Ja, totdat het één keer heel eventjes mis gaat....quote:Op maandag 28 juni 2010 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gezien het huidige spelbeeld totaal niet. Maar een balletje kan altijd ongelukkig vallen, daarom moet Nederland zsm de wedstrijd op slot gooien. Waar het toe in staat is.
Jij woont zeker in nijmegen of amsterdamquote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef Lonka het volgende:
Hier rijdt een ambulance + motor met gillende sirenes langs en vliegt er een traumahelicopter over...Kan iemand de spanning niet aan...
Stel jij ook altijd domme vragen aan mannelijke omstanders tijdens het kijken van een voetbalwedstrijd?quote:
Hij heeft elke wedstrijd wel een geniale pass, ook vandaag weer. En is daarmee van voldoende waarde.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:10 schreef CANARIS het volgende:
Volgens mij is sneijder ontiegelijk niet in vorm.
Daar ligt de oorzaak van het nederlandse gestumper geloof ik.
Ach, deze paar minuten. Eerste helft was Nederland totaal krap. Daarbij wacht Slowakije gewoon rustig op het kansje, wat écht wel gaat komen of ga je nu ook al beweren dat Nederland zo'n waterdichte defensie heeft?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gezien het huidige spelbeeld totaal niet. Maar een balletje kan altijd ongelukkig vallen, daarom moet Nederland zsm de wedstrijd op slot gooien. Waar het toe in staat is.
Mijn zus ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:11 schreef LammeBiek het volgende:
check die ambulance negerts
ik moest lachen
~quote:Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef Lonka het volgende:
[..]
Ja, totdat het één keer heel eventjes mis gaat....Kom op met die 2-0!
zoberzoquote:Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef F.M.D. het volgende:
ik zou er als ik van marwijk was heel goed nadenken, of niet huntelaar een betere optie als centrumspits.
Nee, jij zou het fijn vinden spijkers in je voeten en handen te krijgen.quote:
Haha hoezo jij ook in één van die twee?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef Starm het volgende:
[..]
Jij woont zeker in nijmegen of amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |