JA WANNEER BEN JE WEER IN DE BUURT DAN!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JA DAN HAD JE EERDER MOETEN VERTELLEN DAT JE VLAKBIJ ARCEN WOONT IK WAS DAAR ZATERDAG JAEN GISTEREN WAS IK ER OOK NOG VLAKBIJ!
IK HEB GEEN BENENquote:Op maandag 28 juni 2010 14:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
EEJ BOLLE, TREK JE BENEN IN, DAN KENDE ROLLEN!
HMHM, DAT ZAL WEL JA.quote:
BETEKEND.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Betekend dit dat ik alleen maar fluister? Ik bedoel mijn tekst is kleiner.
Geen idee. Denk niet dat ik snel weer naar gennep ga.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:55 schreef vosss het volgende:
[..]
JA WANNEER BEN JE WEER IN DE BUURT DAN!!!![]()
![]()
Het is maar net waar je je prioriteiten legt.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee. Denk niet dat ik snel weer naar gennep ga.
Ik geef liever een ferme handdruk.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef naatje_1 het volgende:
eten en dan voorbeschouwing kijken, kusjes
Wat moet ik daar? Vriendje van een vriendin van em woont daar, maar ik heb voor de rest niks met Gennep.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is maar net waar je je prioriteiten legt.
Jij reist voor niks neem ik aan.
Ik dacht dat je gratis kon met het OVquote:Op maandag 28 juni 2010 14:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat moet ik daar? Vriendje van een vriendin van em woont daar, maar ik heb voor de rest niks met Gennep.
En ik reis niet voor niks. Ik moet er ook voor betalen ja.
Kaatjuhh!!quote:
Op zich wel een goede, vast klaarmaken.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik ga nog even douchen waarna ik de voorbeschouwing ga kijken. Toedeledoki mensen!
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zich wel een goede, vast klaarmaken.
Nope. Was het maar waar.quote:
quote:
'ons pap'quote:Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef -SG- het volgende:
GOFFER, MOET IK ALLES BUITEN ZETTEN OMDAT ONS PAP DE BUREN HEEFT UITGENODGID HIER NEDERLAND TE KIJKEN.
JA EN ZELF TOT 4 WERKEN ZODAT IK ALLES OP MAG KNAPPEN.quote:
Ik ben vergeten mijn eerste post na m'n ban te PM'enquote:
Hulp nodig?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zich wel een goede, vast klaarmaken.
Niks tegen Brabantquote:
DAN LAT DIE OUWE ZELF IS WA DOEN.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef -SG- het volgende:
GOFFER, MOET IK ALLES BUITEN ZETTEN OMDAT ONS PAP DE BUREN HEEFT UITGENODGID HIER NEDERLAND TE KIJKEN.
Noes!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben vergeten mijn eerste post na m'n ban te PM'en
Mjoah. Ik krijg mijn leeuwenhose niet aan.quote:
JA EN DAN EEN HALF UUR VAN NEDERLAND MISSEN. WA DENKTE.quote:
Echt wel. Reserve-belgiëquote:
JA, WEET IK VEUL. NOU MOETE GIJ AL DIE ROMMEL SJOUWEN.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
JA EN DAN EEN HALF UUR VAN NEDERLAND MISSEN. WA DENKTE.
eindhoven?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef -SG- het volgende:
quote:
Dat krijg je als je je laat pijpen door een emochick.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjoah. Ik krijg mijn leeuwenhose niet aan.
Da's Limburg.quote:
Niks mis met je laten pijpen door een emochick.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je laat pijpen door een emochick.
EY, DE'S TOEVAL IK OK.quote:
Godver. Ik ben vergeten het gezichtje van mijn hand af te halen.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je laat pijpen door een emochick.
Een klein stukje Limburg niet. Arcen is heul niet Belgié.quote:
Had je afgelopen weekend met mij mee moeten gaan. Liep toch wel hier en daar wat lekkers rondquote:Op maandag 28 juni 2010 15:07 schreef vosss het volgende:
Ik heb geen leeuwenhose, maar ben wel bereidt om me te laten pijpen door een emochick
Als je gaat 69;en met een emochick worden je ballen gelijk gekietelt door haar lok.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niks mis met je laten pijpen door een emochick.
Wat is dat hier met allemaal dat achteraf gelul?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Had je afgelopen weekend met mij mee moeten gaan. Liep toch wel hier en daar wat lekkers rond
Whut?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Godver. Ik ben vergeten het gezichtje van mijn hand af te halen.
Chill toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je gaat 69;en met een emochick worden je ballen gelijk gekietelt door haar lok.
Waarom had je mij dan niet meegenomen?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Had je afgelopen weekend met mij mee moeten gaan. Liep toch wel hier en daar wat lekkers rond
Volgend jaar, Graspop. Jij gaat mee?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dat hier met allemaal dat achteraf gelul?
Daar heb ik toch geen kut aan!
Weet ik niet. Ik heb geen ballen die gekietelt kunnen worden.quote:
Ik welquote:Op maandag 28 juni 2010 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb geen ballen die gekietelt kunnen worden.
Mag ik jouw ballen kietelen?quote:
Gezichtje van je hand (duim en wijsvinger) maken, en dan fappen.quote:
Omdat jij geen geld had voor een kaartje, laat staan het eten en drinken. Tel daarbij een 2 persoonstent, en een 2 persoonsauto op, en de som wordt helaas te makkelijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom had je mij dan niet meegenomen?Chicks versieren
Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gezichtje van je hand (duim en wijsvinger) maken, en dan fappen.
[..]
Omdat jij geen geld had voor een kaartje, laat staan het eten en drinken. Tel daarbij een 2 persoonstent, en een 2 persoonsauto op, en de som wordt helaas te makkelijk.
Wanneer gaan we meeten?quote:
Haha en dan schrik je zo op het eind.quote:
Je snapt hem niet. Laat maar.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?
Ik dacht dat jullie met z;n 3en gingen?
Waarom dan?quote:
Geen idee waarom danquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Haha en dan schrik je zo op het eind.
Kom je dan bij mij?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Geen idee waarom danIk noemde een random datum. Maar oké.
Ja, ik blijf slangen smerig vinden.quote:
Evenveel als wanneer ik naar jou ga.quote:
Ja. Maar. Ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Evenveel als wanneer ik naar jou ga.
JAAAAAAA, BETER WINNEN WE!quote:
Maar wat? Je gaat gewoon liever naar saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab he?quote:
Ik zal je eens wat laten zien. Waar en hoe laat?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar wat? Je gaat gewoon liever naar saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab he?
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
INDERDAAD, ANDERS PLEEG IK ZELFMOORD.
Dat is wel erg fanatiek vind je niet? Als je echt fanatiek was had je wel in Zuid Afrika gezeten!quote:
Ik ben in Zuid Afrika. Ik zit met mijn laptop in het stadion. Teringherrie.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is wel erg fanatiek vind je niet? Als je echt fanatiek was had je wel in Zuid Afrika gezeten!
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:20 schreef vosss het volgende:
Ik ga net zo lang sparen tot ik 180 euro bij elkaar heb
12 juli, om 1 uur in Leeuwarden.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat laten zien. Waar en hoe laat?
Op het station. Nu voetbal.quote:
UUUUUUUH.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:50 schreef Chowi het volgende:
Nog even en we gaan weer terug op HCRM. Liefs.
Nee.quote:
En dan? Ben je dan blij? Heb je dan eindelijk iets bereikt? Nou, applaus meid.quote:
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
WTF ACHTERLIJKE SCHEIDS! Dat was heul geen overtreding van Stekelenburg
Afschieten!quote:
Hoi Raph. Jij hebt een cadeautje voor mij.quote:
Klopt je weet dan vast wel watquote:Op maandag 28 juni 2010 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi Raph. Jij hebt een cadeautje voor mij.
Gelukkig heb je niet gezien waarvoor Stekelenburg een kaart heeft gekregen.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:00 schreef justmattie het volgende:
ik moest het via de radio op de telefoon besluisteren, vet storen vaak en tijdens de goal ook ruis
Weet niet. Davidoff of Chesterfield?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:00 schreef Psalms het volgende:
[..]
Klopt je weet dan vast wel watik ff eten totzo denk ik
chesterfield de davidoff is uitverkocht en alles is ook nog duurder geworden ookquote:Op maandag 28 juni 2010 18:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet niet. Davidoff of Chesterfield?
Ach, we zijn doorquote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
oVERIGENS JAMMER VAN DIE PENALTY MAAR STEKELENBURG HAD ZIJN HAND NIET OM ZIJN BEEN MOETEN DOEN DAARDOOR VIEL DE SCHEIDS VOOR DE CHARMES VAN DIE SLOWAAK.
weet ik is het niet geweldig!!!!!! en waarom is dit niet in hoofdletters?!?!?! ik heb verdomme shift ingedrukt.quote:
vind ik ook we zijn doorquote:
Maakt niet uit, ik vind chesterfield sowieso lekkerder de laatste tijdquote:Op maandag 28 juni 2010 18:14 schreef Psalms het volgende:
[..]
chesterfield de davidoff is uitverkocht en alles is ook nog duurder geworden ook
Da's het belangrijkst inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2010 18:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
en niemand is geschorst tegen chili!!!!!!!!!!!!!!!!!!
das dan mooiquote:Op maandag 28 juni 2010 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik vind chesterfield sowieso lekkerder de laatste tijd
Met de BBQ pas denk ik.quote:
dan pasquote:
Ik heb wel ja gezegd, maar ik weet niet eens of ik wel durf.quote:
Daarom.quote:
Ik had je graag begeleid maar ik ga niet weet je!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb wel ja gezegd, maar ik weet niet eens of ik wel durf.![]()
Jullie kunnen ook op de terugweg langskomen.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:20 schreef Psalms het volgende:
[..]
dan pas,ach ik ben ook pas de 3de er weer
Ja dat weet ikquote:Op maandag 28 juni 2010 18:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik had je graag begeleid maar ik ga niet weet je!
Waarom niet?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
we bijten niet hoor(soms wel)quote:Op maandag 28 juni 2010 18:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
dat is ook een optie,maar volgens mij hadden we het die dag al heel druk,en hangt ook nog van hoelaat ik af komquote:Op maandag 28 juni 2010 18:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook op de terugweg langskomen.
ooh maak je niet druk,die durft wel hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 18:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
EN WAT NOU ALS HUPPEL NIET MEER DURFT DAN?DAN GAAT HET NIET EENS MEER DOOR!!!! DE AGONY!
Gelukkig maar en anders ben jij er nog.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:25 schreef Psalms het volgende:
[..]
ooh maak je niet druk,die durft wel hoor
ja ik ben er zekersquote:Op maandag 28 juni 2010 18:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar en anders ben jij er nog.
Druk? Waarmee? Voetbal?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:24 schreef Psalms het volgende:
[..]
dat is ook een optie,maar volgens mij hadden we het die dag al heel druk,en hangt ook nog van hoelaat ik af kom
Succes met werken! Tot de volgende keer meneer Huppel.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:27 schreef Psalms het volgende:
maar ik wegzo weer aan het werk,doei doei veel plezier nog deze warme dag
nee,yordi breaken in groningen,en mischien bij mark en baby langs,maar ik nu echt wegquote:
Met heineken?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wooohoooo PART-EY!!!
[ afbeelding ]
Ik zocht op 'feestje' en heineken was de eerste die ik tegenkwam met bier.quote:
NEEM MIJ MEquote:Op maandag 28 juni 2010 18:29 schreef Psalms het volgende:
[..]
nee,yordi breaken in groningen,en mischien bij mark en baby langs,maar ik nu echt weg![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik zocht op 'feestje' en heineken was de eerste die ik tegenkwam met bier.En ik vind heineken niet vies hoor. Alleen prefereer ik wel Hertog Jan.
Ik zal m'n best doenquote:Op maandag 28 juni 2010 18:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Owjah volk... Laat die hcrm menschen niet de tt overnemen.UDOWU WILL PREVAIL!!!!
En als een van hen heeft straks de lapo en dan is het weer huilen.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Owjah volk... Laat die hcrm menschen niet de tt overnemen.UDOWU WILL PREVAIL!!!!
Ik zal doen wat ik kan.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hoe laat moest ik nou op het station in Leeuwarden zijn?quote:
1 uur.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoe laat moest ik nou op het station in Leeuwarden zijn?
Oké. Ik zal er zijn. Ik zal een rood shirt dragen, en een wit lint in mijn haar.quote:
Geen rode roos in je hand?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké. Ik zal er zijn. Ik zal een rood shirt dragen, en een wit lint in mijn haar.
Vergeet je paarse pet niet en je oranje broek.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké. Ik zal er zijn. Ik zal een rood shirt dragen, en een wit lint in mijn haar.
Een rode roos in de ene hand, en een revolver in mijn andere hand.quote:
En nog stijlvol ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vergeet je paarse pet niet en je oranje broek.
Dan ben je niet te missen.
Als jij een revolver meeneemt ga ik doen alsof ik je niet kenquote:Op maandag 28 juni 2010 18:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een rode roos in de ene hand, en een revolver in mijn andere hand.
Door die paarse pet zie ik ;t witte lint toch niet meer?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vergeet je paarse pet niet en je oranje broek.
Dan ben je niet te missen.
Ik dacht dat je me dan zou herkennen als Guns N' Roses fanquote:Op maandag 28 juni 2010 18:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij een revolver meeneemt ga ik doen alsof ik je niet ken
Ik ook.quote:
Een paarse honkbalpetdinges, en het lint in mijn mat.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Door die paarse pet zie ik ;t witte lint toch niet meer?
Oke. Ik neem een gele roos mee. Voor de rest herken je me aan de veel te hoge hakken waar ik niet op kan lopen en mijn korte witte rokje.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me dan zou herkennen als Guns N' Roses fan![]()
Maar oké. Alleen de roos dan maar.
Oké, top. Zie je dan.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Ik neem een gele roos mee. Voor de rest herken je me aan de veel te hoge hakken waar ik niet op kan lopen en mijn korte witte rokje.
Heel mooi ingevlochten enzo?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een paarse honkbalpetdinges, en het lint in mijn mat.
Gezellig. Ik zal vast maar beginnen met zonnebanken, anders vind je me zo bleekjesquote:
Nee, gewoon een strik in dat lint, en dan heb ik een mooie staart.quote:
Dan moet ik ook gaan zonnebankenquote:Op maandag 28 juni 2010 18:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezellig. Ik zal vast maar beginnen met zonnebanken, anders vind je me zo bleekjes
Ik weet niet of ik me dan wel in kan houden hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, gewoon een strik in dat lint, en dan heb ik een mooie staart.
Of we gaan allebei niet zonnebanken, dan zijn we samen bleek.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan moet ik ook gaan zonnebankenNu valt mijn bleekheid nog meer op.
Ga je me dan uitlachen?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me dan wel in kan houden hoor.
Misschien zijn we dan wel allebei even bleekquote:Op maandag 28 juni 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of we gaan allebei niet zonnebanken, dan zijn we samen bleek.
ZELFDE PROBLEEM HIER OH MIJN GOD WAT NU HEMELLIEF NEEquote:
Nee, dan bespring ik je.quote:
Wie weet.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Misschien zijn we dan wel allebei even bleek
Ja.quote:
Gaan we dan buiken vergelijken?quote:
Is goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Gaan we dan buiken vergelijken?Kijken wie er bleker is?
Oke dan gaan we wel op zoek naar een donker steegje.quote:
Nee. Dat wil ik niet. Dat gaat te ver.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke dan gaan we wel op zoek naar een donker steegje.
Knuffelen dan? En over het water uitkijken?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik niet. Dat gaat te ver.
Dat kan net aan.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Knuffelen dan? En over het water uitkijken?
Wel romantisch.quote:
had je een ban danquote:
quote:
quote:
13 in een dozijn power riff muziekquote:
quote:
al 100x beter, rip dioquote:
Omdat ik je bier heb gepiktquote:Op maandag 28 juni 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
btw hoe kom ik op fok terwijl ik opzoek was naar bier_!
Inderdaad. Deze lieten ze als afsluiter van Graspop horen.quote:
Laptop/telefoon.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:26 schreef PeZu het volgende:
btw hoe kom ik op fok terwijl ik opzoek was naar bier_!
ooh en nuquote:
quote:
Hier was ik dit weekend, en ik stond helemaal vooraan tijdens het optredenquote:
KsEquote:
we hebben dus beide genotenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier was ik dit weekend, en ik stond helemaal vooraan tijdens het optreden
Een vriend van mij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een vriend van mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JOH DAN HEB IK HEM VAST MISSCHIEN GEZIEN OF NIET
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Ik wel. Drie dagen lang, puur genieten.quote:
plus het weer gvd wat een mazzel een manquote:Op maandag 28 juni 2010 19:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wel. Drie dagen lang, puur genieten.
JA DENK HET OOK EEN GROEN SHIRT ZAL HIJ AAN HEBBEN GEHADquote:Op maandag 28 juni 2010 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
JOH DAN HEB IK HEM VAST MISSCHIEN GEZIEN OF NIET
En alleen mijn kuiten zijn verbrandquote:Op maandag 28 juni 2010 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
plus het weer gvd wat een mazzel een man
Je vader?quote:
Je wilt nu ook niet met mij in een kleine ruimte zitten, ik stink nu.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
JA DENK HET OOK EEN GROEN SHIRT ZAL HIJ AAN HEBBEN GEHAD
@DW, ik ben net uit het werk, moet nog douchen en tanken. Misschien later deze week?
ik had me goed ingesmeerd met zwitsalquote:Op maandag 28 juni 2010 19:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En alleen mijn kuiten zijn verbrand
[..]
Je vader?
Neuhj, zo'n kerel die ging roken bij Poolcentrum, staat al bij mij in de gang zegtie; 'mag ik eens kijken hoe je woont?'quote:
OOH HIJ DAT WAS EEN PITJE HEEEquote:Op maandag 28 juni 2010 19:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
JA DENK HET OOK EEN GROEN SHIRT ZAL HIJ AAN HEBBEN GEHAD
@DW, ik ben net uit het werk, moet nog douchen en tanken. Misschien later deze week?
Naar bier en zweet?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt nu ook niet met mij in een kleine ruimte zitten, ik stink nu.
Het is dat ik morgen de hele dag op pad ben anders had ik je huis wel bewaakt voor je hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 19:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neuhj, zo'n kerel die ging roken bij Poolcentrum, staat al bij mij in de gang zegtie; 'mag ik eens kijken hoe je woont?'
Denk dat morgen als ik er niet ben mijn huis wordt leeggehaald
Aahwquote:Op maandag 28 juni 2010 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ik morgen de hele dag op pad ben anders had ik je huis wel bewaakt voor je hoor
Ik in de ochtend een keer, daarna geen tijd/zin meer om weer terug naar de tent te lopenquote:
Zeg, mag ik eens kijken hoe je woont?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neuhj, zo'n kerel die ging roken bij Poolcentrum, staat al bij mij in de gang zegtie; 'mag ik eens kijken hoe je woont?'
is je koeliekast gevuld met bier? en heb je airco?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat liefquote:
2x gesmeerd en nu blijquote:Op maandag 28 juni 2010 19:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik in de ochtend een keer, daarna geen tijd/zin meer om weer terug naar de tent te lopen
[..]
Zeg, mag ik eens kijken hoe je woont?
Nee joh pas bij 285 postsquote:
Je zal mij ook niet horen klagen hoorquote:
What the fuck. Had dan gewoon nee gezegd.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
oeh geilquote:
Graag gedaan.quote:
Och hij is 2 meter lang, maar ik kende hem nog van toen ik in de videotheek werkte, hij wilde geen horrorfilm want dan kon hij niet slapenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
What the fuck. Had dan gewoon nee gezegd.
ik las kruisquote:
Jouw UIquote:Op maandag 28 juni 2010 19:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
What the fuck. Had dan gewoon nee gezegd.
Alleen naar zweet.quote:
Is dat jouw openingszin?quote:
Hoi Chowi.quote:
Zal ik je nog leuker vertellen, ik ben vorig jaar naar Friday The 13th geweest in de bios, daarna eerst maar even naar de kroeg geweest voor een paar pilsjes, en toen nog 5km naar huis fietsen tussen de weilanden door.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Och hij is 2 meter lang, maar ik kende hem nog van toen ik in de videotheek werkte, hij wilde geen horrorfilm want dan kon hij niet slapen
quote:
nee, ik heb er geen nodigquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik je nog leuker vertellen, ik ben vorig jaar naar Friday The 13th geweest in de bios, daarna eerst maar even naar de kroeg geweest voor een paar pilsjes, en toen nog 5km naar huis fietsen tussen de weilanden door.Ik heb een week lang met het licht aan geslapen
QFTquote:Op maandag 28 juni 2010 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik heb er geen nodig![]()
ik ben groot en dus interessant
heequote:
afgelopen zondag kreeg ik een kus omdat een lief klein meisje op mijn grote voeten had getraptquote:
Ach ik ging ook gillen bij NOESquote:
Aaahquote:Op maandag 28 juni 2010 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
afgelopen zondag kreeg ik een kus omdat een lief klein meisje op mijn grote voeten had getrapt
Ik was het niet!quote:Op maandag 28 juni 2010 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
afgelopen zondag kreeg ik een kus omdat een lief klein meisje op mijn grote voeten had getrapt
* DevilsWhore kusje op c0n;s neus geeftquote:
Wou jij zeggen dat ik niet lief ben?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore kusje op c0n;s neus geeft
Jij hoeft daar niet om te vragen, lieffiequote:
Leek dat zo?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat ik niet lief ben?
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |