Al is de edit nog zo snelquote:
Nou, vertel iets leuks dan, als je dat niet spannend genoeg vindtquote:
Nou, ik deed meerquote:
Oh puhlease.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik deed meeromdat ie je meid noemde omdat je niks te vertellen hebt
Lekker beledigend voor ons meiden
Ja, maar in mn eentje is een stuk minder gezellig heurquote:
Nou, ik denk nu gaan we vechten, dat houdt de sfeer erinquote:
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar in mn eentje is een stuk minder gezellig heur
Maar goed, het is niet andersquote:
FOK! erbij, gewoon dat [LIVE]-topic opsnorrenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar in mn eentje is een stuk minder gezellig heur
quote:
Ja dat zijn van die geweldige dooddoeners. Natuurlijk ben je OP PAPIER beter, maar het spel was nou niet zo bruisend de afgelopen keren, en die Slowaken zijn zo fanatiek als de pest. Eerste keer op een WK en meteen in de 1/8e finales.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoorde gister de buurman zeggen; "op elke positie hebben wij een sterkere man"![]()
Dus ik zie het ook somber in
Nou idd... En ze zijn in staat te denken "dat doen we even"quote:Op maandag 28 juni 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die geweldige dooddoeners. Natuurlijk ben je OP PAPIER beter, maar het spel was nou niet zo bruisend de afgelopen keren, en die Slowaken zijn zo fanatiek als de pest. Eerste keer op een WK en meteen in de 1/8e finales.
Elia is sowieso een goeie in de basis idd... Hopen dat we snel scoren...quote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ja das meestal het gevaar van Nederland. Alhoewel nu ook al een hoop spelers zeiden dat het zeker geen ploeg was om te onderschatten. En Robben en Elia wellicht in de basis, dus dan komt er denk ik sowieso wat meer leven in.
Ja dan word het nog een beetje een wedstrijd. Die Slowaken vinden 0-0 wel prima waarschijnlijk, en dan hopen dat er in de verlening eentje in rolt of ze penalty's moeten nemenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Elia is sowieso een goeie in de basis idd... Hopen dat we snel scoren...
Ja, maar bidden dat we geen penalty's moeten nemenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dan word het nog een beetje een wedstrijd. Die Slowaken vinden 0-0 wel prima waarschijnlijk, en dan hopen dat er in de verlening eentje in rolt of ze penalty's moeten nemen
Volgens mij gewoon uitspelen inderdaad, maar zo gingen we er vorige keer ook mooi tegen Rusland inquote:Op maandag 28 juni 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar bidden dat we geen penalty's moeten nemen
En het is gewoon verlenging uitspelen neem ik aan? Geen golden of silveren goal?
Nou ja, we zien welquote:Op maandag 28 juni 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon uitspelen inderdaad, maar zo gingen we er vorige keer ook mooi tegen Rusland in1-1 na gewone speeltijd en dan schieten ze er meteen even 2 in in de verlening
![]()
Oh, je bent niet met de auto naar je werk?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat was ook mijn bedoeling maar dat shirt is gister in mn auto blijven liggen en ligt daar nu nog
Jawel, maar ik ging niet in mn auto omkleden ofzoquote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, je bent niet met de auto naar je werk?
Dan kan je hem er zo toch uithalen en aandoen bedoel ikquote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ging niet in mn auto omkleden ofzo
gewoon een tshirt verknippen en omknopen:quote:
Neh, doe het wel als ik naar huis ga of thuis ben straksquote:Op maandag 28 juni 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kan je hem er zo toch uithalen en aandoen bedoel ik
Jaquote:
Ja hequote:
Wat ben je toch goedquote:Op maandag 28 juni 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
Stemmig type, Ll. Je kent me.
Overigens was ik vorige wedstrijd ook niet in oranje en toen wonnen we. Dus ik doe het voor hun eigen bestwil
quote:
Voor volk en vaderland!quote:Overigens was ik vorige wedstrijd ook niet in oranje en toen wonnen we. Dus ik doe het voor hun eigen bestwil
Nou he? Soms is het zwaar elke keer aan die hoge verwachtingen te voldoen hoor.. maar weer gelukt!quote:
Trots op jequote:Op maandag 28 juni 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Soms is het zwaar elke keer aan die hoge verwachtingen te voldoen hoor.. maar weer gelukt!![]()
MacDonalds failliet...quote:Op maandag 28 juni 2010 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo krijgen we natuurlijk nooit meer ruzie he!?
En Landal juist het tegenovergestelde.quote:
Nou ja, jij had best wat kuttenvreugde willen hebben tochquote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nou daar was toch heul geen kuttenvreugde dat weekend? Al het goed is?
Jaquote:Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, jij had best wat kuttenvreugde willen hebben toch?
Ja, eh, dat kregen we van jullie kamer hoor!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nou daar was toch heul geen kuttenvreugde dat weekend? Al het goed is?
Ik heb jou dat helemaal niet horen vragenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar niemand wilde me dat geven
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
Je lag heel het weekend ingeklemd tussen twee vrouwen en nóg was het weer niet genoeg?
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:26 schreef Greys het volgende:
Je lag heel het weekend ingeklemd tussen twee vrouwen en nóg was het weer niet genoeg?
Ja, en nu terugkrabbelen!quote:
Dat had hij qua warmte ook niet overleefd joh, met al die kleren aan in bedquote:
Dat zaadzwembad bedoel je?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had hij qua warmte ook niet overleefd joh, met al die kleren aan in bed
Als het zo warm blijft moeten we die meet maar houden in die belgische toko waar je je eigen zwembad en jacuzzi huurt!
Ja nou, ik denk dat het haar toch niet zo'n goed idee leek, met de kindjes erbijquote:
quote:
OMGquote:Op maandag 28 juni 2010 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zei al; je mag wel bellen als ze gescoord hebben, juichen we samen!
quote:
Nou idd!quote:
Is dat een extra reden te gaan dan?quote:
Neequote:Nou idd!
Ik hoop nu bijna dat ze verliezen (zij en haar vriend zijn heel fanatiek namelijk)
Nog niet, ik wil liever zwanger worden van iemand waar ik van houquote:Op maandag 28 juni 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat een extra reden te gaan dan?![]()
Ik zei ook bijnaquote:NeeJe moet wel hopen dat ze winnen natuurlijk.
mmmm....quote:Op maandag 28 juni 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
Goed punt
en
Goed punt
Zwanger van een zwembad is ook zo wat hé. Toch lastig uitleggen later aan je kind dat z'n papa Zwembad heet
En 9 maanden later kijken welk ras er voor jou in de jacuzzi zatquote:Op maandag 28 juni 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
In elke review op diverse sites staat dat het brandschoon is dus ik denk dat een gemiddeld zwembad viezer is. Ik ga wel een keer, doe ik daarna wel verslag
wie!quote:
oeh, geilquote:Op maandag 28 juni 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In zo'n broeierige omgeving kan sperma uuuuuuuuuuuuuuuren overleven hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja eh, datquote:
Nou en zo'n warm en vochtig zwembad is toch net een vrouwelijke schootquote:Op maandag 28 juni 2010 14:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh, dat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was niet voor niks hoor
buiten het menselijk lichaam leeft sperma sowieso wel 24 uur, in een vrouw kan het dagen tot weken blijven leven![]()
Wat snap je niet aan 'MORNING AFTER'quote:Op maandag 28 juni 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
Als sperma tot weken kan blijven leven in een vrouw, dan kan je dus ook na een week een morning after pil halen zeker?
Ja, maar jij had het over uuuuuren...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou en zo'n warm en vochtig zwembad is toch net een vrouwelijke schoot
wat snap je niet aan de PIquote:Op maandag 28 juni 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'MORNING AFTER'
Wat zit je toch makkelijk op de kastquote:Op maandag 28 juni 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
In een bad met chloor, uhuh!![]()
www.lakonia.be en dan ff op hygiene klikken!
Maar ik ga wel zonder jullie
Hahahahahaha, ja idd... En weet jij veel wat voor man met superzaad dat tegen chloor kan er voor jou in zat...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat zit je toch makkelijk op de kast![]()
![]()
De vorige keer ging het precies zoOok met linkjes of hygiëne en keurmerk dit-en-dat
En trouwens, je kan zo'n morning after pil volgens mij tot 72 uur na de onveilige seks slikkenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'MORNING AFTER'
Nee maar het neemt wel drastisch in werking af na >24uur volgens mij. En tegen die 72uur aan is de werking nog <50% zelfs dacht ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En trouwens, je kan zo'n morning after pil volgens mij tot 72 uur na de onveilige seks slikkenDus das heul geen morning after meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar het neemt wel drastisch in werking af na >24uur volgens mij. En tegen die 72uur aan is de werking nog <50% zelfs dacht ik.Ik weet wel dat het afneemt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar of het minder dan 50% kans is na 72 uur dat wist ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het afneemt jaMaar of het minder dan 50% kans is na 72 uur dat wist ik niet
Net iets meer dan 50 is het nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De betrouwbaarheid is:
* 95% bij inname van deze pil binnen 24 uur
* 85% binnen 48 uur
* en 58% bij gebruik binnen 72 uur
De betrouwbaarheid loopt geleidelijk af. Het is dus niet zo dat je bij 47 uur en 59 minuten nog 85% verminderde kans op zwangerschap hebt, en 2 minuten later nog maar 58%.
Jij hebt de bijsluiter in je binnenzak?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net iets meer dan 50 is het nog:
[..]
Ja ik heb altijd zo'n pil + bijsluiter bij mequote:Op maandag 28 juni 2010 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt de bijsluiter in je binnenzak?
Goed voorbereid!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd zo'n pil + bijsluiter bij me
Lieverd, jij kan niet zwanger worden.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd zo'n pil + bijsluiter bij me
Waar komt die buik dan ineens vandaan?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lieverd, jij kan niet zwanger worden.
Jij bent toch ook al 7 jaar zwanger zei je laatst!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lieverd, jij kan niet zwanger worden.
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar komt die buik dan ineens vandaan?
Ik ben een wonder der natuur!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent toch ook al 7 jaar zwanger zei je laatst!
DISCRIMINATIE! Waarom Ll niet en jij wel!
hahahahaha, de katholieke kerk zou zeggen een foutje van de natuurquote:
Je hapte.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
Eilandje 3 gereserveerd
LL, je hebt 'op de kast' meer dan eens meegemaakt, maar dit kwam niet eens in de buurt
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, de katholieke kerk zou zeggen een foutje van de natuurAch ja, je bent non, dus ik verwacht niet veel intelligents van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Oeh, BANAANVRAAG!quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach ja, je bent non, dus ik verwacht niet veel intelligents van je.
Eilandje!? Madeira?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
Eilandje 3 gereserveerd
LL, je hebt 'op de kast' meer dan eens meegemaakt, maar dit kwam niet eens in de buurt
Niets mis met happenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hapte.![]()
Heb je echt gereserveerd![]()
Echt hequote:
Hier zit je net zelf toch bovenop? Het gaat hier net over het zaadzwembad en dan reserveert ze dat en dan is het ineens een incrowd dingetje?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he
Jullie met je getease de hele tijd over dingen die alleen jullie weten
Maar dan snap ik het "eilandje 3" niet!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier zit je net zelf toch bovenop? Het gaat hier net over het zaadzwembad en dan reserveert ze dat en dan is het ineens een incrowd dingetje?
Maar wel lief dat je indirect uitlegt wat het isquote:Op maandag 28 juni 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier zit je net zelf toch bovenop? Het gaat hier net over het zaadzwembad en dan reserveert ze dat en dan is het ineens een incrowd dingetje?
Het zijn toch allemaal eilandjes ofzo? Afzonderlijke ruimtes aangekleed als eilanden? Zoiets herinner ik me nog van de vorige keer toen het er over gingquote:Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan snap ik het "eilandje 3" niet!
Waarom 3, nummer 3, of 3 eilandjes!!!???
Oh, dat heb ik de vorige keer gemist danquote:Op maandag 28 juni 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zijn toch allemaal eilandjes ofzo? Afzonderlijke ruimtes aangekleed als eilanden? Zoiets herinner ik me nog van de vorige keer toen het er over ging
Cool!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
Tombo, die link die ik gaf www.lakonia.be en dan faciliteiten, eilandje 3.
Veel plezier!!!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga naar huis. Meteen even een maatje van me ophalen die hier paar bedrijfjes verder op werkt en er komt nog een andere vriend uit zijn werk naar mij toe. Pizza'tjes gister al gehaald![]()
![]()
Veel plezier iedereen!![]()
Ja, nu ga ik dus terugzoekenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
Of met de Puppels, of met zussie, of met degene die er destijds naartoe wilde. Opties zat
Nee, dat snap ik!quote:
Oh wacht, dan heb ik de verkeerde in mn hoofdquote:
Hij is het toch niet?quote:
Ik ga met Dizer anytime een jacuzzi in hoor!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is het toch niet?
Heel ander iemand toch?
Hoi, ik ben nieuw hierquote:Op maandag 28 juni 2010 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik heb niet grondig teruggelezen, maar ga je in je uppie naar dat Sperma-eiland?
Ik snap er niks meer vanquote:Op maandag 28 juni 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga met Dizer anytime een jacuzzi in hoor!
Degene die jij bedoelt ga ik toch maar niet mee
Ik ben ook nieuw op het sperma-eilandquote:
Nou, have fun. Ik ga maar stoppen met bellen naar bedrijven, dat heeft toch geen nut meerquote:Op maandag 28 juni 2010 16:02 schreef tombolafan het volgende:
Nou, schiet mij maar in een kapotje
ik ga de eerste helft kijken
Prima johquote:Op maandag 28 juni 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
Tombo, we pmen nog wel eens, later. Ga het hier verder niet bespreken
Veel plezier met voetbal
Ik heb ook pas omgekleed toen ik naar huis gingquote:Op maandag 28 juni 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Ik ga vrijdag in elk geval weer niet in oranje, het helpt.
Ik was ook niet Oranje vandaag! Nouja, het beetje wat nog op mijn nagels zit danquote:Op maandag 28 juni 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Ik ga vrijdag in elk geval weer niet in oranje, het helpt.
Is er wat op tv over de wedstrijd?quote:
quote:
Ik zit nu ff te FOK!kenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is er wat op tv over de wedstrijd?
Oh, en ik ga wel mee naar het zaadeilandje hoor![]()
Sowieso kinderachtig dat hij dat op het veld gaat staan uit te vechten. Terwijl hij al het hele toernooi geen beste wedstrijden krijgt en de ballen die hij krijgt vaak verprutst.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen hij werd gewisseld was hij pissed en je zag net héél duidelijk in beeld dat hij zei tegen Van Marwijk "Je moet Snijder wisselen!!!!" (ipv hem dus). Ik kan amper liplezen, maar je zag het meteen dat hij dat zei, geen twijfel mogelijk, hij zei het een keer of drie.
Net wordt hij geïnterviewd en hij blijft volhouden dat hij "absoluut geen namen heeft genoemd"
"Jullie moeten betere liplezers in dienst nemen".
Uhuh
Leven in de SC!quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso kinderachtig dat hij dat op het veld gaat staan uit te vechten. Terwijl hij al het hele toernooi geen beste wedstrijden krijgt en de ballen die hij krijgt vaak verprutst.
Doe dan maar een keer Huntelaar in de basis, word van Persie ook weer een beetje nederig van misschien, dat schijnt sowieso al zo'n ego te zijn
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet waar de rest is. Goodbye was er net, Greys is druk dacht ik, en Tombo zal nog wel in de kindjes zitten
Normaal komen de kindjes toch uit een vrouw?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet waar de rest is. Goodbye was er net, Greys is druk dacht ik, en Tombo zal nog wel in de kindjes zitten
Voetbalknullen.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt super onprofessioneel om als een klein kind te gaan staan stampvoeten![]()
Dat mag alleen ik
Vorige keer dat het over dat etablissement ging riep jij meteen om een rukhuttenmeetquote:
Inmiddels zijn we een aantal maanden verder. Ik ben veranderd! Heus echt waar!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vorige keer dat het over dat etablissement ging riep jij meteen om een rukhuttenmeet![]()
Ai! Voetenbadje, lijkt me.quote:Hallo allen!
De tram was stuk dus ik moest een half uur lopen (op teenslippers en met een zwaaaaaare rugzak) dus ik denk dat ik vroeg slaap vannacht
Oehquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we een aantal maanden verder. Ik ben veranderd! Heus echt waar!![]()
![]()
![]()
En rugmassage ook dan, ook auquote:
Je geeft ze een vingerquote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
En rugmassage ook dan, ook au
Masseren doe je met minstens een hele handquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Masseren doe je met minstens een hele hand![]()
Maar voor alleen een voetmassage ben ik ook in hoor
Moet ik een paar kittens jouw kant uit sturen? Die rennen over alles en iedereen heen, zitten vast massage momenten in.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Masseren doe je met minstens een hele hand![]()
Maar voor alleen een voetmassage ben ik ook in hoor
Wat wilde je anders doen met die vinger dan!quote:
Maar ik heb echt last van mn voeten, zou heel wat over hebben voor een voetmassagequote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik een paar kittens jouw kant uit sturen? Die rennen over alles en iedereen heen, zitten vast massage momenten in.
Je bent écht non geworden héquote:Op maandag 28 juni 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat wilde je anders doen met die vinger dan!
Whut?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Jullie zitten teveel in bepaalde topics in SEX!
Oh diequote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Jullie zitten teveel in bepaalde topics in SEX!
Oh... die...quote:
quote:
Heb jij ons begluurd!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb jullie begluurd!
Daar ging het ook over vingers
NEE!quote:
Mislukt zeker?quote:
Kortom; je kwam ook gewoon in dat topic maar hebt er alleen niks gepost.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb jullie begluurd!
Geen drinkfontein nodig voor Mips?quote:
Ja, dat is zwak Greysquote:Op maandag 28 juni 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kortom; je kwam ook gewoon in dat topic maar hebt er alleen niks gepost.
Pssst...quote:Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Heel iets anders![]()
Ik kreeg een mail van Zooplus over een aanbieding van drinkfonteintjes
Met kortingscode krijg je 20% korting
Ik zit er sowieso over na te denken om zo'n ding te kopen misschien (met dat warme weer) maar als dus nog iemand wil moet ie even pmmen voor de code
Jij lurkert.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb jullie begluurd!
Van die vingervlugge?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen drinkfontein nodig voor Mips?
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kortom; je kwam ook gewoon in dat topic maar hebt er alleen niks gepost.
Hou op met je vingers!quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees wel vaker in SEX topics hoor, zal de laatste zijn om dat te ontkennen
Maar in dit geval klikte ik op Tombo's postgeschiedenis geloof ik, weet ook niet meer waarom
En toen was ik getriggerd en zag ik jou daar ook ineens
Ja ik lurk daar ook zat en zag nu gewoon een post van Tombo in de AT van SEX, dus doen was ik ook getriggerdquote:Op maandag 28 juni 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar in dit geval klikte ik op Tombo's postgeschiedenis geloof ik, weet ook niet meer waarom
Ow... Extragratiez kittens wil ik welquote:Op maandag 28 juni 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pssst...
Drinkbakjes en drinkfonteinen![]()
Wil je nog massagekittens? Waarschuwing, ze jatten je schoenen. De hele kamer door!
Niks extragratizzzz! Hun tarief is 130 euro per kitten.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow... Extragratiez kittens wil ik wel
Ja, maak mij even de seksist hier met zijn 2en!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik lurk daar ook zat en zag nu gewoon een post van Tombo in de AT van SEX, dus doen was ik ook getriggerd
Ja, ik zou niet weten waarom Greys mijn posthistory bekijkt!quote:
Jij had toch als eerste geageerd. Dus nu kunnen we jou mooi de zwarte piet toeschuiven...quote:Op maandag 28 juni 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maak mij even de seksist hier met zijn 2en!
ik zag m in de AT en ik vond de titel dubbelDus toen ging ik kijken en reageren
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik lurk daar ook zat en zag nu gewoon een post van Tombo in de AT van SEX, dus doen was ik ook getriggerd
Smoesjes, smoesjes, stelletje geilaards!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maak mij even de seksist hier met zijn 2en!
ik zag m in de AT en ik vond de titel dubbelDus toen ging ik kijken en reageren
Ik stik bijna in mn Fischerman's Friendquote:Op maandag 28 juni 2010 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij had toch als eerste geageerd. Dus nu kunnen we jou mooi de zwarte piet toeschuiven...
Het is gewoon natte vingerwerk verder hoor, wie er eerst reageert...
Ik klik heel vaak op posthistory van andere mensen, kom je nog eens leuke topics tegen!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet weten waarom Greys mijn posthistory bekijkt!
Oh, toch eens gaan doen danquote:Op maandag 28 juni 2010 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik klik heel vaak op posthistory van andere mensen, kom je nog eens leuke topics tegen!
Het kan ook droog hoor, maar dat lijkt me minder aangenaamquote:Op maandag 28 juni 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik stik bijna in mn Fischerman's Friend![]()
![]()
True truequote:Op maandag 28 juni 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het kan ook droog hoor, maar dat lijkt me minder aangenaam
Oh joh, ik maak maar een grapje dat ik daar geschokt over ben hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Tombo, dat doe ik zo vaak hoor, andermans posthistory aanklikken
Gewoon uit nieuwsgierigheid, om te zien of ik nog leuke topics mis.
Of om het volgende SC topic snel te vinden als jij bv de lapo hebt gehad en ik nog niet in de nieuwe heb gepost, ik noem maar wat.
Soms hoef je daarvoor niet eens een topic uit.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik klik heel vaak op posthistory van andere mensen, kom je nog eens leuke topics tegen!
Kom dr maar in hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ook maar wat vaker in Tombo's AT, dat is de place to be schijnbaar
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh joh, ik maak maar een grapje dat ik daar geschokt over ben hoor
Ik doe het alleen zelf nooit eigenlijk, toch eens doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk check ik jullie gewoon de hele dag door, om te zien waar jullie allemaal uithangen.
Maar ik kleed het alleen wat anders inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk check ik jullie gewoon de hele dag door, om te zien waar jullie allemaal uithangen.
Maar ik kleed het alleen wat anders inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Warm? Het was nogal knullig. Al had Tombo aardig een match gevonden zo te zien? En toen was ik niet te beroerd van wat tips te voorzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Soms hoef je daarvoor niet eens een topic uit.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Mr positiviteitsguruquote:Op maandag 28 juni 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Warm? Het was nogal knullig. Al had Tombo aardig een match gevonden zo te zien? En toen was ik niet te beroerd van wat tips te voorzien
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik had heul niet aardig een match gevondenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Warm? Het was nogal knullig. Al had Tombo aardig een match gevonden zo te zien? En toen was ik niet te beroerd van wat tips te voorzien![]()
Ik was het eens met een aantal dingen die hij zei...
Maar die zou ik niet met hem willen doen, maar met een ander
optimist tot in de kistquote:
Het is te warm
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Nou ja... het onderwerp op zich en dan in combinatie met dit weer
Of is dat dan weer raar dat ik het daar warm van krijg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Details, detailsquote:Op maandag 28 juni 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had heul niet aardig een match gevonden![]()
Ik was het eens met een aantal dingen die hij zei...
Maar die zou ik niet met hem willen doen, maar met een ander![]()
![]()
Oh dat kan hoor... Als je erbij visualiseert enzoquote:Op maandag 28 juni 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
Of is dat dan weer raar dat ik het daar warm van krijgIk zie een match:quote:
trovey
![]()
![]()
Nee hoor, maar de TS was wel wat knullig, maar verder was het wel een potentieel sekseh onderwerpquote:Op maandag 28 juni 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
Of is dat dan weer raar dat ik het daar warm van krijg![]()
![]()
En geen onbelangrijke detailsquote:
Mn hoofd staat heul niet naar seks met vreemde mannen
Nee dank jequote:Op maandag 28 juni 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat kan hoor... Als je erbij visualiseert enzo
[..]
Ik zie een match:
trovey
![]()
![]()
![]()
![]()
Sekseh topics? Bestaan die?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Doe je eerst een etentje, dan ken je zequote:Op maandag 28 juni 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En geen onbelangrijke details
Mn hoofd staat heul niet naar seks met vreemde mannen![]()
![]()
hahahahahaha, die heeft de sig waar jij van zegt 'that's me'quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe je eerst een etentje, dan ken je ze![]()
Je snapt heus wel wat ik bedoel
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou eh.....
Dat zie ik, maar dan nog; nee dank jequote:Op maandag 28 juni 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, die heeft de sig waar jij van zegt 'that's me'Ik plaag maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2010 21:01:14 ]![]()
Is toch nietquote:!!!!!
![]()
Kan ik ook hebben hoor, als ik aan bepaalde zaken denk![]()
Maar ik had het in dat topic toevallig niet
Drinkyoghurt over mijn toetsenbord!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een match:
trovey
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is toch niet!!!!!
![]()
Kan ik ook hebben hoor, als ik aan bepaalde zaken denk![]()
Maar ik had het in dat topic toevallig niet
Ik heb dat sowieso wel vrij snel, dat ik allerlei beelden op mijn netvlies krijg
Een levendige fantasie is zo gek nog nie!
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar dan nog; nee dank je
[..]
Ik plaag maar
Nee hoor, geeft niet, plagen magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DussssStay with me, let's just breathe.
Ah zo smerig, ik zit onder shirt op de leren bank, en als ik dan opsta dan zit ik helemaal vastgeplakt aan dat leer. Door die smerige warmte![]()
![]()
Mn favo userquote:
Ik ken hetquote:Op maandag 28 juni 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat sowieso wel vrij snel, dat ik allerlei beelden op mijn netvlies krijg
Een levendige fantasie is zo gek nog nie!
Ik schrijf ze soms op zelfs
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ah zo smerig, ik zit zonder shirt op de leren bank, en als ik dan opsta dan zit ik helemaal vastgeplakt aan dat leer. Door die smerige warmte
Kijk, daar kan ik over meepratenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil naar ZiZi
En Scheveningen!
En Shabu!
En de Pannenkoe!
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken het
Ik schrijf ze soms op zelfs
Oh ja nou, bij dat soort verhalen zoals die van jou zie ik alles ook letterlijk voor me hoor
Ik vond het niet voor niets ietwat vreemd om Ll daarna in het echt te zien
Je moet op je shirt gaan zitten, dan plak je minder.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ah zo smerig, ik zit onder shirt op de leren bank, en als ik dan opsta dan zit ik helemaal vastgeplakt aan dat leer. Door die smerige warmte
quote:
Die muziek bij ZiZi!
*zucht*
Dat was echt ultiem relaxed he?
Proseccootje er bij
Ik ook!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil naar ZiZi
En Scheveningen!
En Shabu!
En de Pannenkoe!Ja, nou, ik zie het ook voor me iddquote:Op maandag 28 juni 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja nou, bij dat soort verhalen zoals die van jou zie ik alles ook letterlijk voor me hoor
Ik vond het niet voor niets ietwat vreemd om Ll daarna in het echt te zien![]()
En daarom is het nu moeilijker om te schrijven, omdat ik van iedereen weet hoe ze eruit zien nu
Dan weet ik nog wel meer dingen die je voor je zietquote:Op maandag 28 juni 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het niet voor niets ietwat vreemd om Ll daarna in het echt te zien
![]()
Uhuh.quote:Kostda?
Ik ook!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil naar ZiZi
En Scheveningen!
En Shabu!
En de Pannenkoe!Geen idee wat Shabu is maar ik wil vast mee!
![]()
Ja, het was fijn!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die muziek bij ZiZi!
*zucht*
Dat was echt ultiem relaxed he?
Proseccootje er bij
Moeten we snel weer doen
Jij en Barbaaf!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel meer dingen die je voor je ziet![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel meer dingen die je voor je ziet![]()
Wat dan?
Wat dan?
Andere gedeeltes uit Tombola d'r verhalen?
Of wat bedoellu?
Shabu is sushiquote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh.Kostda?
![]()
[..]
Ik ook!Geen idee wat Shabu is maar ik wil vast mee!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: