Stel je voor dat we de finale halen J. Dan moet je nog ff!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:58 schreef Joene het volgende:
Het komt me mn strot wel uit na 14 dagen inmiddels.
ik ben er ook wel van, heb je al 2 pints of Lager gekijkt op comedy central ?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:04 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zag het whehehehehehehe! Ik hou d'r van dus.
Geen tijd men ik blijf elke keer hangen op 710 t/m 713.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:05 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben er ook wel van, heb je al 2 pints of Lager gekijkt op comedy central ?
Oeh wat ?quote:
Oh maar bijna heb je niks an J.quote:
Men met die firestartert ken je in 10 min bbqen . dus die ken je om 20 over ook wel ff anzetsenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:12 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed hoe ga ik dat nou doen met de BBQ straks.
Kwart voor vijf ruts... Ik zeg de firestarter om 5 uur in de hens ofzo.
Niet dus.quote:
Jamaar dan mis ik het eind vd wedstrijd. Of het moet 6-0 staan ofzo dan geloof ik het wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Men met die firestartert ken je in 10 min bbqen . dus die ken je om 20 over ook wel ff anzetsen
Nee men , je flikkerd die kolen erin en gaat binnen verder kijken.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jamaar dan mis ik het eind vd wedstrijd. Of het moet 6-0 staan ofzo dan geloof ik het wel.
Die laatste gaat 'm worden!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee men , je flikkerd die kolen erin en gaat binnen verder kijken.
Je maakt het in de ruts al ff voorelkaar hoef je alleen de fik erin te doen om 20 over 5. das 1 sec werk.
ik ben zo dom niet als ik eruit zie dus.quote:
Nee, doe je goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:18 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben zo dom niet als ik eruit zie dus.
Ik twijfel om die weber ook aan te flikkeren , heb alleen nog ribs en om daarom dat ding an te flikkeren.quote:
nee men aanvallen , we staan toch voor .quote:Op maandag 28 juni 2010 16:18 schreef KingOfMars het volgende:
Nou met z'n 11-en in dat doel gaan zitten.
Mijn buurvrouwquote:Op maandag 28 juni 2010 16:22 schreef KingOfMars het volgende:
De buren lopen trouwens iets voor qua tv.. Best kut kijken als je elke actie al OE of JA! hoort.
Geen DOA regeling ?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:24 schreef KingOfMars het volgende:
Ja die Humax.
Die trouwens toch terug moet voor reparatie, niks omruilen. Hufterts.
Kweenie. 't Was een functionele eis vanuit de primaire gebruikersgroep. (Mijn vrouw dus).quote:Op maandag 28 juni 2010 16:30 schreef Joene het volgende:
Wie doet het nog tegenwoordig dat opnemen ? Uitzendiggemist.nl voldoet prima imo.
De Mijne wilde dat ook , ik zeg nou dan maar uitzendingemistquote:Op maandag 28 juni 2010 16:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kweenie. 't Was een functionele eis vanuit de primaire gebruikersgroep. (Mijn vrouw dus).
Niemand iddquote:
wtf?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Daar issie weer: http://twitpic.com/20pj9r
Dat zullen we nog wel eens zien! Als we vrijdag van die gele kanaries winnen dan ben ik minimaal een week van de leg!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef Joene het volgende:
He A, verrekte Mongol ! nog 4 dagen en dan mag je weer he ?
Dit ben ik dan wel met je eensquote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef Armageddon het volgende:
En anders maar niet. Het is al knap voor zo'n klein kut landje als Nederland dat je in de kwart finale staat.
Ik zeg neerschoppen en meteen ter plekke begraven! En dan eroverheen!!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef KingOfMars het volgende:
DOOD MOETEN ZE A, DOOD!!!11111
M'N BIER IS WEER OP!111111 LOGISTIEKE BLUNDERS IK ZEG HET JE!!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zeg neerschoppen en meteen ter plekke begraven! En dan eroverheen!!
Ik heb nog zat bier! Alleen als ik het uit de koelkast haal en ik wil een slok nemen is het al lauw!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
M'N BIER IS WEER OP!111111 LOGISTIEKE BLUNDERS IK ZEG HET JE!!
Hoe weinig Bier koop jij per keer J.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
M'N BIER IS WEER OP!111111 LOGISTIEKE BLUNDERS IK ZEG HET JE!!
Zet de bank tegen de koelkast an ! en doe de deur minimaal open een rietje erin en zuiipen maar Aquote:Op maandag 28 juni 2010 21:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb nog zat bier! Alleen als ik het uit de koelkast haal en ik wil een slok nemen is het al lauw!![]()
Wel doelpunten J.quote:
Beetje stoer doen tegen Chili! Dat durven ze wel J!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef KingOfMars het volgende:
En wat een zaadwedstrijd zeg.
No worries, wij pakken ze wel vrijdag. Voor Chili!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Beetje stoer doen tegen Chili! Dat durven ze wel J!
Hé Fapiano! Ken je me nog!?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
No worries, wij pakken ze wel vrijdag. Voor Chili!
Lekker slim in de warmste week van het jaar.quote:
Kom op A het is pas 30 graden dat ken zo een ding wel trekken toch ?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:01 schreef Armageddon het volgende:
Hij heeft er wel een beetje moeite mee.
Financieel gezien wel. Ding staat toch maar in de weg in de schuur en maakt een teringherrie.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Lekker slim in de warmste week van het jaar.
Op zich wel maar de afhandeling kan zo'n zootje worden.quote:
Uhuh! Zit nog lekker ff wakker te worden. Dochtertje is lekker rond het huis aan het hupsen en vrouwtje maakt zich klaar voor een rijles.quote:
Je melk in de magnetron is warm?quote:
Aaah ja. Kut! Lekker!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, het woord 'kut' werd getijpt.
Crewbash! Banaanvraag!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:13 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh! C:rew. Bah!
Maar ik ben natuurlijk de uitzondering op de regel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt hoor, als iemand c:rew is geweest en weer 'gewoon' user wordt, dan kun je zo'n persoon natuurlijk nauwelijks meer serieus nemen.
Alle crewleden en/of gewone users die ooit crewleden zijn geweest en/of zullen worden zijn achterlijke uitzuigers!quote:
Ik hoop dat je stikt in je koffie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:17 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Alle crewleden en/of gewone users die ooit crewleden zijn geweest en/of zullen worden zijn achterlijke uitzuigers!
Waarom?quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:21 schreef mvdlubbe het volgende:
@@@?
Heb ik geen moeite mee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Al ga je dan schromelijk voorbij aan het feit dat ik me nooit heb ingelaten met de corrupte bende die de c:rew inherent is.
Je vergeet mij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet dat ik C of T niet serieus zou willen nemen, uiteraard.
Voorzichtigheid is des duivels oorkussen!!!111quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik weet waar ik over spreek, JK. Een beetje voorzichtigheid is wel geboden!
Me dunkt is dat zo overduidelijk dat het benoemen volslagen overbodig is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:37 schreef KingOfMars het volgende:
Je vergeet mij.
Ik had het toch alleen maar over het kleurtje? Knopjes had ik niet, het was alleen voor de lulz.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:28 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar vertel, Ch, waarom heb je je laten inpalmen om gedurende een korte tijd deze volkomen verachtelijke groep untermenschen te versterken, zogezegd?
Jij doet altijd alles voor de lulz.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had het toch alleen maar over het kleurtje? Knopjes had ik niet, het was alleen voor de lulz..
Vieslak.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:15 schreef Chowi het volgende:
Hee, het gaat hier over lullen.
Op bier JK. Op bier!quote:
Hej J.quote:
Ik heb ze! ALLEBEI!!quote:
Ik baal er ook echt vanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tsssk, word je opeens netjes en kuis?.
Dat nou ook weer nietquote:
Dat heb ik hem net ook gemaildquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je vertrekt (whehehe) zonder staart (whehehe) tussen je benen (whehehe).
Nee ik klapte niet dichtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef mvdlubbe het volgende:
Whehehe!
Altijd praten maar dan sta je in het archief, klap (whehehe) je dicht! Whehehe!
Ze zijn er hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:45 schreef Swetsenegger het volgende:Ja een man die niet wil. Wat een kutsmoes.
Het was hier even nat (whehehe).quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:52 schreef KingOfMars het volgende:
Best warm buiten. Op zich.
Ja, goed tegen het stof en zo als ik straks weer buitengewoon hard langs des heerens wegen scheur op mijne stalen ros.quote:
Of het een man is ben ik nog niet achter S.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja een man die niet wil. Wat een kutsmoes.
Kweenie oftie slap was. Misschien heeftie wel gewoon een kleintje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:53 schreef mvdlubbe het volgende:
Echt een slappe (wheheehhe) smoes, tali.
Dan ga ik zo even naar zijn handen kijkenquote:
Ja maar daarin word er dus gezegd dat het kolder is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef mvdlubbe het volgende:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1804759
13 cm zei je toch net?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar daarin word er dus gezegd dat het kolder is.
Ik zal zo eens naar zijn handen gaan kijken en eens vragen hoe lang zijn piemel is
13 cm haalde hij makkelijk. Maar hij heeft niet gezegd hoelang hij dan is!quote:
Niet eens? Tssk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:59 schreef Tally het volgende:
13 cm haalde hij makkelijk. Maar hij heeft niet gezegd hoelang hij dan is!
We hadden het over inches enzoMaar 13 inch ging hij niet halen
Nee. Een lange vent. Met mooi donker haar. Uhm blauwe ogen (geloof ik - zo ff checken). Een mooie sleeve getatoeëerd op zijn linkerarm.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:07 schreef mvdlubbe het volgende:
Is het een wat gedrongen kabouter met ingevallen wangen en een onderontwikkelde wipneus?
Ik val niet op hemquote:
Neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een sleevetattoo? Dan is het vast zo een bodybuilder die anabolen slikt en is die 13 cm nog optimistisch, Talie.
Hm, 2x een SOA is nog steeds heel veel jeuk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef mvdlubbe het volgende:
Met als kutsmoes zeker 'min keer min is plus' ofzo?
Ik was al thuis inmiddelsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wheehehehehehhehehehehhehehhehehehhehhehhehehhehee.
Volgens mij is het tijd om naar huis te gaan.
Wat zullen die lippen flapperen op de motor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al moet ik toegeven dat de vraag retorisch is, Talie is immers altijd nakend.
zo'n naargeestige brom ergens op het randje van je gehoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maakt een beetje een vuvuzelageluid, denk ik.
Net niet meer JK! Net niet meer...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb jij zo een tienermoeder als vrouw, n00c?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |