abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82449753
quote:
hey dat is een goeie! bedankt voor de link.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_82451042
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef rubje het volgende:

[..]

hey dat is een goeie! bedankt voor de link.
Die link was van oktober 2009 Hij is nu wel in de aanbieding maar dan 10 euro goedkoper, niet 50%

Ik heb gister deze gekocht en ik kreeg vandaag bericht dat hij onderweg is:
http://www.zooplus.nl/sho(...)endrenkplaats/145972

pi_82469746
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Er wordt door deze topics nogal wat besteld bij Zooplus, wanneer je bij de Nederlandse zooplus bestelt en je gaat naar de site via deze link dan krijgt de organisatie zwerfkat in nood een percentage van je aankoop gestort. Kost jou niks extra

http://www.zwerfkat.com/link.php?id=11.
Heb ik net voor het weekend voor 300 Euro bij Zooplus besteld, lees ik nu dit

Maarja. Dan vanaf nu zeker. Ik zit er ook over te denken om zo'n Cat Mate te kopen, maar ff een paar vraagjes voor degene die er zo een hebben.

Hoe lang is de snoer die erbij zit? Ik wil hem in de keuken zetten, maar de stopcontacten zitten natuurlijk altijd op van die niet strategische plaatsen.

En is het verstandig om er iets onder te leggen, een handdoek, of ander soort doek voor het spetteren? Bij mij komen er over een paar weken 2 Britse Korthaartjes, die zijn geloof ik niet zo heel erg van het water spelen, een collega van mij heeft een paar Bengalen, en die zwemmen er het liefst in. Eten kan je ook net zo goed op de grond gooien daar, het komt er sowieso wel terecht
pi_82472691
Ik heb er een droogloop mat onder liggen, geen idee hoelang het snoer is een meter of 2,3
pi_82484246
Ik heb het snoer net opgemeten en ik kom op 2.5 meter.

Hier ligt er niks onder, over het algemeen kliederen mijn katten er niet mee, maar dat verschilt per kat.
pi_82485157
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

Hier ligt er niks onder, over het algemeen kliederen mijn katten er niet mee, maar dat verschilt per kat.
Thanx!

Zou op zich voldoende moeten zijn voor waar ik hem wil zetten. En dan kan ik het snoer nog een beetje netjes wegwerken ook.

Ja dat kliederen is idd gewoon afwachten. Ik haal sowieso nog wel ergens een hoop oude handdoeken vandaan, die ik er evt. onder kan leggen.
pi_82485526
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

ik heb kittens die nogal met alles spelen dus ik zie het waterballet al komen

als het goed is komt de catmate vandaag binnen
pi_82512905
Hij is binnen en het is een succes ze gingen er allebei gelijk uit drinken en worden elke keer door het straaltje weer erheen getrokken omdat het zo interessant is en dan staan ze weer uit het bakje te lebberen. Ze hebben in een uur al aardig wat gedronken, echt super!
pi_83234029
ik kreeg deze mail van zooplus:

op 21 juni is eindelijk de zomer begonnen. Daarom is het nu extra belangrijk dat uw kat veel drinkt. Door de voortdurende waterstroom van een waterfontein blijft het water fris en rijk aan zuurstof. Katten prefereren deze manier van drinken. Een drinkfontein wordt door veel dierenartsen aanbevolen omdat het kans op blaasgruis en urinesteenvorming kan verminderen.

U krijgt nu en t/m 30-06-2010 20 % korting op alle drinkfonteinen! Vul simpelweg in de winkelwagen de code

afkoeling

in, klik op "inlossen" en de korting wordt van uw fontein afgetrokken.
pi_83236326
Ik heb altijd met zulke acties dat ik dan zo ding net gekocht heb, en er dan 2 weken later ineens dikke korting op zit. Zo ook met dit dus.
pi_83308313
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb altijd met zulke acties dat ik dan zo ding net gekocht heb, en er dan 2 weken later ineens dikke korting op zit. Zo ook met dit dus.
Hij is nu met deze aanbieding 29 en ik heb hem voor 25 gehaald
  zaterdag 26 juni 2010 @ 15:28:46 #112
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_83326926
Wij hebben de cate mate besteld. Vandaag al binnen Zaten toch al over zo'n ding te denken omdat met name Poes weinig drinkt, dus maar misbruik gemaakt van de aanbieding.

Voorlopige conclusie:
Kiara (onze grootste zuiplap in huis) vindt het helemaal geweldig en blijf drinken en met haar pootjes in het water petsen
Poes vindt het waanzinnig interessant maar het is niet haar waterbakje dus ze drinkt er nog niet uit
Romey is als grootste angsthaas vooral wantrouwig tegenover dat gekke ding en houdt het bij een observatie en korte inspectie van dichtbij

Typische en verwachte reacties van onze drie dames

Ding maakt trouwens echt totaal geen geluid, erg prettig!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_83389929
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kreeg deze mail van zooplus:

op 21 juni is eindelijk de zomer begonnen. Daarom is het nu extra belangrijk dat uw kat veel drinkt. Door de voortdurende waterstroom van een waterfontein blijft het water fris en rijk aan zuurstof. Katten prefereren deze manier van drinken. Een drinkfontein wordt door veel dierenartsen aanbevolen omdat het kans op blaasgruis en urinesteenvorming kan verminderen.

U krijgt nu en t/m 30-06-2010 20 % korting op alle drinkfonteinen! Vul simpelweg in de winkelwagen de code

afkoeling

in, klik op "inlossen" en de korting wordt van uw fontein afgetrokken.
En nu is die Catmate uitverkocht. Hij wordt weer verwacht op 1 juli. Net een dag te laat om van die kortingsactie gebruik te kunnen maken
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_83392188
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef blue_funk het volgende:

[..]

En nu is die Catmate uitverkocht. Hij wordt weer verwacht op 1 juli. Net een dag te laat om van die kortingsactie gebruik te kunnen maken
Ik zou ze even mailen, misschien kan je hem dan alsnog met korting krijgen
pi_83394099
Dat was de vorige keer ook al. Toen ik hem wilde bestellen. Maar ik kreeg hem niet met korting.
pi_83479479
Net een mailtje van Zooplus dat de Cat Mate weer binnen is. Direct besteld (meteen ook een pak filters erbij) met korting!
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_83480476
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:08 schreef blue_funk het volgende:
Net een mailtje van Zooplus dat de Cat Mate weer binnen is. Direct besteld (meteen ook een pak filters erbij) met korting!
Hoelang kan je eigenlijk met zo'n filter doen? Ik heb zelf laatst ook een Cat Mate besteld, met een extra doosje filters (zitten er 2 extra in geloof ik), maar de katjes komen vrijdag, dus dan kan ik hem pas in gebruik nemen (of ik moet er zelf uit gaan drinken, maar ik pak toch liever een glas )
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:43:35 #118
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_83485637
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:34 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Hoelang kan je eigenlijk met zo'n filter doen? Ik heb zelf laatst ook een Cat Mate besteld, met een extra doosje filters (zitten er 2 extra in geloof ik), maar de katjes komen vrijdag, dus dan kan ik hem pas in gebruik nemen (of ik moet er zelf uit gaan drinken, maar ik pak toch liever een glas )
Ik vervang het filter wanneer hij een beetje slijmerig gaat aanvoelen. Meestal duurt dat een maand of zo. Ik doe elke dag water erbij en 1 keer per week was ik hem in de vaatwasser.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:15:48 #119
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_83570193
Ohh dit is echt een geweldig idee, zeker met dit weer.
Misschien loop ik straks even langs de dierenwinkel.
pi_83619316
Groot succes hier

Katten zijn sinds gisteren in huis, en vanaf het eerste moment hadden ze al interesse in het stromende water. Komt goed uit met dit weer Ze drinken er in ieder geval genoeg van, en vooral het hoge gedeelte waar het water omhoog komt (Cat Mate), en waar het in de onderste bak valt zijn erg interessant
pi_122565117
Sinds vandaag heb ik de Cat Mate. Mijn kater ging er gelijk aan snuffelen en liep weg en ging er vanaf een afstandje naar zitten staren. Tijdje later liep hij er toch weer naar toe en ging drinken *O*

Even een vraag. Mijn moeder vroeg zich af of het geen kwaad kan als hij aanstaat en ik niet thuis ben.. of dat niet gevaarlijk kan zijn. Verder vroeg ze zich af of dit niet onwijs veel stroom kost als ik hem 24 uur per dag aan laat staan.
Had zelf over eventueel gevaar nog niet nagedacht, maar door haar vragen ben ik toch ineens gaan twijfelen :D
Hoe doen jullie dat? Hele dag aan laten staan of niet en waarom wel of niet?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_122573193
Bij mij staat het gewoon de hele dag aan, zoveel stroom verbruikt zo,n klein pompje niet lijkt mij.
Waarom, geen idee eigenlijk, s,avonds zou het uit kunnen maar ik ben denk te lui om de stekker eruit te trekken :)
pi_122573300
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Sorella het volgende:
Bij mij staat het gewoon de hele dag aan, zoveel stroom verbruikt zo,n klein pompje niet lijkt mij.
Waarom, geen idee eigenlijk, s,avonds zou het uit kunnen maar ik ben denk te lui om de stekker eruit te trekken :)
Heb er zelf hier een timer op zitten :')
pi_122576039
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Sorella het volgende:
hmm inderdaad, dat lijkt mij ook dat het niet zo heel veel stroom verbruikt.

En wat betreft eventueel gevaar, kan dat er zijn als ik niet thuis ben en de fontein zit de hele dag in het stopcontact? Heb al gegoogled en kan wat dat betreft gelukkig niets vinden.. maar toch.. :D
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_122586026
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef MissJ het volgende:

[..]

hmm inderdaad, dat lijkt mij ook dat het niet zo heel veel stroom verbruikt.

En wat betreft eventueel gevaar, kan dat er zijn als ik niet thuis ben en de fontein zit de hele dag in het stopcontact? Heb al gegoogled en kan wat dat betreft gelukkig niets vinden.. maar toch.. :D
Ik denk het niet, hij zit er hier heel de dag in en heb al een aantal jaar een fonteintje staan :) En ik weet niet in hoeverre zo'n klein pompje te vergelijken is met een aquariumpomp, maar die zet je ook nooit uit, dus toen ik me in het begin hetzelfde afvroeg, dacht ik daar maar aan :P
Stroom valt volgens mij reuze mee hoor, heb geen gekke verhoging in m'n rekening gezien gelukkig!
pi_122586688
Je hoef niet bang te zijn voor kortsluiting of over verhitting van de pomp of adapter. Het pompje heeft maar 12v spanning nodig van de adapter, dus de adapter wordt nauwelijks warm en het pompje zelf wordt gekoeld door de strooming in het water ;) En ik heb nu mijn Drinkwell Platium anderhalf jaar in me keuken staan en is alleen uit geweest voor het schoonmaken er van. (daar voor had ik een Catit design fresh&clear drinkfontein, alleen mijn kater ging er elke keer mee slepen door de kamer met als gevolg dat me hele vloer zeik nat was _O- )
pi_122608261
Dank voor de geruststellende reacties ^O^

Zat zelf vandaag ook al te denken van sja, heb wel meer dingen in huis die altijd aan staan zeg maar, zoals bijvoorbeeld cv-ketel, huistelefoon, wifi-modem en wekker enzo. Dus toen dacht ik nou dan kan de Cat Mate dus ook wel prima 24 uur per dag aan staan :)
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 08:55:49 #128
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126119035
Ja het is een flinke schop maar ik heb een vraag aan de Cat mate bezitters :@

Ik heb hier een flinke grote kater die graag de drinkbak grondig inspecteert voor hij eruit wil drinken :')
En ik heb dus deze:

http://www.zooplus.nl/shop/katten/voerbak/kattendrenkplaats/67765

Maar dan de drie liter versie in het groen.

Hij is zo grondig aan het graven in dat ding dat hij bijna alle onderdelen los haalt en ook nog eens regelmatig de hele bak omgooit. (om vervolgens beledigd met natte poten bij mij te komen klagen).

Maar dit is nu best wat vervelend aan het worden en ik overweeg dus de cat mate. Geen onderdelen waar hij bij kan en hij lijkt me best wel stevig te staan. Die zal hij toch niet om kunnen gooien dan?
Wat denken jullie, is de cat mate tegen mijn hardhandige tester bestand? :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_126119178
Cat mate bezitter meldt zich. Zou toch wel geschikt moeten zijn denk ik hoor, zeker als ie helemaal vol water zit, staat ie goed stevig op de grond. Nou zijn de mijne rustige drinkers, ligt vaak niet eens een druppeltje naast, maar ook voor de waterrammers moet ie wel voldoen denk ik.
pi_126119566
Met een coon senes wat denk jezelf?
Hier krijgen ze een schoonmaak emmer gevuld met water nog om. En dat zeiknat en heel erg boos hun beklag komen doen. Ik heb van armoede nu een emmer in bad staan. Als die omvalt is niet alles meteen zeiknat.
pi_126119613
Coons, worden die opeens heel groot en groen als ze moeten drinken ofzo? :D
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 09:33:31 #132
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126119619
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Met een coon senes wat denk jezelf?
Hier krijgen ze een schoonmaak emmer gevuld met water nog om. En dat zeiknat en heel erg boos hun beklag komen doen. Ik heb van armoede nu een emmer in bad staan. Als die omvalt is niet alles meteen zeiknat.
_O-

Het gaat niet goed komen he? Ik vind ze zo leuk en Dodge en ET drinken er graag en keurig uit.
Als nou die grote drinkbakterrorist de boel eens heel zou laten ;(

Ik heb ook hele mooie keramieke drinkfonteins gezien met een bol in het midden maar die kan ik nergens in een shop terug vinden.
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 09:34:41 #133
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126119645
quote:
11s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:33 schreef Kper_Norci het volgende:
Coons, worden die opeens heel groot en groen als ze moeten drinken ofzo? :D
Nah, hij is best groot en sterk. Hij is nu ruim 8 kilo en coons staan er ook wel bekend om dat ze verzot op water zijn :D
pi_126119740
Altijd met die hooligans hè, d'r is er altijd eentje die het voor de rest bederft. Maar met zulke gevallen word ik altijd wel creatief, het Man Lab gaat dan open en ik zou dan denk ik proberen om zo'n drinkbakje soort van te verankeren aan een zware onderplaat. Waardoor ie in ieder geval niet meer om kan kieperen. Wel op zo'n manier dat je hem nog wel los kan halen om schoon te maken natuurlijk.

Het zal niet echt makkelijk zijn, maar waar een wil is, is een weg.
pi_126119859
Hier ook een cat mate, maar aan de voorkant zit een hap in het plastic (onder de tekst cat mate). Als daar een ongelukkige vlieg onder gaat heb je geen coon nodig om 'm aan de kant te slepen :') Ook het bovenste gedeelte zou er door een sloper misschien zelfs wel vanaf gehaald kunnen worden? Dat is hier nooit gebeurd hoor, maar die hap in de bodem is denk ik wel wat waar je rekening mee moet houden! Verder vinden zowel mijn katten als ikzelf de cat mate veel fijner dan de catit :)
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 10:05:24 #136
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126120289
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef Holyme het volgende:
Hier ook een cat mate, maar aan de voorkant zit een hap in het plastic (onder de tekst cat mate). Als daar een ongelukkige vlieg onder gaat heb je geen coon nodig om 'm aan de kant te slepen :') Ook het bovenste gedeelte zou er door een sloper misschien zelfs wel vanaf gehaald kunnen worden? Dat is hier nooit gebeurd hoor, maar die hap in de bodem is denk ik wel wat waar je rekening mee moet houden! Verder vinden zowel mijn katten als ikzelf de cat mate veel fijner dan de catit :)
Ah kijk, thnx! Als hij bij iets kan wat los kan dan gaat het er waarschijnlijk ook wel af ja. En als er een hapje inzit waar een pootje onder kan dan ben ik bang dat zelfs Dodge mee gaat helpen :')
pi_126120692
Ik weet denk ik wel welke drinkfonteinen je bedoeld met die bol er in, en had daar ooit 'n linkje van opgeslagen, wat nu natuurlijk nergens meer te vinden is :P Maar misschien is zoiets al meer geschikt dan, lijkt me een stuk zwaarder, al weet ik niet hoe de bovenkant bevestigd is:
http://www.catcetera.nl/nl/pioneer-keramische-drinkfontein.html
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 10:26:42 #138
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126120759
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:23 schreef Holyme het volgende:
Ik weet denk ik wel welke drinkfonteinen je bedoeld met die bol er in, en had daar ooit 'n linkje van opgeslagen, wat nu natuurlijk nergens meer te vinden is :P Maar misschien is zoiets al meer geschikt dan, lijkt me een stuk zwaarder, al weet ik niet hoe de bovenkant bevestigd is:
http://www.catcetera.nl/nl/pioneer-keramische-drinkfontein.html
Ja, daar zat ik ook al naar te kijken of naar die grotere nog:

http://www.catshop.org/pr(...)154&products_id=1159

Moderator maandag 6 mei 2013 @ 10:27:25 #139
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126120776
Ik denk dat die site die de schalen met bol verkocht niet meer bestaat. Alle linkjes die ik kan vinden lopen dood.
pi_126120839
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, daar zat ik ook al naar te kijken of naar die grotere nog:

http://www.catshop.org/pr(...)154&products_id=1159

Dat ding ziet er daar wel een heel stuk steviger uit dan de cat mate :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 6 mei 2013 @ 10:31:06 #141
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_126120864
Wij hebben deze staan voor onze katten:

Drinkwell Platinum kattenfontein 5 l
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 10:34:56 #142
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126120940
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:29 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dat ding ziet er daar wel een heel stuk steviger uit dan de cat mate :)
Ja, is ook mooi zwaar denk ik, zeker gevuld. Flinke kat als hij dat om krijgt :o
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 10:38:59 #143
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126121024
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:31 schreef Netsplitter het volgende:
Wij hebben deze staan voor onze katten:

Drinkwell Platinum kattenfontein 5 l
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik ook nog zoiets ergens. Maar ik vind het water zo snel slijmerig worden. En de binnenkant van het waterreservoir is amper schoon te houden. Tenminste bij die ik had omdat het een soort flesje is wat ik erin moest zetten.

Petmate Fresh Flow Deluxe had ik.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 6 mei 2013 @ 10:41:12 #144
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_126121059
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef senesta het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ook nog zoiets ergens. Maar ik vind het water zo snel slijmerig worden. En de binnenkant van het waterreservoir is amper schoon te houden. Tenminste bij die ik had omdat het een soort flesje is wat ik erin moest zetten.

Petmate Fresh Flow Deluxe had ik.
Nergens last van.
Zit een filter in om het water schoon te houden.
Is makkelijk bij te vullen door het plastic water reservoir eraf te halen en bij te vullen en weer terug te zetten.
De katten waren er binnen 1 min aan gewend. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 10:42:54 #145
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126121089
Deze schaal met bl bedoelde ik :o

Moderator maandag 6 mei 2013 @ 10:43:43 #146
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126121109
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:41 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Nergens last van.
Zit een filter in om het water schoon te houden.
Is makkelijk bij te vullen door het plastic water reservoir eraf te halen en bij te vullen en weer terug te zetten.
De katten waren er binnen 1 min aan gewend. :)
Ja filter zat er bij mij ook in, heb zelfs nog filters van volgens mij :Y

Maar mooi dat jullie daar geen last van hebben :Y
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 10:45:02 #147
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126121133
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 6 mei 2013 @ 10:45:11 #148
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_126121138
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja filter zat er bij mij ook in, heb zelfs nog filters van volgens mij :Y

Maar mooi dat jullie daar geen last van hebben :Y
Ben je er nog achter gekomen waardoor het bij jou niet goed ging?
Dus waar dat slijmerige water door kwam?
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 10:48:34 #149
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_126121218
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:45 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ben je er nog achter gekomen waardoor het bij jou niet goed ging?
Dus waar dat slijmerige water door kwam?
Nee eigenlijk niet. Ik heb hem gewoon maar weggezet :@ Daarna de cat-it gekocht en daar had ik dit probleem helemaal niet mee.
pi_126121269
quote:
Jaaa die bedoelde ik! *opslaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')