Al is de edit nog zo snelquote:
Nou, vertel iets leuks dan, als je dat niet spannend genoeg vindtquote:
Nou, ik deed meerquote:
Oh puhlease.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik deed meeromdat ie je meid noemde omdat je niks te vertellen hebt
Lekker beledigend voor ons meiden
Ja, maar in mn eentje is een stuk minder gezellig heurquote:
Nou, ik denk nu gaan we vechten, dat houdt de sfeer erinquote:
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar in mn eentje is een stuk minder gezellig heur
Maar goed, het is niet andersquote:
FOK! erbij, gewoon dat [LIVE]-topic opsnorrenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar in mn eentje is een stuk minder gezellig heur
quote:
Ja dat zijn van die geweldige dooddoeners. Natuurlijk ben je OP PAPIER beter, maar het spel was nou niet zo bruisend de afgelopen keren, en die Slowaken zijn zo fanatiek als de pest. Eerste keer op een WK en meteen in de 1/8e finales.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoorde gister de buurman zeggen; "op elke positie hebben wij een sterkere man"![]()
Dus ik zie het ook somber in
Nou idd... En ze zijn in staat te denken "dat doen we even"quote:Op maandag 28 juni 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die geweldige dooddoeners. Natuurlijk ben je OP PAPIER beter, maar het spel was nou niet zo bruisend de afgelopen keren, en die Slowaken zijn zo fanatiek als de pest. Eerste keer op een WK en meteen in de 1/8e finales.
Elia is sowieso een goeie in de basis idd... Hopen dat we snel scoren...quote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ja das meestal het gevaar van Nederland. Alhoewel nu ook al een hoop spelers zeiden dat het zeker geen ploeg was om te onderschatten. En Robben en Elia wellicht in de basis, dus dan komt er denk ik sowieso wat meer leven in.
Ja dan word het nog een beetje een wedstrijd. Die Slowaken vinden 0-0 wel prima waarschijnlijk, en dan hopen dat er in de verlening eentje in rolt of ze penalty's moeten nemenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Elia is sowieso een goeie in de basis idd... Hopen dat we snel scoren...
Ja, maar bidden dat we geen penalty's moeten nemenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dan word het nog een beetje een wedstrijd. Die Slowaken vinden 0-0 wel prima waarschijnlijk, en dan hopen dat er in de verlening eentje in rolt of ze penalty's moeten nemen
Volgens mij gewoon uitspelen inderdaad, maar zo gingen we er vorige keer ook mooi tegen Rusland inquote:Op maandag 28 juni 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar bidden dat we geen penalty's moeten nemen
En het is gewoon verlenging uitspelen neem ik aan? Geen golden of silveren goal?
Nou ja, we zien welquote:Op maandag 28 juni 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon uitspelen inderdaad, maar zo gingen we er vorige keer ook mooi tegen Rusland in1-1 na gewone speeltijd en dan schieten ze er meteen even 2 in in de verlening
![]()
Oh, je bent niet met de auto naar je werk?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat was ook mijn bedoeling maar dat shirt is gister in mn auto blijven liggen en ligt daar nu nog
Jawel, maar ik ging niet in mn auto omkleden ofzoquote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, je bent niet met de auto naar je werk?
Dan kan je hem er zo toch uithalen en aandoen bedoel ikquote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ging niet in mn auto omkleden ofzo
gewoon een tshirt verknippen en omknopen:quote:
Neh, doe het wel als ik naar huis ga of thuis ben straksquote:Op maandag 28 juni 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kan je hem er zo toch uithalen en aandoen bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |