Denk je even in dat je 50 euro per dag verdient...quote:Op maandag 28 juni 2010 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
WerkelijkVergoeding reiskosten bij sollicitatie wettelijk verplicht?
Dit of dat?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:57 schreef mvdlubbe het volgende:
SP-topic.
Zoals deze racist:quote:Op maandag 28 juni 2010 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat topic natuurlijk. Hier zitten alleen intolerante users.
Heeft echt wat tegen blanken...quote:
Altijd?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:43 schreef Chowi het volgende:
Als ik aan mijn oma denk, denk ik altijd aan de vieze, dikke, veel te zoete limonade die ze mij vroeger altijd gaf.
Mên, dat was niet te pruimen.
Exact. Wat doe jij hier trouwens met je linkse sig?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:02 schreef NJ het volgende:
Zoals deze racist:
Heeft echt wat tegen blanken...
Fixed.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat topic natuurlijk. Hier zitten alleen intolerante rationele, rechtvaardige en rechtschapen users.
Ik zag vanochtend ook zo'n geval boven Delft vliegen!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er vliegt hier zo een soort Hindenburg lookalike rond van Goodyear.
Ja ik zag 'm opstijgen vanmorgenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er vliegt hier zo een soort Hindenburg lookalike rond van Goodyear.
Hij is net weer opgestegen vanaf Rotterdam The Hague Delft Pijnacker Zoetermeer Airport Zestienhoven.quote:
Ja ik ga nog ff ribjes opmaken .quote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ruim op tijd voor 16 uur dus.
Oh, en vanavond gaan de bbq maar weer ff aan. Dus.
Ja 'wij' staan met ons pand op het terrein van zestienhoven dus ik zie 'mquote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij is net weer opgestegen vanaf Rotterdam The Hague Delft Pijnacker Zoetermeer Airport Zestienhoven.
DAN KUNNEN WE BIJNA ZWAAIEN NAAR ELKAAR!!!111111quote:Op maandag 28 juni 2010 11:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja 'wij' staan met ons pand op het terrein van zestienhoven dus ik zie 'm
WAAR BEN JIJ DAN?!?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DAN KUNNEN WE BIJNA ZWAAIEN NAAR ELKAAR!!!111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Heb je wat tegen Thaise pijpsletjes ofzo?!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent toch niet die Thaise pijpslet uit het argos tankstation he??
Alleen als ze na de daad samen met mij bij een urinoir staat te plassen.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heb je wat tegen Thaise pijpsletjes ofzo?!
Ohja.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen als ze na de daad samen met mij bij een urinoir staat te plassen.
Was dat voor de introductie van de Alfa Romeo Guillietta, de Audi A1 of voor de Transport en Logistiekdagen?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef KingOfMars het volgende:
Mooi! Ben ik een tijdje terug nog geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |