abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83414965
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef VancouverFan het volgende:

Als je denkt dat een OV bedrijf aan alle wensen van reizigers kan voldoen ben je nog naïever dan ik dacht.
Liever naief en onschuldig dan slaaf van het systeem en alles ov onzin met hand en tand verdedigen.
pi_83415034
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Liever naief en onschuldig dan slaaf van het systeem en alles ov onzin met hand en tand verdedigen.
Dan zal het nog een harde wereld voor je worden als je niet in kunt schatten wat realistisch is of niet.

Sterke daarmee.
Leaf
  maandag 28 juni 2010 @ 20:31:03 #128
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_83415039
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:23 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Mja, als je met argumenten komt als "kijk maar 33 delen terug" is dat niet overtuigend he.

Ik kan zo ook wel zeggen dat er in de afgelopen 33 delen tientallen mensen zijn die zeggen dat ze de kaart prima vinden. Ik ben niet zo naief om te denken dat jij dat gaat geloven.

Ik reageerde met die post op jouw vraag, waaruit bleek dat de ovchip duurder was. ook ik heb de afgelopen 32 topics niet nagelezen, maar kan vrij zeker inschatten dat de tevreden mensen vooral abbohouders en studenten zijn.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_83415080
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef Frutsel het volgende:
Wordt hier eigenlijk uberhaupt nog wel eens wat nieuws gemeld?
Of blijft het zoals vanouds het wellus nietus spelletje?
Dan kan het net zo goed richting ONZ of GC
Af en toe wordt er wat nieuws gemeld. Over het algemeen is het oude koeien uit de sloot halen en aan dezelfde mensen telkens maar weer hetzelfde uitleggen.

Heel gezellig
Leaf
  maandag 28 juni 2010 @ 20:31:47 #130
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_83415087
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef Frutsel het volgende:
Wordt hier eigenlijk uberhaupt nog wel eens wat nieuws gemeld?
Of blijft het zoals vanouds het wellus nietus spelletje?
Dan kan het net zo goed richting ONZ of GC

Yes plz, doe maar GC.
DeviantArt
  maandag 28 juni 2010 @ 20:32:17 #131
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_83415118
Discussie blijft zich herhalen, net zoals in de rooktopics.
DeviantArt
pi_83415217
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:31 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ik reageerde met die post op jouw vraag, waaruit bleek dat de ovchip duurder was.
Uit mijn vraag bleek dat de OV chip duurder is
tov van wat?
De prijs die men betaald voor anoniem reizen is vrijwel dezelfde prijs als men nu betaald met strippenkaart of reizen zonder abbo bij de NS.
quote:
ook ik heb de afgelopen 32 topics niet nagelezen, maar kan vrij zeker inschatten dat de tevreden mensen vooral abbohouders en studenten zijn.
Waarom zouden de andere reizigers niet tevreden kunnen zijn?

En wat nu als de abbohouders en studenten het grootste deel van de reizigers zijn? Moet het systeem maar op de schop omdat mensen die af en toe reizen niet blij zijn?
Leaf
  maandag 28 juni 2010 @ 20:36:50 #133
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_83415347
Maar goed, ik denk dat Vancouver zichzelf in deze discussie door middel van de volgende post buiten spel heeft gezet.
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:18 schreef VancouverFan het volgende:
Als je zo snel mogelijk van A naar B wilt moet je zelf een auto kopen. Of gaan fietsen of lopen. Afhankelijk van welk traject je reist.

En een wens van de vervoerder is om winst te maken.

Die wens gaat niet altijd samen met de wensen van de reizigers.

Daaruit blijkt dat ook hij denkt dat de voordelen in de eerste plaats voor de vervoerder zijn, en dat daarna pas de reiziger aan bod komt. GC plz?
DeviantArt
  maandag 28 juni 2010 @ 20:38:24 #134
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_83415422
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:28 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als er een andere optie is volgens jou, snap ik niet waarom je met die argumenten komt.

Als ik een voorbeeld geef waaruit blijkt dat inchecken sneller is dan een kaartje kopen is het natuurlijk complete onzin als jij met het verweer komt dat men nog een OV chipkaart moet kopen.
Ja, itt wat jij denkt, is de wereld niet zo zwart wit. Ik gaf je een situatie, zoals jij zelf ook deed; jij had het over te laat komen. Zal ik nu zo kinderachtig zijn om te zeggen dat ik niet te laat kwam en ook tijd kwam. Want volgens jouw beredenatie MOET EN ZAL iedere reiziger te laat komen.
Je kunt niet het kaartje kopen en inchecken direct, zonder nuance vergelijker. Je dient namelijk die kaart aan te schaffen. Zonder kaart kun je niet inchecken. Dan zeg jij, ik heb mijn ov kaart al. Dan zeg, ik heb mijn kaartje ook al 2 weken voordat ik ging reizen gekocht. Hoef ik alleen te stempelen (die automaten zijn teminste WEL betrouwbaar en nemen GEEN extra geld van mijn rekening als ze stuk zijn).
Jouw idee van voordeel/sneller is dus niet objectief. Want als ze beide systemen naats elkaar vergelijkt moet je dezelfde handelingen maken.
Ik kan ook een vergelijking maken tussen een toyota en een porsche, waar de toyota 2x zo snel was omdat de porsche nog stond te tanken, dan publiceer ik die cijfers en dat zie jij dus als een eerlijk onderzoek?
  maandag 28 juni 2010 @ 20:38:41 #135
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_83415439
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:10 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Je kunt nog wel 100 keer blijven roepen dat het faalt. Reizigers in Rotterdam denken daar toch echt anders over en waarderen de kaart met een 7,2.
Nee, nee en nog eens nee. Je kunt wel iedere keer via de lopende band, met die onzin blijven aankomen, maar dat maakt het er niet opeens juist op.

Bepaalde vooraf geselecteerde groepen, uitsluitend met een binding in Rotterdam, uitsluitend telefonisch geïnterviewd door een compleet niet-onafhankelijk onderzoeksbureau, die met een eerder onderzoek al blunderde, waarvan we onder geen beding de samenstelling, die angstvallig geheim wordt gehouden, en zelfs na specifiek verzoek niet wordt vrijgegeven, waarmee het volkomen oncontroleerbaar is en het verboden is om te weten te komen wat er precies gevraagd is, die geven de ov-chipkaart een 7,2

De gemiddelde reiziger, wat die geeft? Dat weten we niet en zullen we ook nooit weten, want daar wordt natuurlijk geen onderzoek naar gedaan. De resultaten daarvan zullen te schokkend zijn en dat past niet in het Chipkaart-

propagandabeleid.
  maandag 28 juni 2010 @ 20:39:21 #136
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_83415479
quote:
En wat nu als de abbohouders en studenten het grootste deel van de reizigers zijn? Moet het systeem maar op de schop omdat mensen die af en toe reizen niet blij zijn?
Dat is natuurlijk niet zo.
pi_83415654
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:36 schreef Hukkie het volgende:
Maar goed, ik denk dat Vancouver zichzelf in deze discussie door middel van de volgende post buiten spel heeft gezet.
[..]

Daaruit blijkt dat ook hij denkt dat de voordelen in de eerste plaats voor de vervoerder zijn, en dat daarna pas de reiziger aan bod komt. GC plz?
Ik heb je net al uitgelegd dat ik dat niet denk.

Dat je daar toch aan blijft volhouden is tekenend voor jouw halsstarrigheid en weigering om een normale discussie aan te gaan.
Leaf
pi_83415676
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:39 schreef fs180 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet zo.
Wat is niet zo?
Leaf
  Moderator maandag 28 juni 2010 @ 20:47:43 #139
8781 crew  Frutsel
pi_83415904
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:47 schreef Frutsel het volgende:
Zucht.....

irritant zeg, kan VancouverFan niet aan banden worden gelegd ?

Kunnen normale mensen gewoon discussieren
pi_83415911
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ja, itt wat jij denkt, is de wereld niet zo zwart wit. Ik gaf je een situatie, zoals jij zelf ook deed; jij had het over te laat komen. Zal ik nu zo kinderachtig zijn om te zeggen dat ik niet te laat kwam en ook tijd kwam. Want volgens jouw beredenatie MOET EN ZAL iedere reiziger te laat komen.
Nee dat is mijn redenatie helemaal niet.
Kun je even quoten waar ik dat heb gezegd. Ik heb namelijk juist aangegeven dat er mensen zijn die op tijd komen en mensen zijn die te laat komen.
quote:
Je kunt niet het kaartje kopen en inchecken direct, zonder nuance vergelijker. Je dient namelijk die kaart aan te schaffen. Zonder kaart kun je niet inchecken.
Die kaart koop je 1 keer en dan kun je 5 jaar lang reizen.
Als je dat niet eens weet....
quote:
Dan zeg jij, ik heb mijn ov kaart al. Dan zeg, ik heb mijn kaartje ook al 2 weken voordat ik ging reizen gekocht. Hoef ik alleen te stempelen (die automaten zijn teminste WEL betrouwbaar en nemen GEEN extra geld van mijn rekening als ze stuk zijn).
Jouw idee van voordeel/sneller is dus niet objectief.
En jij bent wel objectief
Doen alsof men telkens een OV chipkaart moet kopen en altijd 100'den euro op die kaart moet staan
quote:
Want als ze beide systemen naats elkaar vergelijkt moet je dezelfde handelingen maken.
Ik kan ook een vergelijking maken tussen een toyota en een porsche, waar de toyota 2x zo snel was omdat de porsche nog stond te tanken, dan publiceer ik die cijfers en dat zie jij dus als een eerlijk onderzoek?
Je bent appels met peren aan het vergelijking.

De vergelijking zou beter zijn als het gaat om tankinhoud.

Nu = Elke keer kaartjes kopen, kleine tank
Chipkaart = (Bijna) nooit meer bij een automaat omdat je een grote tank hebt en/of die wordt automatisch bijgevuld.
Leaf
pi_83416397
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:49 schreef VancouverFan het volgende:

Nu = Elke keer kaartjes kopen, kleine tank
Chipkaart = (Bijna) nooit meer bij een automaat omdat je een grote tank hebt en/of die wordt automatisch bijgevuld.
Wat een freudiaanse vergelijking weer. En dan zie ik tank even als een militair voertuig. En beschouwen we de privacy factor even.
pi_83416641
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat een freudiaanse vergelijking weer. En dan zie ik tank even als een militair voertuig. En beschouwen we de privacy factor even.
Ja leuk. Laten we de privacy factor weer gaan bespreken. Dat hebben we vandaag nog niet gedaan

En wat snap je niet aan tankinhoud en "bijgevuld wordt" en het feit dat het over autos gaat? Met een beetje nadenken moet je wel begrijpen dat ik het over een benzine tank heb. Dus als jij daar een militair voertuig van maakt blijk je weer eens slecht te lezen.
Of moet ik alles uitspellen alsof ik met m'n kleine neefjes aan het praten ben
Leaf
  Moderator maandag 28 juni 2010 @ 21:05:48 #144
8781 crew  Frutsel
pi_83416801
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:03 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ja leuk. Laten we de privacy factor weer gaan bespreken. Dat hebben we vandaag nog niet gedaan

Waarom kap jij niet in dit topic? Ik ben je denigrerende postgedrag meer dan zat eigenlijk.
Alle keren dat ik hier kijk zie ik dezelfde dingen en elke keer irriteer ik me aan dezelfde user. Hoe zou dat komen?
pi_83417027
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Waarom kap jij niet in dit topic? Ik ben je denigrerende postgedrag meer dan zat eigenlijk.
Alle keren dat ik hier kijk zie ik dezelfde dingen en elke keer irriteer ik me aan dezelfde user. Hoe zou dat komen?
Waarom ik niet kap in dit topic is omdat mensen telkens maar weer met dezelfde kritiek op de OV chipkaart komen. Daar irriteer ik me aan.
En volgens mij is dit een openbaar forum waar de discussie over gevoerd mag worden. En naar mijn mening doe ik dat op een nette manier.

Misschien moet je ook eens wat verder kijken en zien dat mensen die het niet met mij eens zijn regelmatig op de man gaan spelen en gaan schelden.

Dus spreek mij niet alleen aan. Als ik denigrerend ben is dat tegen diegene die constant maar blijven zeuren en telkens maar weer manieren zoeken om over bepaalde zaken te zeiken.
Mensen die normale vragen stellen behandel ik op een normale manier. Mensen zoals Fs180 die bewust zaken verdraaien om maar niet toe te hoeven geven dat ik een punt heb, ben ik niet altijd even netjes tegen.
Leaf
pi_83417138
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

VancouverFan heeft nog tenminste verstand van zaken, niet zoals sommige hier in dit topic
november
pi_83417257
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:03 schreef VancouverFan het volgende:

En wat snap je niet aan tankinhoud en "bijgevuld wordt" en het feit dat het over autos gaat? Met een beetje nadenken moet je wel begrijpen dat ik het over een benzine tank heb. Dus als jij daar een militair voertuig van maakt blijk je weer eens slecht te lezen.
Of moet ik alles uitspellen alsof ik met m'n kleine neefjes aan het praten ben
http://nl.wikipedia.org/wiki/Freudiaanse_verspreking

Verspreking: Door een verspreking kan de spreker een wens blootleggen.

Daarom vond ik het zo mooi symbolisch, die machtfactor die een tank is, maar je het eigenlijk met een inhoud wilt vergelijken maar volgens mij dan stiekem onderbewust toch het woord tank neemt om de inhoud in te gooien.
pi_83417345
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:10 schreef 29-11 het volgende:

[..]

VancouverFan heeft nog tenminste verstand van zaken, niet zoals sommige hier in dit topic
kloon van VF, laat je niet foppen
pi_83417412
wtf

omg
zeg
november
pi_83417467
Wat voorbeelden voor Frutsel
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Zeg droeftoeter, als je je eigen links al niet eens meer snapt, wat verwacht je dan nog van ons?
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar scenarios die een beetje van de standaard afwijken komen in de autistische zwart wit wereld van scenario beschrijvingen van TLS en de propagandist alhier niet voor.
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:40 schreef Zelva het volgende:

[..]

Het pinsysteem werkt vlekkeloos. Bij niemand in Nederland wordt een bedrag van 100 euro afgeschreven als je 50 euro pint bij de geldautomaat en als je bij de bakker een brood voor 1,59 pint, dan komt er niet opeens 2,23 op je afschrift te staan.

Case closed.
[..]

En hier gaat Vancouverfool maar weer eens voorbij aan hét grootste probleem met de ov-shitkaart. Dat heeft niets te maken met dat het systeem onhandig is, dat heeft alles te maken met de foutgevoeligheid van een volledig onbetrouwbaar kolèrezooitje. Bij de strippenkaart gaat nooit wat fout en als er al eens een stempeltje teveel wordt gezet door de buschauffeur, dan is dat à la minute opgelost. Bij de ov-shitkaart betalen per dag duizenden en duizenden mensen een verkeerd bedrag, waarbij ze maar moeten hopen dat ze dat ooit nog eens terugkrijgen, minstens maanden later.
Dus misschien zijn mijn denigrerende opmerkingen reacties op dat soort kinderachtige discussie methodes.
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')