Mathijssenquote:
Neuken ?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:07 schreef Lonka het volgende:
Mooie paarse lucht trouwens daar![]()
(ja ik ben een vrouw)
Hij wisselt straks zichzelf wel met een tweede gele kaart.quote:
Ik ga Bert lynchen als ie dat doetquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:09 schreef wdn het volgende:
bbc
"I bet his nose is throbbing now"
de andere commentator "maybe his faced improved"
Slowakije speelde redelijk tot goed maar Italie was gewoon ronduit bagger.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:09 schreef grazz het volgende:
Na die 3-1 tegen Italie dacht ik dat we het heel moeilijk zouden gaan krijgen, maar zie dit.
We moeten de kansen wel benutten, maar als je telkens zo dichtbij komt. NL verdient het gewoon om door te gaan. Er zit meer aanval in en ik verwacht dan ook nog wel minimaal 1, liever meer, doelpunten
Lol, er is idd niet al te veel aan te verknoeien.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:09 schreef wdn het volgende:
bbc
"I bet his nose is throbbing now"
de andere commentator "maybe his faced improved"
Dan is dat wel te verklaren hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef LammeBiek het volgende:
stel eens voor dat het 1-1 wordt..
ik zou gek worden
Props voor de coole reactie in plaats van de feministe gelul wat we meestal horen.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef LammeBiek het volgende:
stel eens voor dat het 1-1 wordt..
ik zou gek worden
p2000?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef Lonka het volgende:
Hier rijdt een ambulance + motor met gillende sirenes langs en vliegt er een traumahelicopter over...Kan iemand de spanning niet aan...
Italie was zeer teleurstellend, helaasquote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Slowakije speelde redelijk tot goed maar Italie was gewoon ronduit bagger.
Zie Italie - NZL.
Sssst, dat mag je hier op fok! niet zeggen. Goddomme, wat mist Nederland Van der Vaart.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef CANARIS het volgende:
Volgens mij is sneijder ontiegelijk niet in vorm.
Daar ligt de oorzaak van het nederlandse gestumper geloof ik.
Merciquote:Op maandag 28 juni 2010 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Props voor de coole reactie in plaats van de feministe gelul wat we meestal horen.
Gezien het huidige spelbeeld totaal niet. Maar een balletje kan altijd ongelukkig vallen, daarom moet Nederland zsm de wedstrijd op slot gooien. Waar het toe in staat is.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dan is dat wel te verklaren hoor.
Omgeving doetinchem? Vloog er hier ook net 1 over.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef Lonka het volgende:
Hier rijdt een ambulance + motor met gillende sirenes langs en vliegt er een traumahelicopter over...Kan iemand de spanning niet aan...
Ja, totdat het één keer heel eventjes mis gaat....quote:Op maandag 28 juni 2010 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gezien het huidige spelbeeld totaal niet. Maar een balletje kan altijd ongelukkig vallen, daarom moet Nederland zsm de wedstrijd op slot gooien. Waar het toe in staat is.
Jij woont zeker in nijmegen of amsterdamquote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef Lonka het volgende:
Stel jij ook altijd domme vragen aan mannelijke omstanders tijdens het kijken van een voetbalwedstrijd?quote:
Hij heeft elke wedstrijd wel een geniale pass, ook vandaag weer. En is daarmee van voldoende waarde.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef CANARIS het volgende:
Volgens mij is sneijder ontiegelijk niet in vorm.
Daar ligt de oorzaak van het nederlandse gestumper geloof ik.
Ach, deze paar minuten. Eerste helft was Nederland totaal krap. Daarbij wacht Slowakije gewoon rustig op het kansje, wat écht wel gaat komen of ga je nu ook al beweren dat Nederland zo'n waterdichte defensie heeft?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gezien het huidige spelbeeld totaal niet. Maar een balletje kan altijd ongelukkig vallen, daarom moet Nederland zsm de wedstrijd op slot gooien. Waar het toe in staat is.
Mijn zus ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:11 schreef LammeBiek het volgende:
check die ambulance negerts
ik moest lachen
~quote:Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef Lonka het volgende:
[..]
Ja, totdat het één keer heel eventjes mis gaat....Kom op met die 2-0!
zoberzoquote:Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef F.M.D. het volgende:
ik zou er als ik van marwijk was heel goed nadenken, of niet huntelaar een betere optie als centrumspits.
Nee, jij zou het fijn vinden spijkers in je voeten en handen te krijgen.quote:
Haha hoezo jij ook in één van die twee?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef Starm het volgende:
[..]
Jij woont zeker in nijmegen of amsterdam
Nee maar omdat ik hier kan zien waar de traumaheli naar toe gaanquote:Op maandag 28 juni 2010 17:13 schreef Lonka het volgende:
[..]
Haha hoezo jij ook in één van die twee?
Ja, vinden ze erg gezelligquote:Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel jij ook altijd domme vragen aan mannelijke omstanders tijdens het kijken van een voetbalwedstrijd?²
Mathijssen is de beste man van Oranje (Robben even buiten beschouwing genomen), heeft Vittek compleet in de tas. Defensie heeft nog geen enkele keer gewankeld vandaag.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, deze paar minuten. Eerste helft was Nederland totaal krap. Daarbij wacht Slowakije gewoon rustig op het kansje, wat écht wel gaat komen of ga je nu ook al beweren dat Nederland zo'n waterdichte defensie heeft?![]()
Tsja, 1-0 is idd onveilige stand.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mathijssen is de beste man van Oranje (Robben even buiten beschouwing genomen), heeft Vittek compleet in de tas. Defensie heeft nog geen enkele keer gewankeld vandaag.
Maar wat ik zeg, een balletje kan altijd ongelukkig vallen, dus beter maken ze de 2-0.
Jaquote:Op maandag 28 juni 2010 17:15 schreef Qwea het volgende:
als we nou winnen, moeten we dan vrijdag om 16u weer?
En ik maar denken dat Vittek niet meedoet.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mathijssen is de beste man van Oranje (Robben even buiten beschouwing genomen), heeft Vittek compleet in de tas. Defensie heeft nog geen enkele keer gewankeld vandaag.
Maar wat ik zeg, een balletje kan altijd ongelukkig vallen, dus beter maken ze de 2-0.
Dat zeiden al 40 users voor jou.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:15 schreef Xsanthe het volgende:
Doe is gek: Van Persie en Kuyt eruit, Huntelaar en Elija erin?
Ochgutte toch, mag die persoon dat dan niet meer zeggen? Onnozele leier.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeiden al 40 users voor jou.
Dan moet Doe naar een psychiatrische instelling.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:15 schreef Xsanthe het volgende:
Doe is gek: Van Persie en Kuyt eruit, Huntelaar en Elija erin?
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:16 schreef Lonka het volgende:
Ooo Elia en Affelay zijn al aan het warming-uppen
Niet fappen als Oranje speeltquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeiden al 40 users voor jou.
quote:
Laatst nog wat over gelezen, dat dat inderdaad de scheidsrechter kan beïnvloedenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:19 schreef KingOfMars het volgende:
Tering al die handjes omhoog elke keer... Kap daar nou eens mee.
Huntelaar gok ik niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:19 schreef Yonjuuni het volgende:
Elia en Huntelaar er in voor van Persie en Kuyt!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |