'r haar zit wél heel leuk nu, staat goed![]()
Ik ook, die heeft jongensmoeder op haar voorhoofd geschreven staan.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:04 schreef Starlie het volgende:
al vind ik haar meer een jongens mama...
Vind het commentaar in NL leuker... maar ik versta die Belg ook niet altijd!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me nou afvroeg, de stukjes aan elkaar gemonteerd en gekletst zijn hier uiteraard door iemand van RTL (denk ik?) gedaan, hoe zenden ze die afleveringen in België uit, zouden ze leuker commentaar hebben?
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vind het commentaar in NL leuker... maar ik versta die Belg ook niet altijd!
Ik downloadquote:Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn die hele oude afleveringen dan met Belgisch commentaar of bedoel je dat niet?
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik downloadde nieuwste altijd en die hebben Belgisch commentaar. Maar het zou kunnen dat die oude afleveringen ook met Belgisch commentaar is hoor...
Het gaat vast nog wel een keer of 10 herhaald wordenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh op die manierIk kijk pas sinds een jaar, dus ken alleen de nieuwe.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Het gaat vast nog wel een keer of 10 herhaald wordenEn het blijft leuk om naar te kijken!
O ik vond die oude afleveringen opzich altijd wel leuk, al vond ik de momenten van zwangerschaps aankondigingen, bevallingen en het huwelijk van Lyndsey en Dave het leukste!! En de eerste kus van Lyndsey en Dave niet te vergetenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die oude vind ik echt 3 keer niks, af en toe geprobeerd te kijken, maar trok me niet.
Hoop dat de Vrijdagavond snel weer begint na de zomer
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef Starlie het volgende:
al vond ik de momenten van zwangerschaps aankondigingen, bevallingen en het huwelijk van Lyndsey en Dave het leukste!!
Of je downloadt de VTM afleveringenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik downloadde nieuwste altijd en die hebben Belgisch commentaar. Maar het zou kunnen dat die oude afleveringen ook met Belgisch commentaar is hoor...
en dan een tweeling krijgen...jongens uiteraardquote:Op maandag 28 juni 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
En tijd voor een 3e, ze zou minder gaan werken zodat ze meer tijd heeft voor de jongens, en nog is Nicolas ermee bezig.![]()
En ik denk niet dat Nicolas het haar in dank zal nemen als ze "oeps" zwanger is ineensDie reactie van hem laatst
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 06:09 schreef lily het volgende:
[..]
en dan een tweeling krijgen...jongens uiteraard![]()
en gaat er dan met de huisvriend van de familie vandoor..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nicolas vraagt spontaan een scheiding aan
Eerst trouwen omdat het prinsesje dat wilt, dan weer een zwangerschap omdat het prinsesje dat wilt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
en gaat er dan met de huisvriend van de familie vandoor..
Dat is het hele puntquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:28 schreef Refurb het volgende:
Volgens mij is die toch zwaar gay.
Die Tom, toch?
quote:
Yep, alle afleveringen in belgie worden ingesproken door een belgische meneer, de oude ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Da's waar, maar het lijkt wel of er toen meer gebeurde...... zoals zwangerschappen, bruiloft.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nu leuk, ze hebben allemaal een gezin.![]()
In die oude afleveringen zie ik alleen maar Bompa en kamp, nu is het wat normaler
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:29 schreef Mirjam30 het volgende:
'Je kunt me moeilijk in een hutje stoppen' zegt Carmen.Heeft ze mazzel met JM, anders had ze wel in een 'hutje' (lees: eensgezinswoning) gezeten.
JM oogt ook echt met als ongemakkelijk, wat Carmen normaal voor hem doet, zoals bijv. zijn pyjemaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:41 schreef Refurb het volgende:
J.M. was apseluut (met de nadruk op dat woord, ja: zie vorige topics ergens) niet technisch met die koffie.
En den Broes voor de camera, haha.
Hoezo Nicolas gaat Sammie ff wakker maken, zeker om zijn derde been te zien XD
Zijn piezjemaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:02 schreef frensje het volgende:
[..]
JM oogt ook echt met als ongemakkelijk, wat Carmen normaal voor hem doet, zoals bijv. zijn pyjema
http://bit.ly/BQTmuquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:19 schreef pleeborstel het volgende:
Ooh, ik vind die Liam zo'n mooi ventje om te zien
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja, dat huis dat veel kleiner is dan wat ze hadden ja
hoezo snobistisch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:29 schreef Mirjam30 het volgende:
'Je kunt me moeilijk in een hutje stoppen' zegt Carmen.
quote:
quote:
die was te voorspelbaar idd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:26 schreef Rianne84 het volgende:
Ik kijk niet naar de tv, maar hoor 'm wel.
Ik hoor: Debby komt de geboorte van de pups feestelijk inwijden (oid)
Ik denk: champagne
Ik kijk: ja hoor
Jij weet het mooi te brengenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
nou ik vind dat niet snobistisch.
Het zijn kampers die lekker luxe willen wonen maar ook met veel buiten.
Net als op t kamp maar dan beter!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Wat ik dan echt echt niet snap he, is dat ze persé die dag willen gaan verhuizen ook, terwijl dat oude huis nog altijd te koop staat.
Dat hoefde dus niet in die hitte en zo gehaast he.
Maar ik vind het wel tof dat ze toch altijd alles zelf doen.
Dat zou zo maar kunnen inderdaadquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar dacht ik vorige keer over toen het voor het eerst uitgezonden werd. Zou het er ook mee te maken hebben dat je dan geen vreemden aan je spullen hebt die een woordje kunnen doen richting de pers?
of misschien was het wel de enige dag dat iedereen vrij wasquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Wat ik dan echt echt niet snap he, is dat ze persé die dag willen gaan verhuizen ook, terwijl dat oude huis nog altijd te koop staat.
geldbesparingquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, da's leuk en gezellig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:08 schreef lily het volgende:
Wat een ongelooflijk werk moet dat zijn geweest. De inhoud van die enorme villa verhuizen (waar ze al 25 jaar woonde?)
pffffff
Na zo'n zwaar vermoeide dag je kinderen bij je pas verhuisde ouders laten, vind ik niet zo kies eigenlijk (terwijl je zelf thuis zit met z'n tweetjes
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef fespo het volgende:
hmm denk feb 2009.
http://www.gva.be/nieuws/(...)s-staat-te-koop.aspx
Is toch niets mis mee dat kinderen wel mogen weten dat ze vroeger niet maar alles zo kregen zoals tegenwoordig?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:10 schreef Nicolee22 het volgende:
Soms kan ik me zo ergeren aan die Jean Marie:
Ja keano, vroeger als ik schoentjes kreeg van de papa en de mama dan zette ik die mooie gekuist langs me bedje neer, en dan rook ik eraan hoe lekker dat rook..
Lijkt me inderdaad niet raar, zeker bij deze verwende kinderen nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:05 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Is toch niets mis mee dat kinderen wel mogen weten dat ze vroeger niet maar alles zo kregen zoals tegenwoordig?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Zeg wat is dat eigenlijk ook voor een opvoedmethode?
Dat Debby zegt "Ik ga papa halen" als dat jonk daar zo vervelend doet?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Miepje heeft geen overwicht, zouden de jongens alleen hem serieus nemen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kinderen Pfaff nemen geen enkele volwassene serieusquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die kinderen Pfaff nemen geen enkele volwassene serieus
Ow ja! Dat was ook 1 van de eerste afleveringen waarbij ik dachtquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die 2 van Kelly luisteren toch best oke als ze eens in de zoveel tijd echt boos wordt?
Oude aflevering waar Shania of Kenji zat te klieren, en zij "gekookt" had, kind op de gang en na haar uitleg kwam het als een mak lammetje terug
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja! Dat was ook 1 van de eerste afleveringen waarbij ik dachtWTF het lukt ze wel...
maar als ik zie hoe bijdehand en verwend die Shania is, dan gaan m'n nekharen overeind staan...
En als ik ze zie als ze bij opa en oma zijn dan denk ik echt van
En ze luisteren volgens mij ook alleen 'echt' naar Kelly...
Genoeg kijkplezier nogquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shania wordt nog wel een lekker pubertje, als ik zie hoe bijdehand ze tegen Carmen is of hoe ze Fay even aanpakt
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Genoeg kijkplezier nog
Das hetzelfde als Bruce die over een jaar of 10 z'n eerste vriendje krijgt
Wij dikke vrienden, hé?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
Nja anders komen de spin-offs welquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze dan nog de soap gaande houdenZou wel leuk zijn
Kan hij dubbeldaten met Kenji en zijn vriendjequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Genoeg kijkplezier nog
en hoe vervolgens ome nicolas in bed wordt betrapt met het vriendje van Broessssquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Genoeg kijkplezier nog
Nou ja, mijn moeder zei ook weleens ´wacht maar tot je vader thuis is vanavond´ , dan piepten wij wel andersquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Zeg wat is dat eigenlijk ook voor een opvoedmethode?
Dat Debby zegt "Ik ga papa halen" als dat jonk daar zo vervelend doet?
True, maar kinderen zijn in staat om het bloed onder je nagels vandaan te trekken. Soms weet je van gekkigheid niet meer wat je moet zeggen, en zou je ze een ram willen verkopen. Om dat laatste te voorkomen is het niet zo ´n slecht idee om je wederhelft erbij te roepen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
En dan nog, tis wat anders om te zeggen wacht maar tot je vader vanavond thuis is, dan gelijk maar de vader erbij te halen omdat je het zelf niet af kan handelen.
Ow dat zou wel een onsmakelijk beeld zijn gok ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
en hoe vervolgens ome nicolas in bed wordt betrapt met het vriendje van Broessss
Ik heb ook net zitten kijken, ongelofelijk dat meneer z'n zin kreegquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:04 schreef roos85 het volgende:
de kids van Debby vind ik het meeste verwend, dat Keano gewoon zijn zin kreeg met dat paard, niet te geloven
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
True, maar kinderen zijn in staat om het bloed onder je nagels vandaan te trekken. Soms weet je van gekkigheid niet meer wat je moet zeggen, en zou je ze een ram willen verkopen. Om dat laatste te voorkomen is het niet zo ´n slecht idee om je wederhelft erbij te roepen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:04 schreef roos85 het volgende:
de kids van Debby vind ik het meeste verwend, dat Keano gewoon zijn zin kreeg met dat paard, niet te geloven
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:49 schreef Urquhart het volgende:
Opvallend hoge kijkcijfers trouwens de laatste tijdContinue rond de 500 000 kijkers
Inderdaadquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat wil je er is geen hol op tv nu, dus bij gebrek aan beter
Maar misschien gaan ze het 'Zonnetje in huis' nog wel uitzenden, of 'M'n dochter en ik.'quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat wil je er is geen hol op tv nu, dus bij gebrek aan beter
Ik hoop nu toch echt dat je een grapje maakt, jij vind het Zonnetje in huis echt leuk? Wist niet eens dat die mensen echt bestondenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:30 schreef Urquhart het volgende:
Het zonnetje in huis blijft zelfs bij de tiende herhaling nog leuk![]()
Of gewoon weer Flodder
Ja...ik vind het Zonnetje in Huis echt leukquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik hoop nu toch echt dat je een grapje maakt, jij vind het Zonnetje in huis echt leuk? Wist niet eens dat die mensen echt bestonden
Dat mag hoor! It's not a crimequote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja...ik vind het Zonnetje in Huis echt leuk
Leuk, waren ze daar vorig jaar ook niet even een weekendje weg? ik kan me nog herinneren dat ze een boottochtje maakten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:45 schreef Mirjam30 het volgende:
Vanochtend op de radio gehoord; de Pfaffs hebben een huisje gekocht bij de Vinkeveense Plassen!
Oh nee tochquote:
Waren wel héle mooie huisjes! Die slaapkamer ook waar Kenji&Shania kwamen te liggen.Moest ineens aan de Ikea ingerichte bungalows van Landal&CenterParks denkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:11 schreef fespo het volgende:
klopt, in Vinkeveen dat werd donderdag nog uitgezonden.
Hij is gewoon hatske gefrustreerd dat ie nog met een vrouw samen is...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef roos85 het volgende:
wat is die Nicolais toch een galbakhij kan Debby toch troosten..
en minder van die rotopmerkingen maken...![]()
![]()
ik krijg bij hem ook van die Jambers visioenen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij is gewoon hatske gefrustreerd dat ie nog met een vrouw samen is...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik krijg bij hem ook van die Jambers visioenen...
Overdag is hij getrouwd met de dochter van een beroemde keeper, maar 's nachts geniet hij van bruisende nachtleven met met een geheime mannelijke partner..
Enge nicht is hetquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef roos85 het volgende:
wat is die Nicolais toch een galbakhij kan Debby toch troosten..
en minder van die rotopmerkingen maken...![]()
![]()
broeske probeerde haar te troosten en ze duwde em gewoon wegquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:02 schreef amaranta het volgende:
En morgen in dun tabloid.
Linsie negeert haar kinderen als ze thee drinkt met bobonne.
Precies.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
broeske probeerde haar te troosten en ze duwde em gewoon weg
Nee, ze at geen boter op dr brood toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:09 schreef Refurb het volgende:
Shania: ,,Nee, wij eten geen boterhammetjes. Da's niet goed voor het cholestorol"
Ah, kan. Niet goed meegekregen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ze at geen boter op dr brood toch?
kan me wel voorstellen dat ze zo gefrustreerd is, is toch vaak ook belachelijk wat de roddelbladen schrijven...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
broeske probeerde haar te troosten en ze duwde em gewoon weg
Moet ze nodig continu een cameraploeg uitnodigen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
kan me wel voorstellen dat ze zo gefrustreerd is, is toch vaak ook belachelijk wat de roddelbladen schrijven...
Nah dat zijn naar mijn idee echt twee totaal verschillende dingen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:21 schreef Refurb het volgende:
[..]
Moet ze nodig continu een cameraploeg uitnodigen.
tuurlijk niet! ze verdienen toch ook geld met hun prive-perikelen. dat is onderhand de enige reden dat ze (nog) bekend zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah dat zijn naar mijn idee echt twee totaal verschillende dingen!
En daarom mag iedereen maar leugens over ze schrijven??????quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:21 schreef Refurb het volgende:
[..]
Moet ze nodig continu een cameraploeg uitnodigen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:52 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En daarom mag iedereen maar leugens over ze schrijven??????
En dan nog kan ik me voorstellen dat ze kwaad zijn dat er soms de meest belachelijke leugens over hun de ronde doen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij je leven verkoopt dan is het niet vreemd dat je geen prive-leven meer hebt lijkt me.![]()
Een reden waarom veel mensen niet bekend willen zijn, of waarom BN'ers never nooit een reality soap beginnen.
Daar kiezen ze voor. Als jij niet in de belangstelling wilt staan moet je niet geld vragen om alles in je leven bloot te geven. Van ziekenhuisopnames tot bevallingen aan toe. Eigen keuze.
Ja maar er worden ladingen leugens verspreid in zo'n tabloid. Moet je dat dan ook maar simpelweg accepteren? Nee dat vind ik echt grote onzin.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:06 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
tuurlijk niet! ze verdienen toch ook geld met hun prive-perikelen. dat is onderhand de enige reden dat ze (nog) bekend zijn
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar er worden ladingen leugens verspreid in zo'n tabloid. Moet je dat dan ook maar simpelweg accepteren? Nee dat vind ik echt grote onzin.
Hm, nee,quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:52 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En daarom mag iedereen maar leugens over ze schrijven??????
Het is accepteren of uit de belangstelling gaan. Dat is nu eenmaal zo, leuk of niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
Ja maar er worden ladingen leugens verspreid in zo'n tabloid. Moet je dat dan ook maar simpelweg accepteren? Nee dat vind ik echt grote onzin.
Nja dat vind ik een moraalverschuiving van een jewelste.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:15 schreef lily het volgende:
[..]
Hm, nee,
maar dat is wel wat er gebeurt als je een bekend persoon bent. Dat weet je en dat is de tol die je voor "roem" moet betalen.
Hoe meer mensen je kennen hoe meer meningen er over je zijn en hoe meer aannames.
Zij kiezen daar toch echt zelf voor en verdienen er een flinke boterham mee.
Wil je niet in de belangstelling staan en wil je niet dat de tabloids (onzin) over je schrijven dan moet je zeker geen real life soap met je hele familie laten maken.
Zij verkoopt haar leven niet. Dus er is wel degelijk een groot verschil.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:13 schreef Bartjebart het volgende:
Het heeft er ook niks mee te maken of je een BV of BN bent in basis. Ze kunnen ook verhalen gaan schrijven over jou. En leugens over je bedenken, alleen ben jij lang niet zo interessant.
Het klinkt een beetje als afgunst. Maar dat zal wel niet...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij verkoopt haar leven niet. Dus er is wel degelijk een groot verschil.
Als je zó ver gaat om zelfs met je benen wijd te liggen bevallen en dat laat filmen, kom op zegEn dan klagen dat mensen over je kletsen.
Iemand die acteert en bekend is mauwt ook niet, die neemt het voor lief, die begint zelf een carriere.
Als de Pfaffs geen reality soap maken verdwijnen ze op de achtergrond, dus ze hebben een keuze.
Ze kiezen voor het geld. Eigen schuld, dikke...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als afgunst. Maar dat zal wel niet...
Preciesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:09 schreef lily het volgende:
Ik heb trouwens ook niet het idee dat de rest van de familie er zo mee zit, alleen Lindsey en zij is behoorlijk naief
Goh, nu ben ik wel héél nieuwsgierig, maar ik heb toch echt niemand zien bevallen, alleen dat de familie in de gang stond. Wie heb jij dan gezien, want dan heb ik toch blijkbaar iets gemist.....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij verkoopt haar leven niet. Dus er is wel degelijk een groot verschil.
Als je zó ver gaat om zelfs met je benen wijd te liggen bevallen en dat laat filmen, kom op zegEn dan klagen dat mensen over je kletsen.
Iemand die acteert en bekend is mauwt ook niet, die neemt het voor lief, die begint zelf een carriere.
Als de Pfaffs geen reality soap maken verdwijnen ze op de achtergrond, dus ze hebben een keuze.
Ze kiezen voor het geld. Eigen schuld, dikke...
quote:
Tuurlijk weet je als je bekend bent dat er over je geroddeld wordt. Maar als het een op een bepaald moment alleen maar leugens worden is het toch niet gek dat het je dan een keer teveel wordt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PreciesCarmen die keek ook een beetje met medelijden maar je ziet dat zij er na zoveel jaar echt niet wakker van ligt
Kelly zal het ook worst wezen
En natuurlijk kan het pijnlijk zijn, maar het is nou eenmaal zo dat je of kiest voor de publiciteit of niet.
Bekend zijn = roddels.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap wel dat ze dr over zeurt hoor, maar doe zoals de rest, laat je niet kennen, ze willen wel duidelijk de voordelen van de publiciteit, dan moet je ook de nadelen handelen he.
Ach dat over die belasting bijvoorbeeld, is wel iets anders dan dat Dave zogenaamd vreemd zou zijn gegaan of dat Lindsey zogenaamd zwanger van een 3e is. (Of is het al helemaal over en uit dat er niks aan de hand is met JM en al dat geld gebeuren?)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:22 schreef AnneLo het volgende:
Hoe vaak zijn hier in Nederland geen BN-ers die een rechtszaak aanspannen omdat er allerlei leugens over ze verspreid worden.
Ja er werd geroddeld dat Nicolas hetero zou zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:28 schreef lily het volgende:
Maar wat voor onwaarheden zijn er eigenlijk gezegd dan? Zijn het er echt zoveel?
Ik kan me iets herinneren over belastingfraude (en misschien klopt dat wel tot bepaalde hoogte) en iets over een affaire van Jean-Marie..
nog iets?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:55 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Ja er werd geroddeld dat Nicolas hetero zou zijn.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:29 schreef lily het volgende:
oh ja, ze zou zwanger zijn van een derde... en dat was niet zo
vreselijk inderdaad
misschien probeert ie je wat cavia's aan te smerenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Reageert ie een beetje zo als Frans Bouer of stuurt hij Kenji op je af.
Nja ik had wel een reactie willen geven op de rest, maar ik moest me haasten om op m'n werk te komenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan krijg je er die draai weer aan, was te verwachten.
Maar geen reactie op het feit dat ze er zelf voor kiezen?
En afgunst, nee, ik zou voor geen miljard de geboorte van mijn dochter zo voor Jan en alleman te koop willen zetten.Dus nee niet bepaald.
Heb je Kelly wel eens te keer horen gaan over dit? Zo niet, dan heb je die afleveringen gemist waarschijnlijk... Die frustreert het ook behoorlijk heb ik het idee...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PreciesCarmen die keek ook een beetje met medelijden maar je ziet dat zij er na zoveel jaar echt niet wakker van ligt
Kelly zal het ook worst wezen
En natuurlijk kan het pijnlijk zijn, maar het is nou eenmaal zo dat je of kiest voor de publiciteit of niet.
Bekend zijn = roddels.
Ow ik doe het zelf ook hoor. Maar met roddelen an sich is niks mis, zolang je het maar niet als waarheid gaat aannemen. EN zolang je er maar geen geld aan gaat verdienen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:09 schreef lily het volgende:
Maar doen wij hier niet precies hetzelfde? Oke, ik en een aantal van ons dan?
Wij roddelen ook dat het een lieve lust is hier. En doen aannames. Logisch, vind ik.
Ik volg die soap al jaren dus ik heb een mening over hen. Daar kan ik niks aan doen. Dat die mening gebaseerd is op wat ik zie op tv kan ik ook niks aan doen. Ik ken ze niet persoonlijk en wie weet zit ik er wel helemaal naast maar ja, dat is nu eenmaal zo.
Een real life soap is een beetje als een roddelblad.
Het is big business en waarom is het dat? Omdat "iedereen" (en niet alleen verveelde huisvrouwen) het wil zien, alles wil weten en het koopt/kijkt whatever.
Wij speculeren hier ook over bijvoorbeeld Carmen's alcoholgebruik. Wij zien ze nu eenmaal iedere aflevering een fles opentrekken. Raar heh, dat mensen daar dan over praten.
Ik vind dus van niet.
En dan moet je niet gaan janken, boehoe, ze denken dat we alcoholisten zijn. Jammer dan.
Ze komen overal opdagen om lintjes door te knippen en weet ik veel wat, om bejubeld te worden. Want dat is wel leuk.
Nou, sommige dingen in het bestaan van een beroemd persoon is niet leuk. Want iedereen heeft ineens een mening over je en die is niet altijd leuk of waar.
Deal with it
Ik heb trouwens ook niet het idee dat de rest van de familie er zo mee zit, alleen Lindsey en zij is behoorlijk naief
Ah de fijne Nederlandse mentaliteitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap wel dat ze dr over zeurt hoor, maar doe zoals de rest, laat je niet kennen, ze willen wel duidelijk de voordelen van de publiciteit, dan moet je ook de nadelen handelen he.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je Kelly wel eens te keer horen gaan over dit? Zo niet, dan heb je die afleveringen gemist waarschijnlijk... Die frustreert het ook behoorlijk heb ik het idee...
Mwah, hoeveel BN'ers roepen niet dat ze de pers/bladen soms nodig hebben en/of opzoeken voor publiciteit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef Bartjebart het volgende:
EN zolang je er maar geen geld aan gaat verdienen.
Kelly kan, vooral als ze geinterviewd wordt, behoorlijk los gaan over haar frustraties die de roddelbladen heten...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik dat idd gemist, ik heb er nooit iets over gehoord en dacht juist dat zij haar schouders op zou halen. Correctie dan maar
Nee jij en ik niet waarschijnlijk. Maar een groot deel van de mensen wel hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, hoeveel BN'ers roepen niet dat ze de pers/bladen soms nodig hebben en/of opzoeken voor publiciteit.
Tis niet alleen maar ellende.
En over het stukje "niet als waarheid aannemen", Mientje op de hoek leest het bij de kapper en neemt het als waarheid aan, maar wat wij hier roepen elke week nemen we toch niet als waarheid aan, maar daar grappen we gewoon over
Als Lindsey op de Nederlandse Prive cover zou staan "Dave gaat vreemd" neem ik dat écht met een grote korrel zout hoor
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee jij en ik niet waarschijnlijk. Maar een groot deel van de mensen wel hoor
Dat zijn ook dezelfde mensen die er van uit gaan dat alles wat op Wikipedia staat klopt...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:45 schreef Saphia het volgende:
Jullie kijken de herhalingen van het nieuwe seizoendat is nog niet zo lang geleden uitgezonden
![]()
Ik ga volgende maand een weekendje naar Antwerpen,als het lukt wil ik nog even langs Brasschaat om een Pfaffertjestour te doen.Als het lukt,post ik de foto's hier
Dank jequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is idd net of het vorige week voor het eerst uitgezonden werd en nu weer ja
Leuk dat je gaat!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:00 schreef Saphia het volgende:
[..]
Dank jeik hoop dat RTL gauw de nieuwe afleveringen gaat uitzenden.Ik heb nog weleens een aflevering overgeslagen omdat Idols zo verschrikkelijk lang uitliep
maar heb even geen zin in de(oudere) pfaffs afleveringen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in, dit is die aflevering.... de meest genante van dit seizoen
ja, erg is dat....ohhh, brrquote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Dat gesprek en de spanning tussen Nicolas en DebbyIk kruip zowat weg in de bank, zo genant vind ik dat geleuter van Nicolas
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:35 schreef lily het volgende:
[..]
ja, erg is dat....ohhh, brr![]()
![]()
Maar Kelly ook even hoor...met dat bed; Sam zei alleen; maar dat heeft toch geen haast? Begint ze te flippen? Hoe doe jij tegen mij?
![]()
Maar goed; gelukkig eindigde het weer beter en gezellig
omdat ze bang was dat den broeske gelijk weg zou racen, dwars de weg overquote:Op maandag 19 juli 2010 21:00 schreef DarkElf het volgende:
nee kende deze aflevering niet. tenekrommend idd.
en L. met die kinderen op de fiets?Waarom doet ze die kleine op de fiets en Bruce achterop???
Ahhh ja, Bruce vond elke auto een 'chique dinges.'quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:23 schreef Refurb het volgende:
Was wel leuk hoe Bruce naar Dave's werk ging samen met Mams en Fay.
Deed me denken aan "Memories"
Ja, dat ga ik doen! En geld opzij zetten, dan kan ik zo'n Audi over een jaartje of tien wel kopenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:44 schreef lily het volgende:
[..]
als je nu later goed oplet en hard werkt kun je ook zo'n mooie auto kopen
Da's goed he?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik doen! En geld opzij zetten, dan kan ik zo'n Audi over een jaartje of tien wel kopen
het is daar altijd chaos in huisquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:01 schreef Moja het volgende:
Ik krijg altijd een beetje het idee dat Lyndsey zelf ook niet goed weet waar ze mee bezig is als ze zich met de kinderen bezighoud. Gaat zo knullig allemaal
ze is dan ook niet echt de slimstequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:01 schreef Moja het volgende:
Ik krijg altijd een beetje het idee dat Lyndsey zelf ook niet goed weet waar ze mee bezig is als ze zich met de kinderen bezighoud. Gaat zo knullig allemaal
"Ja maar ge weet toch waar we vanaf komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
ze is dan ook niet echt de slimste
dat zeker niet, maar ze wilt wel echt het perfecte moedertje spelenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
ze is dan ook niet echt de slimste
alles voor de camera hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat zeker niet, maar ze wilt wel echt het perfecte moedertje spelen![]()
![]()
Ik denk dat iedere moeder wel het perfecte moedertje wil spelenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat zeker niet, maar ze wilt wel echt het perfecte moedertje spelen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:01 schreef Moja het volgende:
precies dit dacht ik gisteren ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
En zeg nou zelf, aan den Broes heb je ook je handjes vol hoor
Maar ik blijf het een leuk joch vinden
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:36 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat mij trouwens op valt, dat Lindsey erg vaak zelf voor haar kindjes zorgt en niet net als Debby en Kelly ze 9 van de 10 keer bij Carmen dropt.
Ondanks dat ze het duidelijk echt niet altijd makkelijk heeft/ vindt met die 2.
Tenminste, wat we er van mee krijgen op tv dan
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, Lindsey is altijd met ze bezig.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu de kindjes naar school gaan en zij werkt voor Jean Marie toch ook niet meer.
Toen de kindjes van Kelly zo klein waren woonden ze nog thuis in, dus dat was heel anders.
Sam doet bv veel meer met de kids dan Dave denk ik ooit zal doen, das ook heel leuk!
Die had d'r handen dus ook niet volquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Toen de kindjes van Kelly zo klein waren woonden ze nog thuis in, dus dat was heel anders.
Aha! Interessante informatie!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:17 schreef themauster het volgende:
Volgens de beheerder van de Pfaffs hyves () die met RTL hebben gemaild komen de laatste paar afleveringen van seizoen 10 die bij RTL 4 nog niet uitgezonden zijn straks op RTL 7 meteen na de afleveringen die we al gezien hebben dus ook om 19.50. als het seizoen is afgelopen gaan ze terug naar het begin van seizoen 6.
Ze weten nog niet of seizoen 11 op RTL 4 komt of op RTL 7.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:17 schreef themauster het volgende:
Volgens de beheerder van de Pfaffs hyves () die met RTL hebben gemaild komen de laatste paar afleveringen van seizoen 10 die bij RTL 4 nog niet uitgezonden zijn straks op RTL 7 meteen na de afleveringen die we al gezien hebben dus ook om 19.50. als het seizoen is afgelopen gaan ze terug naar het begin van seizoen 6.
Ze weten nog niet of seizoen 11 op RTL 4 komt of op RTL 7.
Ja idd, seizoen 1quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:09 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Aha! Interessante informatie!!Wil idd nog die allernieuwste afleveringen zien, met o.a. Lyndsey en Dave die met de kids naar Disneyland Parijs gaan!!
Maar eh... waarom dan weer terug naar seizoen 6?? Wat mij betreft beginnen ze weer met seizoen 1!
Is dat het seizoen waar Kenji nog als dreumes bij hen in bed slaapt en 's ochtends het bed onderkotst en dat Kelly beneden aan de aanwezige huisvriend van JM en Carmen gaat vragen of ie het even wil gaan opruimen terwijl Sam nog in dat bed ligt?quote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:15 schreef lily het volgende:
[..]
Is dat het seizoen waar Kenji nog als dreumes bij hen in bed slaapt en 's ochtends het bed onderkotst en dat Kelly beneden aan de aanwezige huisvriend van JM en Carmen gaat vragen of ie het even wil gaan opruimen terwijl Sam nog in dat bed ligt?
adem in adem uit
Ja, dat is het eerste seizoen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:15 schreef lily het volgende:
[..]
Is dat het seizoen waar Kenji nog als dreumes bij hen in bed slaapt en 's ochtends het bed onderkotst en dat Kelly beneden aan de aanwezige huisvriend van JM en Carmen gaat vragen of ie het even wil gaan opruimen terwijl Sam nog in dat bed ligt?
adem in adem uit
En onder wat voor dak! Wat was dat huis toen nog donker en oudbollig ingericht! De centjes van het eerste seizoen hebben ze goed besteed door het huis een verfje te geven en een nieuwe keuken te kopen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij welMaar het straalt nog die echte gezellige sfeer uit van 'met z'n allen onder één dak'
Ja idd, maar ook dat oudbollige was wel leuk voor de sfeerquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:36 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
En onder wat voor dak! Wat was dat huis toen nog donker en oudbollig ingericht! De centjes van het eerste seizoen hebben ze goed besteed door het huis een verfje te geven en een nieuwe keuken te kopen.
Franky arme man die werd echt voor van alles en nog wat ingezetquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:15 schreef lily het volgende:
[..]
adem in adem uit
Nou he wat heb ik met die man te doen gehad! Hij werd ook regelmatig door JM uitgekafferd als hij iets verkeerds deed, volgens mij was het ook zo'n lieverd die er niet tegenin durfde te gaan. De afgelopen seizoenen heb ik hem eigenlijk niet meer gezien....quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:09 schreef frensje het volgende:
[..]
Franky arme man die werd echt voor van alles en nog wat ingezet
ook bij een of ander feest(tent) buiten moest hij rondlopen om te horen of de geluidsoverlast te erg was
Zij kent hem om te weten dat hij zoiets niet leuk vindt, en ondanks dat ik het een ontzettende lul de behanger vind, snap ik die grap ook niet, dat je zoiets zegt terwijl de camera draait.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:26 schreef lily het volgende:
Ik vind dat soort zaken ook altijd tenenkrommend. Maar ook in dat restaurant van te voren; dat ze Nicolas laat geloven dat ze zwanger is; dan praat ze echt tegen de cameramensen: zie je hoe nerveus hij wordt?
Ik weet het niet...dit zijn zo'n prive momenten, dat het gewoon ongemakkelijk wordt. Je merkt dat ook aan hen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:36 schreef sherezade het volgende:
Dat vreselijke monnikskapsel van Nicolas![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:12 schreef Moja het volgende:
het aanzoek was een beetje knullig en omslachtig idd, maar uiteindelijk toch best lief zo met die omhelzing met tranen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:23 schreef Moja het volgende:
Die zure uitgekauwde reacties hier altijdZelfs hierbij wordt er nog iets negatiefs van gemaakt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:01 schreef Moja het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:27 schreef Moja het volgende:
Nee hoor die ben ik niet vergeten, verschil is alleen dat ik het niet pagina's lang blijf doorzagen.
Ik denk dat je totaal mijn punt mist, maakt niet uit. En nee bedankt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat je geheel vrij om een fantopic te openen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:29 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik denk dat je totaal mijn punt mist, maakt niet uit. En nee bedankt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:08 schreef Burdie het volgende:
Wat een tenenkrommend huwelijksaanzoek zeg!
Ik denk dat ie dan over hele andere dingen heeftquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na al die jaren zeuren heeft het prinsesje eindelijk haar aanzoek.
Ik denk dat als Nicolas met mannen onder elkaar is hij ook spreekt over een "moetje"
Sam heeft er ook altijd een handje vanquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Debby doet dat wel vaker, tegen de cameramensen praten en vooral om dr vent af te zeiken.
Ik heb ook zo'n collega die altijd de leukste wil zijn hard om zijn eigen grappen lacht en als je vervolgens ook lacht, en dan niet eens om zijn grappen maar om zijn irritante lachquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:53 schreef sherezade het volgende:
Sam wilt altijd de leukste zijn, soms word ik er zo moe van
ja blijkbaar wel, ik zou zo iemand achter het behang plakken.....quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n collega die altijd de leukste wil zijn hard om zijn eigen grappen lacht en als je vervolgens ook lacht, en dan niet eens om zijn grappen maar om zijn irritante lach, dan gaat hij nog harder lachen... erg vermoeiend!! Maar Kelly vind het allemaal dolkomisch...
Ben ook wel benieuwd hoe de rest is als de camera's uit zijn, verwacht dat Debby gewoon hetzelfde is, kan me namelijk niet voorstellen dat zij zich ontpopt tot het lieve begripvolle huisvrouwtjequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja blijkbaar wel, ik zou zo iemand achter het behang plakken.....
vraag me af als de camera's uit zijn of hij nog zo is
Ik ook... tenminste ik zou het proberen! Maar dat maakt Debby dan misschien wel weer het meest oprechte van het stelquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef lily het volgende:
Ik zou, met camera op mijn snufferd, mijn viswijfcapaciteiten in ieder geval voor me houden
ja idd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:04 schreef lily het volgende:
oh, en ik zag in de aflevering gisteren dat we vandaag weer mogen genieten van de topic-titel
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:39 schreef DarkElf het volgende:
oi er is voetbal!
Ik vond het juist wel heel grappigquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij kent hem om te weten dat hij zoiets niet leuk vindt, en ondanks dat ik het een ontzettende lul de behanger vind, snap ik die grap ook niet, dat je zoiets zegt terwijl de camera draait.![]()
Doe dat dan lekker als ze niet filmen ofzo, maar nee... ik word er ook ongemakkelijk van.
Maar goed jij verdedigd ze dan ook met verve elke keer in dit topic. Dus was te verwachtenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel heel grappig
Maar blijkbaar ben ik ook 1 van de weinigen die het aanzoek niet zo tenenkrommend vond?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Maar goed jij verdedigd ze dan ook met verve elke keer in dit topic. Dus was te verwachten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat als Nicolas met mannen onder elkaar is hij zijn broek open knoopt en lekker los gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |