Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Ga gerust je gangquote:Op maandag 28 juni 2010 08:22 schreef DutchTrain het volgende:
Moeten we hier LHO ook niet feliciteren met zijn verjaardag ?
26quote:Op maandag 28 juni 2010 10:19 schreef junkiexp het volgende:
Gefeliciteerd LHO , hoe jong ben je geworden ?
quote:
quote:
quote:foto Op maandag 28 juni 2010 12:05 schreef Vogue het volgende:
*Meldt*
Weer terug uit den verre! In Mexico was het verschrikkelijk heet, 35+graden en een luchtvochtigheid van 95% ofzoIn Buenos Aires was het nat, koud en winter. Beetje zoals bij ons in december. Fijn dus om terug te zijn in tropische temperaturen!
Count me in voor de BBQ morgen!
LHO: GEFELICITEERD
quote:
quote:foto Op maandag 28 juni 2010 08:42 schreef JJdJ1984 het volgende:
LHO! Weer een jaartje dichterbij je AOW!Gefeliciteerd
Dank jullie allemaal! Mocht ik iemand nu niet of dubbel bedanken, dan komt het omdat de quickquote naar beneden springt, wat erg irritant is als je 10 mensen wilt quotenquote:
cirkelt al hele dag boven de stad!quote:
Die zagen we gisteren in Hoek van Holland vliegen en vandaag zag ik hem weer vliegen vanaf R'dam Airport.quote:
De oude OP gepakt met hele oude agenda, tekst enzo. Kijk eens naar het vorige topic. En de wikiquote:
Dat kan ik mij dan wel voorstellen, al is het volgens mij iets dat je met het kennen van de basic regels en common sense wel haaltquote:foto Op maandag 28 juni 2010 18:22 schreef junkiexp het volgende:
[...]
Haha, ik moet er wel een paar uurtjes insteken hoor want ik wil het zeker halen.
Anders moet ik weer 3 weken wachten.....
En jullie gezamenlijk verstand en gezichtsvermogen zien en zien niet in dat er dingen staan die al heel oud zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 19:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TS heeft de OP uit de wiki gehaald. Daar zat ik toevalligerwijs naast
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En jullie gezamenlijk verstand en gezichtsvermogen zien en zien niet in dat er dingen staan die al heel oud zijn
Noch dat jullie enig idee hebben dat dit topic over Rotterdam gaat en er dus ook wel eens wat vermeld mag worden over wat er in de stad gebeurt?
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef Alicey het volgende:
Ik zou ze hard aanpakken DT! Het moet nu maar eens afgelopen zijn!!
iemand zo te grazen nemen op zijn verjaardag verdiend zo'n smiley.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je bij te dragen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop