Als ik zeg een tijdje terug dan bedoel ik best lang geledenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Was dat voor de introductie van de Alfa Romeo Guillietta, de Audi A1 of voor de Transport en Logistiekdagen?
Het was enig, JK.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat een gezellig forum moet dát zijn!
Hee, dat is hier de geur bij sollicitatie gesprekken. Nou ja, dat vermengd met angstzweet.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:43 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ruik de combinatie van goedkope doorslaande deo en halfzware shag nog immer.
Met zoveel FA's in een topic worden alle posts natuurlijk uitvoerig tegen het licht gehouden, hehehe.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:51 schreef Joene het volgende:
huh ik had toch een pots geplaats
En een vleugje 'electronica', je weet wel, de geur die vroeger uit je modeltreintje kwam.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Hee, dat is hier de geur bij sollicitatie gesprekken. Nou ja, dat vermengd met angstzweet.
Ik heb hier al het idee geopperd om me als professioneel sollicitant zzp'er in te schrijven bij de kvk.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ga nog even bedenken wie ik allemaal een factuur ga sturen voor de uren, reiskosten en portfolio printen die ik gemaakt heb voor sollicitatiegesprekken waarvoor ik uitgenodigd werd.
Paar spookfacturen heen en weer sturen voor reiskostenvergoedingen, heb je ook meerdere opdrachtgevers gehad, hoppatee.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb hier al het idee geopperd om me als professioneel sollicitant zzp'er in te schrijven bij de kvk.
Ook hotelkosten, los op te voeren.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Je vergeet nog de 10% bijdrage aan de overheadkosten.
Duhuhquote:
Dat roepen dr meer jaquote:Op maandag 28 juni 2010 13:39 schreef NJ het volgende:
Die oma van Tally is echt geweldig.
Eigenlijk zou je die moeten kunnen inhuren voor wedstrijden.
Zelfde verhaal in de oerlayout.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook weer mooi: Die voetbalPI zie ik niet in fok!silver, maar wel in een quote van die post.
Prachtig!quote:José Weijnand, de blonde eigenares van een mobiel snackbarretje op een desolate zandvlakte in de buurt, zit in de zon. Ze heeft het allemaal zien gebeuren.
*stil*quote:Op maandag 28 juni 2010 14:46 schreef mvdlubbe het volgende:
In artikel over de helikoptercrash op nrc.nl:
[..]
Prachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |