Stel je voor dat we de finale halen J. Dan moet je nog ff!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:58 schreef Joene het volgende:
Het komt me mn strot wel uit na 14 dagen inmiddels.
ik ben er ook wel van, heb je al 2 pints of Lager gekijkt op comedy central ?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:04 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zag het whehehehehehehe! Ik hou d'r van dus.
Geen tijd men ik blijf elke keer hangen op 710 t/m 713.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:05 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben er ook wel van, heb je al 2 pints of Lager gekijkt op comedy central ?
Oeh wat ?quote:
Oh maar bijna heb je niks an J.quote:
Men met die firestartert ken je in 10 min bbqen . dus die ken je om 20 over ook wel ff anzetsenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:12 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed hoe ga ik dat nou doen met de BBQ straks.
Kwart voor vijf ruts... Ik zeg de firestarter om 5 uur in de hens ofzo.
Niet dus.quote:
Jamaar dan mis ik het eind vd wedstrijd. Of het moet 6-0 staan ofzo dan geloof ik het wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Men met die firestartert ken je in 10 min bbqen . dus die ken je om 20 over ook wel ff anzetsen
Nee men , je flikkerd die kolen erin en gaat binnen verder kijken.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jamaar dan mis ik het eind vd wedstrijd. Of het moet 6-0 staan ofzo dan geloof ik het wel.
Die laatste gaat 'm worden!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee men , je flikkerd die kolen erin en gaat binnen verder kijken.
Je maakt het in de ruts al ff voorelkaar hoef je alleen de fik erin te doen om 20 over 5. das 1 sec werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |