ik ben zo dom niet als ik eruit zie dus.quote:
Nee, doe je goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:18 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben zo dom niet als ik eruit zie dus.
Ik twijfel om die weber ook aan te flikkeren , heb alleen nog ribs en om daarom dat ding an te flikkeren.quote:
nee men aanvallen , we staan toch voor .quote:Op maandag 28 juni 2010 16:18 schreef KingOfMars het volgende:
Nou met z'n 11-en in dat doel gaan zitten.
Mijn buurvrouwquote:Op maandag 28 juni 2010 16:22 schreef KingOfMars het volgende:
De buren lopen trouwens iets voor qua tv.. Best kut kijken als je elke actie al OE of JA! hoort.
Geen DOA regeling ?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:24 schreef KingOfMars het volgende:
Ja die Humax.
Die trouwens toch terug moet voor reparatie, niks omruilen. Hufterts.
Kweenie. 't Was een functionele eis vanuit de primaire gebruikersgroep. (Mijn vrouw dus).quote:Op maandag 28 juni 2010 16:30 schreef Joene het volgende:
Wie doet het nog tegenwoordig dat opnemen ? Uitzendiggemist.nl voldoet prima imo.
De Mijne wilde dat ook , ik zeg nou dan maar uitzendingemistquote:Op maandag 28 juni 2010 16:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kweenie. 't Was een functionele eis vanuit de primaire gebruikersgroep. (Mijn vrouw dus).
Niemand iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |