wtf?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Daar issie weer: http://twitpic.com/20pj9r
Dat zullen we nog wel eens zien! Als we vrijdag van die gele kanaries winnen dan ben ik minimaal een week van de leg!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef Joene het volgende:
He A, verrekte Mongol ! nog 4 dagen en dan mag je weer he ?
Dit ben ik dan wel met je eensquote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef Armageddon het volgende:
En anders maar niet. Het is al knap voor zo'n klein kut landje als Nederland dat je in de kwart finale staat.
Ik zeg neerschoppen en meteen ter plekke begraven! En dan eroverheen!!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef KingOfMars het volgende:
DOOD MOETEN ZE A, DOOD!!!11111
M'N BIER IS WEER OP!111111 LOGISTIEKE BLUNDERS IK ZEG HET JE!!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zeg neerschoppen en meteen ter plekke begraven! En dan eroverheen!!
Ik heb nog zat bier! Alleen als ik het uit de koelkast haal en ik wil een slok nemen is het al lauw!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
M'N BIER IS WEER OP!111111 LOGISTIEKE BLUNDERS IK ZEG HET JE!!
Hoe weinig Bier koop jij per keer J.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
M'N BIER IS WEER OP!111111 LOGISTIEKE BLUNDERS IK ZEG HET JE!!
Zet de bank tegen de koelkast an ! en doe de deur minimaal open een rietje erin en zuiipen maar Aquote:Op maandag 28 juni 2010 21:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb nog zat bier! Alleen als ik het uit de koelkast haal en ik wil een slok nemen is het al lauw!![]()
Wel doelpunten J.quote:
Beetje stoer doen tegen Chili! Dat durven ze wel J!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef KingOfMars het volgende:
En wat een zaadwedstrijd zeg.
No worries, wij pakken ze wel vrijdag. Voor Chili!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Beetje stoer doen tegen Chili! Dat durven ze wel J!
Hé Fapiano! Ken je me nog!?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
No worries, wij pakken ze wel vrijdag. Voor Chili!
Lekker slim in de warmste week van het jaar.quote:
Kom op A het is pas 30 graden dat ken zo een ding wel trekken toch ?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:01 schreef Armageddon het volgende:
Hij heeft er wel een beetje moeite mee.
Financieel gezien wel. Ding staat toch maar in de weg in de schuur en maakt een teringherrie.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Lekker slim in de warmste week van het jaar.
Op zich wel maar de afhandeling kan zo'n zootje worden.quote:
Uhuh! Zit nog lekker ff wakker te worden. Dochtertje is lekker rond het huis aan het hupsen en vrouwtje maakt zich klaar voor een rijles.quote:
Je melk in de magnetron is warm?quote:
Aaah ja. Kut! Lekker!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, het woord 'kut' werd getijpt.
Crewbash! Banaanvraag!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:13 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh! C:rew. Bah!
Maar ik ben natuurlijk de uitzondering op de regel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt hoor, als iemand c:rew is geweest en weer 'gewoon' user wordt, dan kun je zo'n persoon natuurlijk nauwelijks meer serieus nemen.
Alle crewleden en/of gewone users die ooit crewleden zijn geweest en/of zullen worden zijn achterlijke uitzuigers!quote:
Ik hoop dat je stikt in je koffie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:17 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Alle crewleden en/of gewone users die ooit crewleden zijn geweest en/of zullen worden zijn achterlijke uitzuigers!
Waarom?quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:21 schreef mvdlubbe het volgende:
@@@?
Heb ik geen moeite mee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Al ga je dan schromelijk voorbij aan het feit dat ik me nooit heb ingelaten met de corrupte bende die de c:rew inherent is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |