Vergeten te updaten: De adapter is vervangen en nu hoor je echt helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik heb ze vanmiddag ook maar even gemaild, ben benieuwd
zal ik voortaan zeker doenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Er wordt door deze topics nogal wat besteld bij Zooplus, wanneer je bij de Nederlandse zooplus bestelt en je gaat naar de site via deze link dan krijgt de organisatie zwerfkat in nood een percentage van je aankoop gestort. Kost jou niks extra
http://www.zwerfkat.com/link.php?id=11.
He jammer, had ik vorige week moeten weten, toen heb ik nog besteld.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Er wordt door deze topics nogal wat besteld bij Zooplus, wanneer je bij de Nederlandse zooplus bestelt en je gaat naar de site via deze link dan krijgt de organisatie zwerfkat in nood een percentage van je aankoop gestort. Kost jou niks extra
Ik ken wel de kortingsbonnenactie van de Dierenbescherming maar gratisquote:Op zondag 6 juni 2010 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Weten jullie trouwens iets over dat gratis castreren van katten wat eens in de zoveel tijd gedaan wordt?
Ik heb 2 kittens, en over een tijdje moeten ze gecastreerd worden. Ik wil er natuurlijk wel voor betalen maar hoorde dat er een paar keer per jaar ook dagen zijn dat je het gratis kunt laten doen, alles wat kosten bespaard is natuurlijk
Mja ik hoorde het van de vrouw waar ik de kittens gekocht hadquote:Op zondag 6 juni 2010 17:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ken wel de kortingsbonnenactie van de Dierenbescherming maar gratis
hey dat is een goeie! bedankt voor de link.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:36 schreef moussy het volgende:
Zooplus heeft de cat-it fontein met 50% korting.
[ afbeelding ]
Die link was van oktober 2009quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef rubje het volgende:
[..]
hey dat is een goeie! bedankt voor de link.
Heb ik net voor het weekend voor 300 Euro bij Zooplus besteld, lees ik nu ditquote:Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Thanx!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb het snoer net opgemeten en ik kom op 2.5 meter.
Hier ligt er niks onder, over het algemeen kliederen mijn katten er niet mee, maar dat verschilt per kat.
ik heb kittens die nogal met alles spelen dus ik zie het waterballet al komenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb het snoer net opgemeten en ik kom op 2.5 meter.
Hier ligt er niks onder, over het algemeen kliederen mijn katten er niet mee, maar dat verschilt per kat.
Hij is nu met deze aanbieding 29 en ik heb hem voor 25 gehaaldquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb altijd met zulke acties dat ik dan zo ding net gekocht heb, en er dan 2 weken later ineens dikke korting op zit. Zo ook met dit dus.
En nu is die Catmate uitverkocht. Hij wordt weer verwacht op 1 juli. Net een dag te laat om van die kortingsactie gebruik te kunnen makenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kreeg deze mail van zooplus:
op 21 juni is eindelijk de zomer begonnen. Daarom is het nu extra belangrijk dat uw kat veel drinkt. Door de voortdurende waterstroom van een waterfontein blijft het water fris en rijk aan zuurstof. Katten prefereren deze manier van drinken. Een drinkfontein wordt door veel dierenartsen aanbevolen omdat het kans op blaasgruis en urinesteenvorming kan verminderen.
U krijgt nu en t/m 30-06-2010 20 % korting op alle drinkfonteinen! Vul simpelweg in de winkelwagen de code
afkoeling
in, klik op "inlossen" en de korting wordt van uw fontein afgetrokken.
Ik zou ze even mailen, misschien kan je hem dan alsnog met korting krijgenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef blue_funk het volgende:
[..]
En nu is die Catmate uitverkocht. Hij wordt weer verwacht op 1 juli. Net een dag te laat om van die kortingsactie gebruik te kunnen maken
Hoelang kan je eigenlijk met zo'n filter doen? Ik heb zelf laatst ook een Cat Mate besteld, met een extra doosje filters (zitten er 2 extra in geloof ik), maar de katjes komen vrijdag, dus dan kan ik hem pas in gebruik nemen (of ik moet er zelf uit gaan drinken, maar ik pak toch liever een glasquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:08 schreef blue_funk het volgende:
Net een mailtje van Zooplus dat de Cat Mate weer binnen is. Direct besteld (meteen ook een pak filters erbij) met korting!
Ik vervang het filter wanneer hij een beetje slijmerig gaat aanvoelen. Meestal duurt dat een maand of zo. Ik doe elke dag water erbij en 1 keer per week was ik hem in de vaatwasser.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hoelang kan je eigenlijk met zo'n filter doen? Ik heb zelf laatst ook een Cat Mate besteld, met een extra doosje filters (zitten er 2 extra in geloof ik), maar de katjes komen vrijdag, dus dan kan ik hem pas in gebruik nemen (of ik moet er zelf uit gaan drinken, maar ik pak toch liever een glas)
Heb er zelf hier een timer op zittenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Sorella het volgende:
Bij mij staat het gewoon de hele dag aan, zoveel stroom verbruikt zo,n klein pompje niet lijkt mij.
Waarom, geen idee eigenlijk, s,avonds zou het uit kunnen maar ik ben denk te lui om de stekker eruit te trekken
hmm inderdaad, dat lijkt mij ook dat het niet zo heel veel stroom verbruikt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Sorella het volgende:
Bij mij staat het gewoon de hele dag aan, zoveel stroom verbruikt zo,n klein pompje niet lijkt mij.
Waarom, geen idee eigenlijk, s,avonds zou het uit kunnen maar ik ben denk te lui om de stekker eruit te trekken
Ik denk het niet, hij zit er hier heel de dag in en heb al een aantal jaar een fonteintje staanquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
hmm inderdaad, dat lijkt mij ook dat het niet zo heel veel stroom verbruikt.
En wat betreft eventueel gevaar, kan dat er zijn als ik niet thuis ben en de fontein zit de hele dag in het stopcontact? Heb al gegoogled en kan wat dat betreft gelukkig niets vinden.. maar toch..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |