abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73632220
ik heb ook zo'n cat mate gekocht. Wat een aanrader!! Ik had die cat-it, maar wat een herrie maakt dat ding en wat een drama om schoon te maken. De katten vinden hem geweldig om uit te drinken (en proberen te verplaatsen)
Mijn Cat Mate maakt geen geluid, wat een verademing zeg!!
pi_73639003
De cat-it bol was ik ook niet tevereden over. Die maakte geluid (herrie wil ik het zeker niet noemen) maar vooral erg lastig schoon te krijgen.

De nieuwste cat-it maakt echt helemaal geen geluid. Wellicht als je inderdaad je oor er tegen aan legt maar waarom zou je dat doen
Ook maakt deze heul makkelijk schoon.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:38:39 #78
163650 Greys
pi_73639046
Hoe lang na betaling versturen ze meestal de bestelling als de spullen op voorraad zijn?
Heb het eind vorige week besteld en meteen per Ideal betaald. Als ik nu op de site kijk bij mijn account onder mijn bestellingen staat er niets
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73639646
Ik heb geen ervaring met zooplus. Ik bestel altijd bij diertotaalservice.
The way you rock'n'roll
pi_73640012
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
Hoe lang na betaling versturen ze meestal de bestelling als de spullen op voorraad zijn?
Heb het eind vorige week besteld en meteen per Ideal betaald. Als ik nu op de site kijk bij mijn account onder mijn bestellingen staat er niets
Als de spullen in hun NL-magazijn zitten (Tilburg) dan wordt het dezelfde dag/avond nog verstuurd, anders kan het 1-2 werkdagen duren.
Voer zit in het NL-magazijn.
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen ervaring met zooplus. Ik bestel altijd bij diertotaalservice.
Nuttige reactie dan...
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:26:00 #81
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73640154
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
Wel raar dat er niets onder je bestellingen terug te vinden is. Ik zou er anders voor de zekerheid even een telefoontje aan wagen. Alles gaat wel mis he? Vreemd eigenlijk want ik bestel er al sinds 2007 en er is nog nooit iets fout gegaan
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:29:24 #82
163650 Greys
pi_73640232
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Wel raar dat er niets onder je bestellingen terug te vinden is. Ik zou er anders voor de zekerheid even een telefoontje aan wagen. Alles gaat wel mis he? Vreemd eigenlijk want ik bestel er al sinds 2007 en er is nog nooit iets fout gegaan
Ik zal vanmiddag wel even een schermafbeelding plaatsen van wat er onder bestellingen staat.
Maar misschien is dat normaal? Dat het er pas komt te staan als het in behandeling is ofzo? Heb wel een email ontvangen met bevestiging van bestelling eind vorige week, maar geen mail dat er iets verzonden is ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73641065
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:21 schreef athlonkmf het volgende:
[..]

Nuttige reactie dan...
Ik heb erg goede ervaringen en wellicht is het een site om te overwegen voor een volgende keer voor anderen. Bij het afleveren van de verkeerde filters stuurden ze me direct als nog de juiste na.

Greys ik zou er een belletje aan wagen.
The way you rock'n'roll
pi_73658109
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef Poeke het volgende:
Oke, update over mijn Catmate

Zoals hierboven beschreven doet de Catmate fontein het prima alleen de adapter zoemt. Ik heb hierover meteen na aankoop een mail gestuurd naar zooplus en vandaag reactie:
[..]

Dat vind ik dan weer een supergoede service Ben benieuwd of het probleem is opgelost met een nieuwe adapter. Keep you posted!
Ik heb ze vanmiddag ook maar even gemaild, ben benieuwd
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2009 @ 11:36:43 #85
7074 moussy
kuttekop
pi_73708078
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 10:04:20 #86
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74341622
Mijn petmate stotterde, ik dacht dat hij wellicht even schoongemaakt moest worden, maar hij doet nu helemaal niets meer
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:42:57 #87
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_74356663
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Sorella het volgende:

[..]

Ik heb ze vanmiddag ook maar even gemaild, ben benieuwd
Vergeten te updaten: De adapter is vervangen en nu hoor je echt helemaal niks meer.

En de katten vinden het geweldig, zeker een aanrader.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_74412546
Ik heb zelf de oude Cat-it gehad (die met de bol). Dat was echt een onding (dezelfde problemen als de rest). Heb nu de nieuwe Cat-it, die is een stuk prettiger. Wil hem wel binnenkort gaan vervangen. Twijfel tussen de Catmate en de Drinkwell. Denk dat het de Catmate gaat worden, maar denk er nog even over na.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 november 2009 @ 19:12:40 #89
163650 Greys
pi_74429599
Mijn Catmate zoemt ook een beetje, maar niet storend.
De eerste drie dagen keken zowel de kat als de hond er niet naar om
Nu hebben ze er allebei al een keer (ja ja, wel een hele keer, woopteedoo! ) uit gedronken.
Ik laat het gewone waterbakje dus ook nog maar even staan

Om de hoeveel tijd verversen jullie het water in die drinkfonteinen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 november 2009 @ 19:32:53 #90
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_74430308
Ik ververs het water zo min mogelijk maar vul het aan. Een keer per week haal ik hem door de vaatwasser.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_82399945
Na alles hier gelezen te hebben heb ik ook een cat mate besteld bij zooplus ben echt benieuwd of mijn 2 kittens het wat vinden!!
pi_82400969
Er wordt door deze topics nogal wat besteld bij Zooplus, wanneer je bij de Nederlandse zooplus bestelt en je gaat naar de site via deze link dan krijgt de organisatie zwerfkat in nood een percentage van je aankoop gestort. Kost jou niks extra

http://www.zwerfkat.com/link.php?id=11.
pi_82401554
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Er wordt door deze topics nogal wat besteld bij Zooplus, wanneer je bij de Nederlandse zooplus bestelt en je gaat naar de site via deze link dan krijgt de organisatie zwerfkat in nood een percentage van je aankoop gestort. Kost jou niks extra

zal ik voortaan zeker doen

ik besteld idd altijd bij zooplus, erg fijne site!
pi_82402628
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

He jammer, had ik vorige week moeten weten, toen heb ik nog besteld.
Ik heb hier namelijk een Zwerfkatje-uit-de-nood rondlopen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_82404805
Weten jullie trouwens iets over dat gratis castreren van katten wat eens in de zoveel tijd gedaan wordt?
Ik heb 2 kittens, en over een tijdje moeten ze gecastreerd worden. Ik wil er natuurlijk wel voor betalen maar hoorde dat er een paar keer per jaar ook dagen zijn dat je het gratis kunt laten doen, alles wat kosten bespaard is natuurlijk
  zondag 6 juni 2010 @ 17:59:11 #96
244933 trovey
Nachtoele
pi_82404895
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Weten jullie trouwens iets over dat gratis castreren van katten wat eens in de zoveel tijd gedaan wordt?
Ik heb 2 kittens, en over een tijdje moeten ze gecastreerd worden. Ik wil er natuurlijk wel voor betalen maar hoorde dat er een paar keer per jaar ook dagen zijn dat je het gratis kunt laten doen, alles wat kosten bespaard is natuurlijk
Ik ken wel de kortingsbonnenactie van de Dierenbescherming maar gratis
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_82405295
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:59 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik ken wel de kortingsbonnenactie van de Dierenbescherming maar gratis
Mja ik hoorde het van de vrouw waar ik de kittens gekocht had ik zal eens kijken voor de dierenbescherming kortingsbonnen en adners doen we het maar gewoon voor de normale prijs.

ontopic: net bevestiging gekregen van zooplus voor mijn drinkfontijn
pi_82409630
crosspost met dit topic: Drinkfonteinen voor katten: vergelijking

Ik heb vandaag hier een keramieken drinkfontein besteld.

Voordelen:
Keramiek = hygiënisch en makkelijk schoon te houden
Stille pomp die zelf in sterkte in te stellen is
Als de stroom eens uitvalt blijft er wel water beschikbaar (dat heeft bv de Lucky Kitty niet)
Mooi design
Ook met diepe bak verkrijgbaar, zodat hij niet om te krijgen is door zware katten
Verslijt niet, gaat jaaarenlang mee

Nadelen:
Ik moet er nog 8 weken op wachten, ze maken alles op bestelling
Snoer is niet netjes weggewerkt
Prijzig

Ik heb nu de Cat-it met bol trouwens, maar het pompje is dus kapot gegaan Daarom besloten dat het nu tijd is voor een betere drinkfontein, ik heb wel een nieuw pompje besteld omdat ik nog 8 weken met dit ding moet doen, maar ik kijk erg uit naar de nieuwe!

Ik heb hem in deze kleur besteld, met bijpassend eetbakje!
I had a signature once. It was awful.
pi_82433784
Ik was vandaag bij de dierenarts en vertelde dat ik een drinkfontijn besteld had voor mijn 2 kittens en ook zij was er laaiend enthousiast om, ze zei dat katten er veel meer van drinken enzo!
  maandag 7 juni 2010 @ 12:55:04 #100
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_82437771
Wij hebben de Drinkwell met een 2 liter reservoir. Het heeft een bakje waar ze uit kunnen drinken en een stroompje (net als uit de kraan). Mijn Maine coons vinden dat ding geweldig! Lekker spetteren met hun poten.
Mocht de stroom uitvallen kunnen ze gewoon uit het bakje drinken, dat gaat niet leeg omdat het steeds wordt bijgevuld door het reservoir. Ook makkelijk schoon te maken en de filters zijn te bestellen bij zooplus.

Al onze katten zijn fan van de Drinkwell, zelfs de honden nemen regelmatig een flinke lik uit dat ding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')