hey dat is een goeie! bedankt voor de link.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:36 schreef moussy het volgende:
Zooplus heeft de cat-it fontein met 50% korting.
[ afbeelding ]
Die link was van oktober 2009quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef rubje het volgende:
[..]
hey dat is een goeie! bedankt voor de link.
Heb ik net voor het weekend voor 300 Euro bij Zooplus besteld, lees ik nu ditquote:Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Er wordt door deze topics nogal wat besteld bij Zooplus, wanneer je bij de Nederlandse zooplus bestelt en je gaat naar de site via deze link dan krijgt de organisatie zwerfkat in nood een percentage van je aankoop gestort. Kost jou niks extra
http://www.zwerfkat.com/link.php?id=11.
Thanx!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb het snoer net opgemeten en ik kom op 2.5 meter.
Hier ligt er niks onder, over het algemeen kliederen mijn katten er niet mee, maar dat verschilt per kat.
ik heb kittens die nogal met alles spelen dus ik zie het waterballet al komenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb het snoer net opgemeten en ik kom op 2.5 meter.
Hier ligt er niks onder, over het algemeen kliederen mijn katten er niet mee, maar dat verschilt per kat.
Hij is nu met deze aanbieding 29 en ik heb hem voor 25 gehaaldquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb altijd met zulke acties dat ik dan zo ding net gekocht heb, en er dan 2 weken later ineens dikke korting op zit. Zo ook met dit dus.
En nu is die Catmate uitverkocht. Hij wordt weer verwacht op 1 juli. Net een dag te laat om van die kortingsactie gebruik te kunnen makenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kreeg deze mail van zooplus:
op 21 juni is eindelijk de zomer begonnen. Daarom is het nu extra belangrijk dat uw kat veel drinkt. Door de voortdurende waterstroom van een waterfontein blijft het water fris en rijk aan zuurstof. Katten prefereren deze manier van drinken. Een drinkfontein wordt door veel dierenartsen aanbevolen omdat het kans op blaasgruis en urinesteenvorming kan verminderen.
U krijgt nu en t/m 30-06-2010 20 % korting op alle drinkfonteinen! Vul simpelweg in de winkelwagen de code
afkoeling
in, klik op "inlossen" en de korting wordt van uw fontein afgetrokken.
Ik zou ze even mailen, misschien kan je hem dan alsnog met korting krijgenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef blue_funk het volgende:
[..]
En nu is die Catmate uitverkocht. Hij wordt weer verwacht op 1 juli. Net een dag te laat om van die kortingsactie gebruik te kunnen maken
Hoelang kan je eigenlijk met zo'n filter doen? Ik heb zelf laatst ook een Cat Mate besteld, met een extra doosje filters (zitten er 2 extra in geloof ik), maar de katjes komen vrijdag, dus dan kan ik hem pas in gebruik nemen (of ik moet er zelf uit gaan drinken, maar ik pak toch liever een glasquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:08 schreef blue_funk het volgende:
Net een mailtje van Zooplus dat de Cat Mate weer binnen is. Direct besteld (meteen ook een pak filters erbij) met korting!
Ik vervang het filter wanneer hij een beetje slijmerig gaat aanvoelen. Meestal duurt dat een maand of zo. Ik doe elke dag water erbij en 1 keer per week was ik hem in de vaatwasser.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hoelang kan je eigenlijk met zo'n filter doen? Ik heb zelf laatst ook een Cat Mate besteld, met een extra doosje filters (zitten er 2 extra in geloof ik), maar de katjes komen vrijdag, dus dan kan ik hem pas in gebruik nemen (of ik moet er zelf uit gaan drinken, maar ik pak toch liever een glas)
Heb er zelf hier een timer op zittenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Sorella het volgende:
Bij mij staat het gewoon de hele dag aan, zoveel stroom verbruikt zo,n klein pompje niet lijkt mij.
Waarom, geen idee eigenlijk, s,avonds zou het uit kunnen maar ik ben denk te lui om de stekker eruit te trekken
hmm inderdaad, dat lijkt mij ook dat het niet zo heel veel stroom verbruikt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Sorella het volgende:
Bij mij staat het gewoon de hele dag aan, zoveel stroom verbruikt zo,n klein pompje niet lijkt mij.
Waarom, geen idee eigenlijk, s,avonds zou het uit kunnen maar ik ben denk te lui om de stekker eruit te trekken
Ik denk het niet, hij zit er hier heel de dag in en heb al een aantal jaar een fonteintje staanquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
hmm inderdaad, dat lijkt mij ook dat het niet zo heel veel stroom verbruikt.
En wat betreft eventueel gevaar, kan dat er zijn als ik niet thuis ben en de fontein zit de hele dag in het stopcontact? Heb al gegoogled en kan wat dat betreft gelukkig niets vinden.. maar toch..
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Met een coon senes wat denk jezelf?
Hier krijgen ze een schoonmaak emmer gevuld met water nog om. En dat zeiknat en heel erg boos hun beklag komen doen. Ik heb van armoede nu een emmer in bad staan. Als die omvalt is niet alles meteen zeiknat.
Nah, hij is best groot en sterk. Hij is nu ruim 8 kilo en coons staan er ook wel bekend om dat ze verzot op water zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 09:33 schreef Kper_Norci het volgende:
Coons, worden die opeens heel groot en groen als ze moeten drinken ofzo?
Ah kijk, thnx! Als hij bij iets kan wat los kan dan gaat het er waarschijnlijk ook wel af ja. En als er een hapje inzit waar een pootje onder kan dan ben ik bang dat zelfs Dodge mee gaat helpenquote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef Holyme het volgende:
Hier ook een cat mate, maar aan de voorkant zit een hap in het plastic (onder de tekst cat mate). Als daar een ongelukkige vlieg onder gaat heb je geen coon nodig om 'm aan de kant te slepenOok het bovenste gedeelte zou er door een sloper misschien zelfs wel vanaf gehaald kunnen worden? Dat is hier nooit gebeurd hoor, maar die hap in de bodem is denk ik wel wat waar je rekening mee moet houden! Verder vinden zowel mijn katten als ikzelf de cat mate veel fijner dan de catit
Ja, daar zat ik ook al naar te kijken of naar die grotere nog:quote:Op maandag 6 mei 2013 10:23 schreef Holyme het volgende:
Ik weet denk ik wel welke drinkfonteinen je bedoeld met die bol er in, en had daar ooit 'n linkje van opgeslagen, wat nu natuurlijk nergens meer te vinden isMaar misschien is zoiets al meer geschikt dan, lijkt me een stuk zwaarder, al weet ik niet hoe de bovenkant bevestigd is:
http://www.catcetera.nl/nl/pioneer-keramische-drinkfontein.html
Dat ding ziet er daar wel een heel stuk steviger uit dan de cat matequote:Op maandag 6 mei 2013 10:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook al naar te kijken of naar die grotere nog:
http://www.catshop.org/pr(...)154&products_id=1159
Ja, is ook mooi zwaar denk ik, zeker gevuld. Flinke kat als hij dat om krijgtquote:Op maandag 6 mei 2013 10:29 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat ding ziet er daar wel een heel stuk steviger uit dan de cat mate
Volgens mij heb ik ook nog zoiets ergens. Maar ik vind het water zo snel slijmerig worden. En de binnenkant van het waterreservoir is amper schoon te houden. Tenminste bij die ik had omdat het een soort flesje is wat ik erin moest zetten.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:31 schreef Netsplitter het volgende:
Wij hebben deze staan voor onze katten:
Drinkwell Platinum kattenfontein 5 l
[ afbeelding ]
Nergens last van.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook nog zoiets ergens. Maar ik vind het water zo snel slijmerig worden. En de binnenkant van het waterreservoir is amper schoon te houden. Tenminste bij die ik had omdat het een soort flesje is wat ik erin moest zetten.
Petmate Fresh Flow Deluxe had ik.
Ja filter zat er bij mij ook in, heb zelfs nog filters van volgens mijquote:Op maandag 6 mei 2013 10:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nergens last van.
Zit een filter in om het water schoon te houden.
Is makkelijk bij te vullen door het plastic water reservoir eraf te halen en bij te vullen en weer terug te zetten.
De katten waren er binnen 1 min aan gewend.
Ben je er nog achter gekomen waardoor het bij jou niet goed ging?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja filter zat er bij mij ook in, heb zelfs nog filters van volgens mij
Maar mooi dat jullie daar geen last van hebben
Nee eigenlijk niet. Ik heb hem gewoon maar weggezetquote:Op maandag 6 mei 2013 10:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben je er nog achter gekomen waardoor het bij jou niet goed ging?
Dus waar dat slijmerige water door kwam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |