Nee maar omdat ik hier kan zien waar de traumaheli naar toe gaanquote:Op maandag 28 juni 2010 17:13 schreef Lonka het volgende:
[..]
Haha hoezo jij ook in één van die twee?
Ja, vinden ze erg gezelligquote:Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel jij ook altijd domme vragen aan mannelijke omstanders tijdens het kijken van een voetbalwedstrijd?²
Mathijssen is de beste man van Oranje (Robben even buiten beschouwing genomen), heeft Vittek compleet in de tas. Defensie heeft nog geen enkele keer gewankeld vandaag.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, deze paar minuten. Eerste helft was Nederland totaal krap. Daarbij wacht Slowakije gewoon rustig op het kansje, wat écht wel gaat komen of ga je nu ook al beweren dat Nederland zo'n waterdichte defensie heeft?![]()
Tsja, 1-0 is idd onveilige stand.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mathijssen is de beste man van Oranje (Robben even buiten beschouwing genomen), heeft Vittek compleet in de tas. Defensie heeft nog geen enkele keer gewankeld vandaag.
Maar wat ik zeg, een balletje kan altijd ongelukkig vallen, dus beter maken ze de 2-0.
Jaquote:Op maandag 28 juni 2010 17:15 schreef Qwea het volgende:
als we nou winnen, moeten we dan vrijdag om 16u weer?
En ik maar denken dat Vittek niet meedoet.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mathijssen is de beste man van Oranje (Robben even buiten beschouwing genomen), heeft Vittek compleet in de tas. Defensie heeft nog geen enkele keer gewankeld vandaag.
Maar wat ik zeg, een balletje kan altijd ongelukkig vallen, dus beter maken ze de 2-0.
Dat zeiden al 40 users voor jou.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:15 schreef Xsanthe het volgende:
Doe is gek: Van Persie en Kuyt eruit, Huntelaar en Elija erin?
Ochgutte toch, mag die persoon dat dan niet meer zeggen? Onnozele leier.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeiden al 40 users voor jou.
Dan moet Doe naar een psychiatrische instelling.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:15 schreef Xsanthe het volgende:
Doe is gek: Van Persie en Kuyt eruit, Huntelaar en Elija erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |