Dan is dat wel te verklaren hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef LammeBiek het volgende:
stel eens voor dat het 1-1 wordt..
ik zou gek worden
Props voor de coole reactie in plaats van de feministe gelul wat we meestal horen.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef LammeBiek het volgende:
stel eens voor dat het 1-1 wordt..
ik zou gek worden
p2000?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef Lonka het volgende:
Hier rijdt een ambulance + motor met gillende sirenes langs en vliegt er een traumahelicopter over...Kan iemand de spanning niet aan...
Italie was zeer teleurstellend, helaasquote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Slowakije speelde redelijk tot goed maar Italie was gewoon ronduit bagger.
Zie Italie - NZL.
Sssst, dat mag je hier op fok! niet zeggen. Goddomme, wat mist Nederland Van der Vaart.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef CANARIS het volgende:
Volgens mij is sneijder ontiegelijk niet in vorm.
Daar ligt de oorzaak van het nederlandse gestumper geloof ik.
Merciquote:Op maandag 28 juni 2010 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Props voor de coole reactie in plaats van de feministe gelul wat we meestal horen.
Gezien het huidige spelbeeld totaal niet. Maar een balletje kan altijd ongelukkig vallen, daarom moet Nederland zsm de wedstrijd op slot gooien. Waar het toe in staat is.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dan is dat wel te verklaren hoor.
Omgeving doetinchem? Vloog er hier ook net 1 over.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef Lonka het volgende:
Hier rijdt een ambulance + motor met gillende sirenes langs en vliegt er een traumahelicopter over...Kan iemand de spanning niet aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |