Het parkoers is exact hetzelfde daarom super tof!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:58 schreef Freddeh het volgende:
@ CyclingGirl: Ik ben misschien a.s. vrijdag vrij in plaats van donderdag. Hoe laat moet je rijden, en is het hetzelfde parcours als de proloog a.s. zaterdag?
120kmquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:49 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik ook. Welke afstand ga je fietsen?
Nou kijk uit hoor. Er is concurrentie genoeg in de tandemwedstrijden. Het is echt niet zo gemakkelijk als velen denken. Ik dacht dat ook hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef Oksel het volgende:
Echt veel concurrentie heeft hij natuurlijk ook niet, Cycling girl..![]()
Lekker makkelijk scoren zo natuurlijk.
Voila http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=149139 Net geen 1000hm helaasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:43 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het word, wil de route dan eigenlijk ook wel hebben, kan ik hem eens keer rijden! Het is inderdaad achtjes en lusjes draaien en soms kom je er niet onder uit.
Zeker ja, wees gewaarschuwdquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:37 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij wordt je in Rhenen wel duizelig
Jeetje zeg, wat een lusjes. Verdwalen in Leersum en dan in Rhenen. Als je wat extra hoogtemeters wilt moet je gewoon in Amersfoort weer een stuk naar beneden rijden, gewoon de Utrechtseweg naar beneden tot aa het spoor, daar linksaf (kersenbaan) en dan aan het eind rechts, rechts en weer rechts dan rijd je bij het station en kun je bij de eenhoorn weer links. Kom je praktisch op hetzelfde punt uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:36 schreef eentwee het volgende:
[..]
Voila http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=149139 Net geen 1000hm helaas
Voorlopig niet want door mijn gezondheid ben ik dit jaar niet in staat tot dit soort lange ritten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat een lusjes. Verdwalen in Leersum en dan in Rhenen. Als je wat extra hoogtemeters wilt moet je gewoon in Amersfoort weer een stuk naar beneden rijden, gewoon de Utrechtseweg naar beneden tot aa het spoor, daar linksaf (kersenbaan) en dan aan het eind rechts, rechts en weer rechts dan rijd je bij het station en kun je bij de eenhoorn weer links. Kom je praktisch op hetzelfde punt uit.
Wanneer ga je deze rijden?
Ja volgens mij niet, daarom dacht ik dat ik het hier wel kon vragen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:24 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, dit is het race topic, is er geen ATB topic?
Jawel, is er wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:30 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Ja volgens mij niet, daarom dacht ik dat ik het hier wel kon vragen...
Klopt!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:34 schreef Freddeh het volgende:
Joh, Oksel... Dat is dan toch gewoon SPD in plaats van SPD-SL als het ATB is in plaats van race?![]()
(even de uitzonderingen als Speedplay en Look bijv. buitenwege gelaten)
ATB is vaak SPD, zijn van die kleine dingetjes die je ook op spinningfietsen ziet (mits je aan spinning doet). Qua maatvoering, passen is erg belangrijk. Ik had hiervoor Specialized schoenen en toen had ik 2 maatjes groter, nu heb ik Northwave in dezelfde maat als mijn normale schoenen. Als je lang fietst, dan kunnen je voeten uitzetten. Ook als je in de winter fietst kun je dikkere of meerdere paar sokken aan hebben. Het loont vaak dat ze net een tikkie ruim zitten zolang je voet er maar goed inzit en niet gaat bewegen in de schoen als je fietst.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:23 schreef Jort227 het volgende:
Ik moet voor mijn MTB eigenlijk nog fietsschoenen hebben. Maar moet je daarbij echt ergens op letten? Want ik zie best veel verschillende schoenen dus weet niet zeker waar ik op moet letten. En is maat in principe dezelfde als m'n gewone schoenmaat?
En hoe zit het precies met die schoenplaatjes? Passen die op iedere trappers of moet ik dan ook nieuwe trappers kopen?
Alvast bedankt weer voor de tips ;-).
Ehm maar begrijp ik het goed, jij wilt wat afvallen en het enige advies is: eet meer brood.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:55 schreef Oksel het volgende:
Bij de sportdietist:
Ik moet meer brood eten, met vetvrije dingen zoals magere kaas, ham, etc.
Verder na het fietsen 's ochtends zuivelproducten. Voor het fietsen naar huis moet ik meer brood eten, zodat ik niet met honger thuis kom. Na het eten ook weer zuivel, zodat ik lekker vol zit.
Verder meer gekookte aardappels (), en minder vlees..
Eet genoeg fruit, groente enzo. En doordeweeks geen alcohol.
Vetten en suikers vermoedelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ehm maar begrijp ik het goed, jij wilt wat afvallen en het enige advies is: eet meer brood.
Wat moet je minder eten dan, alleen vlees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |