In de eerste plaats succes. Ik heb hier eigenlijk totaal geen verstand van maar vraag me af of je dit ook doet wanneer je bijvoorbeeld 4 uur fietst op een dag? Dan is dat toch enorm weinig ?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:52 schreef Freddeh het volgende:
Na heel wat te hebben zitten knutselen met informatie over calorieën tellen e.d., heb ik vastgesteld dat ik (uitgaande van mijn streefgewicht van 75kg) niet meer dan 2150 kcal per dag mag binnenkrijgen. Omdat dit is hoeveel mijn lichaam bij 75kg actief zou verbruiken, en +/- 1900 kcal in 'ruststand', heb ik besloten dat de inname van voedingsmiddelen in kcal tussen 1900-2150 kcal moet zijn. Dus nóóit méér dan 2150.
Als je 4 uur fietst is dat inderdaad behoorlijk weinig. Maar het gaat er in dat geval ook om dat je voedingsmiddelen kiest met naar verhouding veel koolhydraten en weinig calorieën.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In de eerste plaats succes. Ik heb hier eigenlijk totaal geen verstand van maar vraag me af of je dit ook doet wanneer je bijvoorbeeld 4 uur fietst op een dag? Dan is dat toch enorm weinig ?
Nee jong, gewoon met de trein richting een station in de buurt daar ergens. Maar de plannen zijn alweer gewijzigd. Ik heb die dag een tijdritje.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:53 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Tommeke, ga je die kant helemaal opfietsen? Dat is toch wel een behoorlijke afstand?
Is het dit keer wat anders, of dezelfde ratel als zaterdag?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Geen benen, maagkramp, slechte haardag...toen ik een stel oude van dagen wegbelde omdat ze het hele fietspad in beslag namen voor een praatje hoorde ik volgens mij achter iets mompelen van ' zo die heeft een buik'....
En er trilt iets in m'n balhoofd/voorvork/whatever. het stuur doet het gewoon, maar op hobbeltjes ratelt er iets in m'n stuurpen, alsof hij ietsje ruimte heeft in het frame ofzo? Wat kan dat allemaal zijn? Ik voelde me er niet zo fijn mee fietsen eigenlijk. Je blijft denken, wat als er iets breekt in de bocht. Maar laten/zelf fixen voor de volgende rit.
Aan de positieve kant, hoe vaak schopt een foto van je fietsdagje het tot OP van een langlopend, roemruchte topicreeks als dit![]()
![]()
![]()
....dat maakt weer veel goed.
Ja, want alle mensen die niet racefietsen hebben een leeg leven..quote:Op maandag 28 juni 2010 21:15 schreef Tommeke het volgende:
Ik krijg ook wel eens domme dingen naar m'n hoofd geslingerd, over m'n geschoren benen enzo.
Ik denk maar zo: 'Niet wielrenners, de leegte van die levens schokt mij"
Zo zat ik vanochtend tussen de korte rokjes in het ov. Ik zag een paar meiden kijken naar mijn benen, die nota bene gladder waren dan de hunne. Vrouwen hebben de naam, en mannen worden raar aangekeken als wij het ook doen...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef ursel het volgende:
Ik ga morgen in korte broek naar ut werk.
Had geklaagd dat de vrouwen dat wel mochten en wij mannen niet.
Dat komt omdat vrouwen hun benen scheren zegt ze.
Ik ga m ook fietsen met een maat van me, ik twijfel alleen of ik het shirt zelf wil hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:29 schreef Freddeh het volgende:
[..]
't Is dat ik nu pas hier van hoor, want ik zou het alleen al voor het shirt hebben gedaan
Jaquote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, want alle mensen die niet racefietsen hebben een leeg leven..
Kan heel goed je balhoofd zijn die wat los zit. Kan je fietsenmaker in een handomdraai fixen.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Geen benen, maagkramp, slechte haardag...toen ik een stel oude van dagen wegbelde omdat ze het hele fietspad in beslag namen voor een praatje hoorde ik volgens mij achter iets mompelen van ' zo die heeft een buik'....
En er trilt iets in m'n balhoofd/voorvork/whatever. het stuur doet het gewoon, maar op hobbeltjes ratelt er iets in m'n stuurpen, alsof hij ietsje ruimte heeft in het frame ofzo? Wat kan dat allemaal zijn? Ik voelde me er niet zo fijn mee fietsen eigenlijk. Je blijft denken, wat als er iets breekt in de bocht. Maar laten/zelf fixen voor de volgende rit.
Aan de positieve kant, hoe vaak schopt een foto van je fietsdagje het tot OP van een langlopend, roemruchte topicreeks als dit![]()
![]()
![]()
....dat maakt weer veel goed.
Vind eerlijk gezegd wel dat je het moet verdienen om met zo'n shirtje te rijden.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:29 schreef BraveDribbel het volgende:
[..]
Ik ga m ook fietsen met een maat van me, ik twijfel alleen of ik het shirt zelf wil hebben.
PM me ff als je interesse hebt in het XL shirt voor een mooi prijsje! Dan zal ik ervoor zorgen dat ik m niet zal onderzweten
PS: andere geinteresseerden mogen ook een bod doen natuurlijk, niet alleen Freddeh
Shirt hadden ze niet in mijn maatquote:Op maandag 28 juni 2010 15:58 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hij's mooi he.Ben benieuwd hoe die in het echt eruit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |